مجموعه سمپل اتوکد ترسیم سازه فولادی

مجموعه سمپل اتوکد ترسیم سازه فولادی


مجموعه سمپل اتوکد ترسیم سازه فولادی

تعداد مشاهده: 846 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: DWG

حجم فایل:607 کیلوبایت

 قیمت: 500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    نیاز به نصب برنامه اتوکد




  • محتوای فایل دانلودی:
    اتوکد

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار


اهداف درس:
این درس یکی از شاخه های مهم دانش مدیریت بوده و هدف آن آشنا سازی دانشجویان با ابزار و شیوه های سود آوری توأم با خشنودسازی دائمی مشتریان است.
این کتاب شامل یازده فصل است که با توضیح مفاهیم بازار در فصل اول شروع و با بیان نحوه ایجاد خلاقیت در فصل یازدهم به پایان می رسد.

فهرست مطالب:
فصل اوّل: مفاهیم مدیریت بازار
فصل دوّم: انواع بازار و محیط بازاریابی
فصل سوّم: تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
فصل چهارم: نیازها و رفتار خریداران
فصل پنجم: اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش
فصل ششم: اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی
فصل هفتم: برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بیمه مخصوص
فصل هشتم: نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی
فصل نهم: تحقیقات بازاریابی
فصل دهم: سیستم بازاریابی و انواع مدل های بازاریابی
فصل یازدهم: چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی

تعداد مشاهده: 3838 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 332

حجم فایل:814 کیلوبایت

 قیمت: 1,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل پاورپوینت و قابل ویرایش

نقشه بخش های شهرستان طبس

نقشه بخش های شهرستان طبس


توضیحات:
بخش های شهرستان طبس (واقع در استان یزد)
شیپ فایل بخش های شهرستان طبس، در جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:
- نام هر بخش
- نام قسمت مرکزی هر بخش
- مساحت و محیط هر بخش به کیلومتر
- مساحت و محیط هر بخش به متر
این فایل در محیط نرم افزار جی آی اس قابل نمایش و قابل ویرایش می باشد.

تعداد مشاهده: 1193 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: shp

حجم فایل:66 کیلوبایت

 قیمت: 2,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    این شیپ فایل، در قالب یک فایل فشرده ارائه شده است که جهت استفاده ابتدا باید از حالت فشرده خارج شود.


  • محتوای فایل دانلودی:
    یک لایه ی پولیگونی با پسوند "shp"



تجربیات مدون ارتقای شغلی دبیر عربی

تجربیات مدون ارتقای شغلی دبیر عربی


توضیحات:
تجربیات مدون به همراه بیان چالش ها و مشکلات و ارائه راهکارها و پیشنهادات برای ارتقای شغلی فرهنگیان بر طبق بخشنامه صادره از سوی ادارات کل آموزش و پرورش استان های ایران که در دو فصل تدوین شده است.

مقدمه:
دغدغه معلم همیشه این است که حیات بشر، بر مدار ارزش ها و کرامت انسانی بچرخد و شناخت خدا و مکتب و دین، همت اساسی آدمی باشد و هیچ بیگانه ای را مجال تجاوز به فرهنگ ارزشی دین و میهن فراهم نیاید.
در این مسیر خطیر، بزرگانی گام نهاده اند که نامشان بر تارک زمان می درخشد. علامه شهید استاد مرتضی مطهری (رحمه الله) از همین طایفه مقدس است که در سنگر تعلیم و تعلم، به قله های رفیعی دست یافت تا آنجا که معمار انقلاب اسلامی- که خود معلمی بزرگ است- همه آثارش را مفید می داند و بهره برداری از آنها را سفارش می کند.
هنر معلمی: معلمی شغل و حرفه نیست، بلکه ذوق و هنر توانمندی است معلمی در قرآن به عنوان جلوه ای از قدرت لایزال الهی نخست ویژه ذات مقدس خداوند تبارک و تعالی است. در نخستین آیات قرآن که بر قلب مبارک پیغمبر اکرم (ص) نازل شد، به این هنر خداوند اشاره شده است:
اقرا باسم ربک الذی خلق، خلق الانسان من علق، اقرأ و ربک الاکرم، الذی علم بالقلم، علم الانسان ما لم یعلم. (علق: 1- 5)
نقش معلم و مدرسه در توانمند سازی و غنی بار آمدن دانش آموزان بیسار زیاد و قابل تامل و انکار ناپذیر است. این نقش در ایام گذشته ودوربه طرق گوناگون صورت می گرفت (گاهی نفر به نفر و گاهی استاد ،شاگردی) ولی اکنون در کنار مراکز آموزشی و دانشگاهی، فناوری مجازی وارد عرصه شده است که مرز ،جغرافیا ،نژاد ،زبان ،کوچک و بزرگ، فقیر وغنی نمی شناسد و در آن واحد قادر است بیشترین اطلاعات را به شکل ساده و آسان در اختیار انسانها قرار دهد بدون محدودیت زمان و مکان و خیلی ارزان. حال سعی می کنیم به عنوان معلم با مرور دو دهه فعالیت آموزشی و پرورشی روند فعالیت خود در طی این مدت را باز گویی نماییم تا نتایج مطلوب تقدیم همگان و انسانها جویای حقیقت بنماییم و بر خود و دیگران فرض بدانیم که سرعت یاددهی و یادگیری علوم و تغییر و تحول در آن و توجه زیاد به آموزش و پرورش در دنیا چقدر شتاب گرفته است و غفلت در این مورد چه ضررها را متوجه فرد و جامعه و کشور می نماید.

فهرست مطالب:
مقدمه    
فصل اول: مشکلات و چالش ها   
بی علاقگی دانش آموزان به درس عربی    
ضعف و نمرات پائین دانش آموزان در درس عربی    
مشکل اخلاقی دانش آموز    
مشکل خواندن و نوشتن دانش آموزان در مقطع راهنمایی    
مشکلات در زمینه برگزاری نماز جماعت    
مشکل ضعف اعتقادی و معنوی در بعضی دانش آموزان    
مشکل دانش آموزان مدرسه گریز    
مشکل الگوی مصرف در دانش آموزان    
مشکل تمـرکز دانــش آمـوزان راهنمــایی    
فصل دوم: بیان راهکارها و پیشنهادات   
حل مشکل بی علاقگی دانش آموزان به درس عربی    
راهکارهای حل مشکل ضعف و نمرات پائین دانش آموزان در درس عربی    
حل مشکل اخلاقی دانش آموز    
حل مشکل خواندن و نوشتن دانش آموزان در مقطع راهنمایی    
راهکارهای حل مشکلات در زمینه برگزاری نماز جماعت    
حل مشکل ضعف اعتقادی و معنوی در بعضی دانش آموزان    
حل مشکل انش آموزان مدرسه گریز    
حل مشکل الگوی مصرف در دانش آموزان    
حل مشکل تمـرکز دانــش آمـوزان راهنمــایی    

تعداد مشاهده: 2156 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 50

حجم فایل:125 کیلوبایت

 قیمت: 10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده معلمان و دانشجویان رشته علوم تربیتی و روانشناسی

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

بررسی نگرش کشاورزان به کاربرد فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی

بررسی نگرش کشاورزان به کاربرد فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی


بررسی نگرش کشاورزان به کاربرد فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی (مطالعه موردی شهرستان اهواز)

چکیده:

 امکانات بالقوه فراوانی برای کاربرد فناوری اطلاعات در نظام ترویج و آموزش کشاورزی وجود دارد. یکی از عواملی که برای به فعل در آمدن این امکانات نقش اساسی دارد، دیدگاه ها و نگرش های افراد استفاده کننده از آن می باشد. نگرش مثبت به فناوری اطلاعات باعث می گردد حتی اگر کاربران میزان مهارت اندکی در این رابطه در محیط کاری خود داشته باشند، برای استفاده از این فناوری در محیط کاری شان از خود علاقه نشان دهند. بدین منظور تحقیق حاضر با هدف بررسی نگرش کشاورزان در زمینه به کارگیری فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی انجام گردیده است. تحقیق حاضر از لحاظ هدف،کاربردی است و از لحاظ میزان نظارت و درجه کنترل متغیرها میدانی است. هم‌چنین این تحقیق از لحاظ نحوه گردآوری داده ها، از نوع تحقیقات توصیفی است چون هدف آن توصیف شرایط شرایط مورد بررسی می باشد از بین روش های توصیفی نیز این تحقیق از روش تحقیق همبستگی بهره برده است . جامعه آماری تحقیق را تمام کشاورزان شهرستان اهواز تشکیل داده اند و با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی با انتساب متناسب تعداد 241 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمع آوری اطلاعات از ابزار پرسش نامه استفاده گردید که روایی محتوایی آن توسط متخصصان تایید گردید. هم چنین با توجه به این که حداقل ضریب آلفای کرونباخ به دست آمده در بخش های گوناگون پرسش نامه 0.75 بود به نظر می رسد ابزار تحقیق از پایایی مناسبی برخوردار باشد. در نهایت داده های گردآوری شده با استفاده از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج تحلیل هم بستگی نشان داد که بین نگرش کشاورزان  و متغیرهای تحقیق رابطه معنی داری وجود دارد. هم چنین نتایج آزمون t نشان داد که زنان نگرش مثبت تری نسبت به مردان در زمینه به کارگیری فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی داشتند. نتایج حاصل از مقایسه میانگین ها تفاوت معنی داری را بین نگرش کشاورزان با مدرک تحصیلی بالاتر نشان می دهد.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل 1- کلیات موضوع  
1-1- مقدمه
1-2- بیان مسئله
1-3- سوالات تحقیق 
1-4- اهمیت و ضرورت سمینار 
1-5- اهداف سمینار 
1-6- تعاریف عملیاتی
1-7- منطقه مورد پژوهش
فصل 2- پیشینه موضوع  
2-1- مفهوم ترویج و آموزش کشاورزی 
2-2- ماهیت ترویج و آموزش کشاورزی 
2-3- اهداف ترویج و آموزش کشاورزی 
2-4- نقش ترویج و آموزش کشاورزی در بهره وری کشاورزان
2-5- روش های ترویج کشاورزی
2-6- آموزش نیروی انسانی برای ترویج و آموزش کشاورزی 
2-7- اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در ترویج و آموزش کشاورزی
2-8- فناوری اطلاعات و ارتباطات و نقش آن در ترویج و آموزش کشاورزی 
2-8-1- نقش اینترنت و آموزش online در ترویج و آموزش کشاورزی 
2-8-2- آموزش از راه دور - ترویج و آموزش کشاورزی
2-9- رویکردها، تحولات و زمینه‌های مناسب برای کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش کشاورزی 
2-9-1- اهداف فناوری اطلاعات در آموزش کشاورزی
2-9-2- رویکردهای توسعه فناوری اطلاعات در مراکز آموزش کشاورزی
2-9-3- نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتقای کشاورزان
2-10- نقش فن آوری اطلاعات بر نگرش کشاورزان و توسعه کشاورزی
2-11- نقش دانش بومی در ترویج و آموزش کشاورزی
2-12- نقش فناوری های اطلاعات در احیای دانش بومی کشاورزان
2-13- نقش پیوندهاى موردى در تنظیم الگوى ترویج کشاورزی
2-14- مروری بر تحقیقات انجام شده 
فصل 3- روش شناسی پژوهش
3-1- مقدمه
3-2- روش تحقیق
3-3- جامعه آماری
3-4- روش نمونه گیری
3-5- روش و ابزار گردآوری اطلاعات 
3-6- روائی و پایائی پرسشنامه
3-7- تبیین متغیرهای تحقیق
3-8- فرضیات تحقیق
3-9- روش‌های تجزیه و تحلیل داده ها
فصل 4- تجزیه و  تحلیل اطلاعات
4-1- یافته های توصیفی مربوط به متغیرهای تحقیق
4-2- یافته های تحلیلی مربوط به فرضیه های تحقیق
فصل 5- نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1- خلاصه ای از سمینار
5-2- یافته ها و نتایج سمینار
5-3- پیشنهادات
فهرست منابع
فهرست جداول
فهرست شکل ها

تعداد مشاهده: 1796 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 87

حجم فایل:257 کیلوبایت

 قیمت: 98,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت، کشاورزی و زراعت، فناوری اطلاعات و رشته های مرتبط


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و قابل ویرایش