لیفتراک طراحی شده در سالیدورک و کتیا

لیفتراک طراحی شده در سالیدورک و کتیا


لیفتراک دستی طراحی شده در سالیدورک و کتیا
قابل مشاهده در CATIA – SOLIDWORKS – NX – PRO
همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی
آماده جهت رندرگیری
برای سفارش هرنوع پروژه یا مدل دیگر یا تهیه نقشه از مدل ها به آدرس زیر ایمیل بزنید تا درخواست شما در اسرع وقت در سایت قرار داده شود
forosh46@gmail.com

تعداد مشاهده: 1756 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: stp

حجم فایل:132 کیلوبایت

 قیمت: 3,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    قابل مشاهده در CATIA – SOLIDWORKS – NX – PRO


  • محتوای فایل دانلودی:
    همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی

نحوه ارائه یک سمینار خوب

نحوه ارائه یک سمینار خوب


مقدمه:
این دست نوشته شامل نکات اطلاعات وراهنماییها است که توانایی شما را در ارائه سمینار بالا می برد. هنگامی که شما این کتابچه را مطالعه می کنید متوجه خواهید شد که خیلی از موضوعات ساده وبدیهی در آن بیان شده است. اما در واقع خیلی از این نکات توسط کسانی که در امر ارائه سمینار کم تجربه هستند رعایت نمی شود درکنار مطالعه این نوشته شما باید در سمینارها دیگران شرکت کنید وبه جزئیات ارائه توجه کافی داشته باشید وببینید کدامیک از موارد که توسط ارائه دهندگان رعایت میشود می تواند در موفقیت سمینار موثر باشد، این موارد را یادداشت کنید و مطمئن باشید این یادداشتها شمارا در ارائه یک سمینار عالی به طرز موثر کمک خواهد کرد.

فهرست مطالب:
۱-انتخاب موضوع 
۲-ساختاربند سمینار 
۳-روش ارائه مطالب 
۴-طراحی اسلایدها 
۵-طراحی با کمک کامپیوتر 
۶-آماده ساز چکیده 
۷-برا خود سمینار دهید 
۸- نکاتی که باید رئیس جلسه مد نظر داشته باشد 
۹-نکاتی در مورد مقالاتی که به صورت پوستر ارائه می شود 
 ضمیمه ۱
منابع

تعداد مشاهده: 1373 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 37

حجم فایل:390 کیلوبایت

 قیمت: 3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده تمامی دانش آموزان و دانشجویان


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب PDF

تحقیق بازاریابی شبکه ای

تحقیق بازاریابی شبکه ای


بخشی از متن:
این حقیقتاً جالب است که اکثر افرادی که در ایران در زمینه بازاریابی شبکه‌ای کار می‌کنند، فکر می‌کنند که بازاریابی شبکه‌ای یعنی گلدکوئست و گلدکوئست یعنی بازاریابی شبکه‌ای، علت این موضوع، سابقه‌ی دیرینه دارد در فرهنگ شنیداری - و اکثراً بدون مطالعه و تحقیق - ما ایرانی‌ها، حتماً شما هم این را شنیده‌اید که در زمانهایی نه چندان دور، اکثر کالاهایی که توسط تجار برای اولین بار به کشور وارد می‌شدند و مورد استفاده عموم قرار می‌گرفتند، به نوعی نام تجاری خود را تا آن حد بین مردم جا می‌انداختند (هویتمند می‌کردند) که گویی تنها نوع کالای تولید شده از آن نوع، فقط همان «مارک یا علامت» تجاری بوده است و بس. یک زمانی اگر مردم می‌خواستند بگویند آبگرم‌کن یا بخاری جدیدی خریده‌اند، می‌گفتند یک «دئوترم» جدید گرفته‌اند، برای «دستمال کاغذی»، می‌گفتند «کلینکس»، مایع نرم‌کننده لباس را می‌گفتند و برخی هنوز هم می‌گویند «سوسافت»، یا وقتی می‌خواهند به مته و درل (دستگاهی برای سوراخ کردن در، دیوار یا سقف) اشاره کننده، می‌گویند «بلک‌انددکر» حال آنکه، اینها نام‌های تجاری هستند و این در حالی است که دهها مارک تجاری دیگر نیز دارند همان نوع کالا را عرضه می‌کنند. به همین ترتیب است بازاریابی شبکه‌ای که تاریخچه بوجود آمدن، تکامل تدریجی و توسعه آن باز میگردد به سالها پیش از بوجود آمدن شرکتهایی مثل گلدکوئست و امثالهم.
«بازاریابی شبکه‌ای» در حقیقت مدلی برای بیزنس یا کسب و کار است برای فروش مستقیم کالا یا خدماتی با ایجاد نوعی درآمد برای افرادی که وارد این شبکه توزیع شده اند که به آن Residual Income - یا درآمد رسوبی - گفته می‌شود و با توجه به دایره نفوذ افراد و تکیه بر یک تساعد هندسی گسترش و توسعه می‌یابد. تاکید ما برای ایجاد آگاهی در میان مردم این قسمت قضیه است که: «برای هر نوع کالای مصرفی یا خدمات، می‌توان از مدل بیزنس «بازاریابی شبکه‌ای» یا MLM استفاده کرد.» - اینترنت و دیگر استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی به عنوان ابزار یا خدماتی قوی می‌توانند به کمک «بازاریابی شبکه‌ای» آمده، گسترش و نفوذ آن را سرعت دهند.

فهرست مطالب:
بازاریابی
تاریخچه‌ی بازاریابی شبکه‌ای
آغاز
بازاریابی شبکه ای
بازاریابی شبکه ای ۲
بازاریابی شبکه‌ای ۳
بازاریابی شبکه ای در سنگاپور
بازاریابی شبکه‌ای در مقابل بازاریابی وابسته
بازاریابی شبکه‌ای و Marketing Mix
بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی MLM
بازاریابی هرمی چیست؟
تاثیرگذاری موثر در بازاریابی حرفه‌ای
منابع

تعداد مشاهده: 1420 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 46

حجم فایل:50 کیلوبایت

 قیمت: 4,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت، اقتصاد و رشته ها مرتبط

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

تحقیق محاربه از منظر حقوق جزاء

تحقیق محاربه از منظر حقوق جزاء


مقدمه:
تحقیق حاضر، پژوهشی است تحت عنوان موضع محاربه از منظر حقوق جزاء و در واقع پرداختن به مبحث محاربه یکی از مهم ترین موضوعات مطروحه جقوق جزاء است از انجایی که موضوع امنیت، یکی از موارد بسیار مهم جوامع اسلامی به شمار می رود و هم چنین بخاطر ایجاد و حفظ انضباط عمومی، این موضوع می بایست مورد بحث و امکان نظر بیشتر محقق قرار گرفته تا زوایای مختلف آن روشن شده و با مسائل روز تطبیق گردیده و این خود می تواند موضوع نوین در این خصوص قلم داد گردد.
در واقع محاربه به معنای کلی آن یعنی بر هم زدن نظم عمومی جامعه و اعلام جنگ با نظام اسلامی از طروق مختلف از قبیل استفاده از سلاح های گرم و سرد جهت ارعاب مردم و تشویق اذهان عمومی و ایجاد اختلال در نظم جامعه توسط فرد یا افراد یا گروهای سازمان یافته می باشد و در نهایت در ماده 188 ق.م.ا مصوب 8/5/1370 آمده است و کیفر ان مد نظر قرار گرفته است.

فهرست مطالب:
مقدمه
فصل اول: محاربه
گفتار اول: محاربه در قرآن
گفتار دوم: شان نزول آیات 33 و 34 سوره مائده
گفتار سوم: محاربه در لغت
گفتار چهارم: محاربه در اصطلاح
گفتار پنجم: محاربه در قانون مجازات اسلامی
فصل دوم: محاربه از نظر فقها
گفتار اول: محاره از نظر سید جلال مدنی
گفتار دوم: محارب از نظر فاضل هندی، بهالدین محمد اصفهانی
گفتار سوم: محاربه از نظر امام خمینی (ره)
گفتار چهارم: محاربه از نظر محمد حسن نجفی
فصل سوم: نظر برخی فقها درباره آیه 11 سوره بقره
گفتار اول: قول مشهور فقها در خصوص جرم محاربه
گفتار دوم: مستند اصلی فقها برای جرم محاربه
گفتار سوم: نظر غیر مشهور فقها در ارتباط با حکم محاربه
گفتار چهارم: کارکردهای فقهی محارب
فصل چهارم: محاربه از نظر اهل سنت و شیعه امامیه
فصل پنجم: مجازات محاربه
گفتار اول: عنصر مادی و معنوی جرم محاربه
گفتار دوم: راههای ثیوت محاربه و افسادی فی الارض
گفتار سوم: مطلق بودن یا مقصد بودن جرم محاربه
گفتار چهارم: تغییر مجازات محاربه
گفتار پنجم: توبه قبل از دستگیری
فصل ششم: تعریف افساد فی الارض
گفتار اول: تفاوت محارب و افساد فی الارض
گفتار دوم: تشابه محارب و افساد فی الارض
گفتار سوم: مستند فقهی و جرم انگاری محاربه و افساد فی الارض
گفتار چهارم: سابقه تاریخی جرم انگاری قانونی محاربه و افساد فی الارض
گفتار پنجم: مجازات افساد فی الارض
فصل هفتم: تعریف بغی در قانون مجازات اسلامی
گفتار اول: بغی در لغت
گفتار دوم: تعریف فقهی بغی
گفتار سوم: مجازات بغی
گفتار چهارم: تفاوت محاربه با بغی و جرم سیاسی
فصل هشتم: قیام مسلحانه برابر حکومت اسلامی
گفتار اول: ریختن طرح براندازی حکومت اسلامی
جمع بندی و نتیجه گیری
منابع و ماخذ
 

تعداد مشاهده: 3161 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 40

حجم فایل:80 کیلوبایت

 قیمت: 3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته حقوق

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

شبیه سازی و آموزش میکرومتر 1-0 اینچی با دقت 0.0001

شبیه سازی و آموزش میکرومتر 1-0 اینچی با دقت 0.0001


توضیحات:
یک مجموعه آموزشی شامل یک فایل فلاش که اساس کار و استفاده از خط کش را شبیه سازی می کند. استفاده از این فایلهای فلاش برای آموزش به تمامی دانش آموزان و دانشجویان مکانیک توصیه می نمائیم.

تعداد مشاهده: 1695 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: exe

تعداد صفحات: 1

حجم فایل:848 کیلوبایت

 قیمت: 3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مکانیک

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل اجرایی فلش