چکیده: در عصر حاضر از انوع طراحی نوری برای ایجاد روشنایی روزمره استفاده می شود که قسمتی از این طراحی نوری در اختیار طراحان گرافیک قرار گرفته است. امروزه نور در زمنیه ی گرافیک چنان تنوعی یافته است که کمتر کسی را می توان یافت که برای تبلیغات محیطی از نور پردازی استفاده نکرده باشد. اما طراحان زیادی هستند که تجربه و آگاهی لازم را در مورد خصوصیات و ویژگی های نور ندارند. این مسئله باعث می شود که ایده های خلاقانه آنها به هنگام استفاده و اجرا جلوه ی واقعی خود را نداشته باشد. بنابر این بهتر است که طراح قبل از شروع نور پردازی با ویژگی های و خصوصیات نور و تجهیزات آن آشنا شود تا نور بتواند باعث خلق یک اثر هنری شده و جلوه ی خود را به طور معجزه آسا نشان دهد. در این تحقیق سعی شده است که طراحان با نور پردازیها و کاربرد آنها در تبلیغات و استفاده درست از وسایل نور پردازی در جایگاه مناسب با خصوصیات خاص آن آشنا شده و در رشته ی کاری خود حضور مثبت یابند و کارهای نفس به جا گذارند.
فهرست مطالب: چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئاله اهداف تحقیق اهمیت و ضرورت تحقیق تعاریف اصطلاحات و واژه ها فصل دوم: پیشینه تحقیق نور و انواع آن تاثیرات نور تاثیر نور بر روی جسم انسان ارزش و زیبایی نور منابع روشنایی منابع نور مصنوعی جنبه های فیزیکی و روانشناختی نور جنبه فیزیکی نور جنبه های روانشناختی نور جهت نور کمیت نور کیفیت نور نور مستقیم و غیر مستقیم فصل سوم: نور پردازی نور پردازی ایجاد جلوه در اشیا به وسیله نور پردازی متداول ترین نوع نور پردازی نور پردازی شاعرانه فصل چهارم: سیستم های نور پردازی پروژکتور سیستم LCD سیستم LED استفاده از LCD و LED در تبلیغات جایگاه سیستم DLP در تبلیغات فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات نتیجه گیری پیشنهادات منابع و ماخذ
تعداد مشاهده:
1542
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 88
حجم فایل:2,629
کیلوبایت
قیمت:
3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب دانشجویان رشته هنر و گرافیک