پروژه ترازودی دیجیتال با استفاده از لودسل

پروژه ترازودی دیجیتال با استفاده از لودسل


شرح مدار و طرز کار پروژه:
در این پروژه با استفاده از یک لوسل 30 کیلو گرمی و بهره گیری از مبدل آنالوگ به دیجیتال میکرو کنترلر avr و همچنین یک تقویت کننده ی عملیاتی توانسته ایم یک ترازوی دیجیتالی طراحی کنیم. در واقع به دلیل این که در خروجی لودسل سیگنال خروجی در حدود 2 تا 8 میلی ولت است ابتدا باید این سیگنال تقویت گردد زیرا در میکروهای avr حداقل ولتاژ قابل شناسایی توسط مبدل آنالوگ به دیجیتال در حدود 300 میلی ولت است و لذا باید 2 میلی ولت در مقداری ضرب شود و تقویت گردد که حداقل این مقدار میتواند چیزی حدود 150 باشد پس باید از یک مدار تقویت کننده با گین 150 استفاده گردد.
برای دقت بیشتر در اندازه گیری وزن عملاً باید از یک مبدل آنالوگ به دیجیتال با دقت بالاتر استفاده کرد و در صورتی که بخواهیم از مبدل آنالوک به دیجیتال خود میکرو استفاده کینم باید توجه داشت که میکرو دارای دقت 10 بیت است که نسبت به دقت مبدلهای صنعتی که 24 بیت است بسیار کم است.

فهرست مطالب:
شرح مدار و طرز کار پروژه    
فصل  اول    
1-1 میکروکنترلرAVR چیست    
1-2 معماری AVR ها    
1-3 ساختار پردازنده ی AVR    
1-3-1 ریجسترهای عمومی    
1-3-2 واحد ALU    
1-4 پورت I/O    
1-4-1 ساختار پورت I/O    
1-5 فیوزبیت    
1-5-1 فیوز بیت های ATMEGA32    
1-6 بررسی پورت های میکرو ATMEGA32    
1-6-1 پورت B     
1-7 استفاده از پورت B به عنوان یک I/O عمومی دیجیتال    
1-8 دیگر کاربردهای پورت B    
1-8-1 پورت C    
1-9 استفاده از پورت C به عنوان یک I/O عمومی دیجیتال    
1-9-1 دیگر کاربردهای پورت C    
1-9-2 پورت D    
1-10 کلاک سیستم    
1-10-1 کلاک CLKCPU-CPU    
1-10-2 کلاک CLKI/O-I/O    
1-10-3 کلاک CLKFLASH-FLASH    
1-10-4 کلاک غیر همزمان تایمرCLK ASY     
1-10-5 کلاک CLKASC-ADC    
1-10-6 منابع کلاک    
1-10-7 اسیلاتور کریستالی    
1-10-8 اسیلاتور کریستالی فرکانس پایین    
1-10-9 اسیلاتور RC خارجی    
1-10-10 اسیلاتور RC کالیبره شده داخلی    
1-10-11 کلاک خارجی    
1-10-12 اسیلاتور تایمر / کانتر    
1-11 حافظه ها در AVR    
1-11-1 حافظه ی برنامه    
1-11-2 حافظه ی داده    
1-11-3 ریجسترهای I/O    
1-11-4 ریجسترهای I/O توسعه یافته    
1-11-5 حافظه ی داده داخلی (SRAM)    
1-11-6 حافظه ی EEPROM    
1-12 میکروکنترلر ATMEGA8   
1-12-1 برخی خصوصیات ATMEGA8    
1-12-2 خصوصیات جانبی    
1-12-3 خصوصیات ویژه ی میکرو کنترلر    
1-12-4 توان مصرفی در 4MHZ ، 3V ، 25C    
1-12-5 ولتاژ های عملیاتی (کاری)    
1-12-6 فرکانس های کاری    
1-12-7 خطوط I/O و انواع بسته بندی    
1-12-8 بررسی پایه های ATMEGA8   به کار رفته در مدار    
فصل دوم    
2-1 لودسل    
2-2 انواع لودسل    
2-3 درجه حفاظت لودسل    
2-4 کلاس دقت لودسل    
2-5 مقر لودسل    
فصل سوم    
3-1 نصب نرم‌افزار‌ BASCOM AVR    
3-2 محیط‌ برنامه‌نویسی BASCOMAVR    
3-3 معرفی‌منو‌های‌محیط ‌BASCOM     
3-4 منوی TOOLS    
3-5 منوی ‌OPTIONS     
3-6 دستورات‌ ‌محیط برنامه‌نویسی BASCOMAVR    
3-7 جدول‌ LOOKUP   
3-7-1 عملگر‌های ریاضی‌    
3-7-2 عملگر‌های‌منطقی    
3-8 پیکره بندی صفحه کلید های ماتریسی    
3-9 بدست آوردن مقدار واقعی روی کیپد    
فصل چهارم    
4-1 قطعه های مورد استفاده در مدار    
4-2 نرم افزار مورد نیاز برای برنامه نویسی    
4-3 تحلیل برنامه    
4-4 LCD    
4-5 معرفی LCD کارکتری    
4-6 تحلیل برنامه    
4-6-1 نحوه ی کامپایل برنامه و پروگرام کردن IC    
4-6-2 پروگرام کردن IC    
4-7 شماتیک و pcb مربوط به مدار    
4-8 برنامه    
4-9 توضیحات نرم افزار مربوط به تولید PCB    
4-10 تعمیر و عیب یابی احتمالی مدار    
4-11 دیتاشیت قطعات    
پیوست (الف)    
مراجع    
فهرست اشکال
فهرست جداول

تعداد مشاهده: 709 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc, prj, log, ...

تعداد صفحات: 89

حجم فایل:14,034 کیلوبایت

 قیمت: 10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته کامپیوتر


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایلهای برنامه با فرمتهای prj, log و ...
    متن پروژه در قالب word و قابل ویرایش

یادگیری تقویتی

یادگیری تقویتی


بخشی از مقدمه:
حیوانات، انسان ها، اتومات ها و .. از خود رفتار های مختلفی در محیطی که آن ها را احاطه کرده، در شرایط مختلف، از خود نشان می دهند. آن ها کارهای مختلفی را به عنوان باز خورد در جواب ورودی هایی که از محیط می گیرند انجام می دهند. بعضی از این عامل ها رفتار های خود را در طول زمان عوض می کنند. آن ها ممکن است با دادن ورودی های یکسان، عمل های متفاوتی نسبت به حرکت های قبلی خود انجام دهند. چنین عاملی یاد می گیرد. شاخه یادگیری ماشین به مطالعه الگوریتم های یادگیری که مشخص می کند تغییر در ورودی ها چگونه در رفتار عامل تغییر ایجاد می کند می پردازد. الگوریتم های یادگیری به 3 دسته تقسیم می شوند: ...

فهرست مطالب:
معرفی یادگیری تقویتی
برنامه نویسی پویا
اجزا یک سیستم یادگیری تقویتی
 محیط
 تابع پاداش
 تابع مقدار
 Q-Learning
 معرفی
 الگوریتم یادگیری
 مثالی از یک عامل
 مثالی از برج هانوی
 اثبات همگرایی
 یادگیری Q برای MDP غیرقطعی
 روش های مونت کارلو در یادگیری تقویتی
 ویژگیها
 سیاست first visit MC
 کنترل مونت کارلو
 همگرایی مونت کارلو
on line policy و off linepolicy
منابع

تعداد مشاهده: 2554 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 25

حجم فایل:718 کیلوبایت

 قیمت: 9,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    گزارش کاربردی و تصویری و گام به گام
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

بانک شماره موبایل اصناف و مشاغل

بانک شماره موبایل اصناف و مشاغل


توضیحات:
بانک شماره موبایل مشاغل و اصناف، بصورت طبقه بندی شده و منظم در قالب فایلهای excel و txt
شامل:
  • آگهی دهندگان اینترنتی
  • اصناف
  • مدیران شرکت ها
  • پزشکان
  • طلا فروشان
  • تعمیرگاه
  • اتومبیل
  • موبایل
  • لوازم مهندسی
  • لوازم ورزشی
  • لوازم موسیقی
  • لوازم آشپزخانه
  • فرش و موکت
  • تزئینات
  • لوازم برقی
  • صوتی و تصویری
  • هاستینگ
  • نوت بوک
  • نرم افزار
  • کامپیوتر
  • نساجی
  • معدن
  • ماشین سازی
  • کشاورزی
  • کارخانه
  • دامداری
  • مواد غذایی
  • الکترونیک
  • آهن
  • بیمه
  • چاپ
  • املاک
  • ساختمانی
  • نمایشگاه
  • رانندگی
  • و ...

تعداد مشاهده: 1301 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: xlsx, txt

حجم فایل:9,653 کیلوبایت

 قیمت: 5,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده در ارسال پیامک های تبلیغاتی


  • محتوای فایل دانلودی:
    excel
    text

تحقیق بررسی عنصر بصری خط

تحقیق بررسی عنصر بصری خط


بخشی از متن:
منشاء خط: خط از رد نقطه‌ای شکل می یابد که به وسیله یک یا چند نیرو به حرکت در آمده است. دخالت نیروی خارجی، نقطه ایستا را مبدل به خطی پویا می‌کند. این مشهودترین تضادی است که می‌توانیم میان نقطه و خط تصور کنیم. اگر نقطه به وسیله نیروی به جلو رانده شود از آن خطی مستقیم نتیجه می‌گردد.
به طور کلی خط از سه طریق به وجود می‌آید:
1-خط ایجاد شده به وسیله نیروی وارد آمده بر نقطه، تنها در یک سوی نامشخص، که خطی است نگاشتاری. این خط دارای سو و کشش و بیانگر حالات روحی و روانی وارد کننده نیرو بر نقطه است.
2-خطی که از برخورد و گستره در فضای مادی به وجود می‌آید و آن خطی است تجسمی و ملموس.
3-خطی که از شکافتن تاریکی به وسیله روشنایی و یا برعکس به وجود می‌آید و آن خطی است تجسمی و محتوایی.
ایجاد خط بر سطح کاغذ، با هماهنگی چند عامل فیزیکی و ذهنی صورت می‌پذیرد که عبارتند از:
-دیدن
-یافتن
-تفکر ، تلیل
-انتقال (یا اجرا)
تعریف عمومی خط مبتنی بر زایش آن از تکرار نقاظ بیشمار است. هنگامی که نقطه به حرکت درآمده و امتداد یابد، به طوری که بعد طول در آن عمده گردد،‌فرم ایجاد گشته،‌خط نامیده می‌شود. بدین ترتیب خط، نقطه فاقد حرکت را دچار حرکت می‌نماید و جهت حرکت آن را نیز به نمایش می‌گذارد. تکرار خطوط در کنار هم باعث ایجاد بعد دوم گردیده و شکل دو بعدی حاصل سطح نامیده می‌شود. زایش و تحول خط از نقطه، و تغییر مسیر حرکت آن تا آنجا که به ایجاد سطح می‌انجامد

 فهرست مطالب:
1) فصل اول: منشاء خط
2) فصل دوم: دسته‌بندی خطوط
بخش اول - انواع خط
الف) خط راست
1-عمودی
2-افقی
3-مورب
ب)خط خمیده
1-دایره
2-ماریچ
3-مواج
ج)خط شکسته
1-خط شکسته باز
2-خط شکسته بسته (الف) مثلث،ب)مربع) 
بخش دوم - خطوط همگرا و واگرا
بخش سوم - خطوط تجسمی ملموس یامادی شده
بخش چهارم - ارزش خطی
بخش پنجم - چگونگی ایجاد ترکیب هنری از خط
3) فصل سوم: کلیاتی در مورد خط
بخش اول - خط و خطای چشم
بخش دوم - خط و جهت
بخش سوم - خط و فضا
بخش چهارم - خط و زمان
بخش پنجم - متغیر بودن خط نسبت به زمان و مکان
بخش ششم - خط و رنگ و بررسی روابط آنها
الف-خط افقی و رنگ
ب-خط عمودی و رنگ
ج-خط مورب و رنگ
د-خط و گرما
بخش هفتم - ارزشهای شدت رنگ
بخش هشتم -چگونگی ایجاد سایه روشن به وسیله خط
بخش نهم -خط و فرم (سطح و حجم، سنگینی)
بخش دهم -خط و حجم در فضا
بخش یازدهم-خط در رابطه با نقطه و سطح (خط شکسته و نقطه، خط راست و نقطه)
بخش دوازدهم -خط در کادر
بخش سیزدهم -خط و بافت
بخش چهاردهم -نقش افت در تاثیر بصری خط
بخش پانزدهم-خط و ریتم
الف)ریتم در خطوط افقی و عمودی
ب)ریتم در خطوط منحنی
ج)در انواع خط
بخش شانزدهم -انواع ریتم
الف)تکرار یکنواخت
ب)تکرار متناوب
ج)تکرار تکاملی
د)تکرار موجی
بخش هفدهم - بررسی کنتراستهای خط
بخش هجدهم-خط و طبیعت
الف)خطهای دارای مسیر آزاد در طبیعت
ب) تفاوت در خطوط اندام موجودات
ج) تفاوت خط در معماری قدیم و جدید
4) فصل چهارم: روانشناسی خطوط
بخش اول - بررسی روانی خطوط
بخش دوم - تاثیر روانی خط در طبیعت
الف) خطوط شکسته
 ب)‌ منحنی
ج) ‌مواج
د)مارپیچ     
بخش سوم - اشاره‌ای به روانشناسی خطوط در آثار چند هنرمند
بخش چهارم - بررسی روانی خطوط چهره
5) فصل پنجم : بررسی خط در آثار هنرمند
بخش اول - ادگار دگا
بخش دوم - اگون شیله
بخش سوم – اسکار کوکوشکا
بخش چهارم - پیت موندریان
بخش پنجم - گوستاو کلیمت
بخش ششم- جاکمتی
بخش هفتم - پال کله

تعداد مشاهده: 1337 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 113

حجم فایل:72 کیلوبایت

 قیمت: 14,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته هنر و گرافیک


  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی فایل ورد قابل ویرایش

شیپ فایل زمین لغزش های استان گلستان

شیپ فایل زمین لغزش های استان گلستان


مشخصات سیستم تصویر:
Geographic Coordinate System: GCS_International_1924
Datum: D_International_1924
Prime Meridian: Greenwich
Angular Unit: Degree

تعداد مشاهده: 766 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.7z

فرمت فایل اصلی: shp

تعداد صفحات: 2

حجم فایل:38 کیلوبایت

 قیمت: 2,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    این فایل در محیط نرم افزار GIS قابل نمایش می باشد.


  • محتوای فایل دانلودی:
    عارضه پولیگونی و عارضه نقطه ای با پسوند "shp" ، قابل ویرایش در نرم افزار GIS