پیشگفتار: مسئولیت تربیت: آری، پدری، مادری و معلمی یک مسولیت پذیری است، آنکس حق دارد که خود را در معرض این مسئولیت قرار دهد که قادر به ادای آن باشد. دشواری تربیتی فرزندان زیاد و پر دامنه است، والدین خاص خانواده ای ویژه و مخصوص نیست که همه طبقات به نحوی با آن درگیرند. رفتارهای غیر عادی کودکان در سنین مدرسه بسیار مساله آفرین است. کودکان در آغاز زندگی و حتی در مراحل بعدی حیات حالات و رفتاری دارد که ممکن است عملکرد او به گونه ای نباشد که خانواده و مربیان خواستار آنند ما برای ایجاد تغییردر رقتار ناگزیریم از دو دسته عوامل جهت دهنده و بازدارنده استفاده کنیم. منظور ما از عوامل جهت دهنده آنهایی هستند که برای کودک تائید و تصدیق اند وآنها را عواملی برای تکرار رفتار می داند و منظور از عامل دوم که نقش کنترل و ترمز را برای کودک ایفا کرده و سبب آن می شود که شخص از عملی دست بردارد.
فهرست مطالب: پیشگفتار فصل اول: :طرح تحقیق موضوع تحقیق تاریخچه بیان مساله اهداف کلی اهداف جزئی فرضیات روش تحقیق اهداف آنی اهداف غایی بیان محدودیت های تحقیق تعریف مفاهیم و واژه ها فصل دوم: متدولوژی سابقه تحقیق 1- مشکلات در خانواده 2- مشکلات مدرسه 3- در برخودردها و روابط: کمبود محبت افراط در محبت وابستگی های شدید حسادت ها ترس و اضطراب عدم تعادل عاطفی علل اقتصادی علل فرهنگی فصل سوم: روش تحقیق روش تحقیق جامعه آماری ابزار گردآوری داده ها روش های تحلیل داده ها فصل چهارم: یافته ها و تجزیه و تحلیل داده ها فصل پنجم: نتایج و پیشنهادات و پیوست ها و ضمائم نتایج پیشنهادات منابع ومآخذ پیوست ها و ضمائم
تعداد مشاهده:
3611
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 61
حجم فایل:361.9
کیلوبایت
قیمت:
6,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
یک پایان نامه و نحقیق کامل در اجرای پروژه های و پایان نامه های رشته روانشناسی و علوم تربیتی
محتوای فایل دانلودی:
در قالب word و قابل ویرایش، دارای فهرست بندی کامل