گزارش کارآموزی ساختمان و سازه بتنی

گزارش کارآموزی ساختمان و سازه بتنی


مقدمه:
این پروژه که برای شما می نویسم به‌ صورت عملی و آموزشی می‌باشد. تمامی عملیاتی که برای شما شرح داده می‌شود ‌همراه با عکس‌ مراحل مختلف برای وضوح بیشتر مطلب در پروژه می‌باشد..
این مجموعه از چهار فصل به شرح زیر تشکیل شده که هر فصل توضیحاتی به همراه دارد.
فصل اول:
- آشنایی کلی با مکان کارآموزی ( مکان کارآموزی- نشانی - فضای فیزیکی کارآموزی- همکاران «نام و سمت»- پروژه های جاری و انجام شده محل کارآموزی )
- مشخصات کلی در مورد پروژه و آزمایش مکانیک خاک
فصل دوم:
- تا جایی که امکان داشته بصورت تئوری عملی بیان شده که در مورد اجرای ستون‌ها و...
فصل سوم:
- دراین فصل نیز تا جایی که امکان داشته بصورت تئوری عملی بیان شده و در زمینه اجرای دیوارهای برشی و....
فصل چهارم:
- مطالبی در خصوص اجرای سقف و قرار دادن تیرچه‌ها و ژوئن و میلگردهای ممان منفی و حرارتی و .....
- در پایان خلاصه‌ای مفید از تکمیل سازه بیان می‌شود ...

فهرست مطالب:
مقدمه
فصل (اول)
1- آشنایی کلی با مکان کارآموزی
2- مشخصات کلی پروژه
3- آمایش مکانیک خاک
فصل (دوم)
اجرای ستون‌ها
1- آرماتوربندی
2- طول ونمونه میلگردها
3- خاموت‌ها
4- سنجاق‌ها
5- وصله‌کردن و اورلب
6- قالب‌بندی وspacerها
7- طرح اختلاط و بتن‌ریزی و ویبره‌کردن
8- جداسازی قالب‌ها ونگهداری ستون‌ها
فصل (سوم)
اجرای دیوار برشی
1- میلگردهای انتظار- اتصال میلگردها
2- ستون‌ها- رامکابندی - ریسمان‌کشی
3- قالب‌بندی- چگونگی اتصال
4- نحوه شاقول‌کردن- Spacer‌ها
5- نظافت قالب‌ها- روغن مالی
6- چگونگی مهار قالب‌ها- بولت
7- نحوه ساختن بتن- طرح اختلاط- ویبره‌کردن
8- بازکردن قالب‌ها- جداسازی
9- آب‌دادن و مراقبت از سطح بتنی دیوار
فصل (چهارم)
اجرای کامل سقف
1- کفراژ بندی
2- آرماتوربندی
3- تیرچه و بلوک سفالی
4- ژوئن یا کلاف عرضی
5- میلگردهای ممان منفی
6- میلگردهای حرارتی و تقویتی
7- قالب‌بندی
8- تراز سقف
9- راه پله
10- نظافت و شستشو
11- بتن‌ریزی و ویبره‌کردن
12- صاف و ترازکردن بتن
13- نمونه‌گیری و مراقبت از بتن
تکمیل سازه:
1- یک‌رگی کردن
2- دیوارهای حائل
3- انباری
4- رعایت مسائل ایمنی

این فایل شامل: صفحه نخست، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد که با فرمت (word) در اختیار شما قرار می گیرد. (فایل قابل ویرایش است)
تعداد صفحات : 52

تعداد مشاهده: 1288 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 52

حجم فایل:8,943 کیلوبایت

 قیمت: 4,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته معماری و عمران


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

بررسی تعیین رابطه بین هوش عاطفی بازاریابان و رضایت مشتری

بررسی تعیین رابطه بین هوش عاطفی بازاریابان و رضایت مشتری


چکیده:
یک عامل بسیار مهم که در موفقیت کسب و کار سازمانها شناخته شده است، رضایت مشتری است. در این راستا عوامل زیادی با رضایت مشتری مرتبط است که یکی آز آنها هوش عاطفی می باشد.لذا در یک سازمان پرسنل بالاخص بازاریابان که در ارتباط مستقیم با مشتریان هستند بایستی از هوش عاطفی بالایی برخوردار باشند. هدف از پژوهش حاضرتعیین رابطه بین هوش عاطفی بازاریابان با رضایت مشتری در شرکت ایران خودرو است. در این پژوهش، روش تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها، توصیفی و از نظر روش اجرای تحقیق، همبستگی است. جامعه آماری در این پژوهش را مشتریانی که از نمایندگی های فروش ایران خودرو، وسیله نقلیه خود را خریداری نموده اند، تشکیل می دهند. روش نمونه گیری بصورت تصادفی ساده است که به علت گستردگی جامعه آماری نمونه آماری خود را به صورت تصادفی از میان مشتریان نمایندگی های فروش ایران خودرو از شهر تهران و کرمانشاه انتخاب شده است. لذا حجم نمونه بوسیله جدول کرجسی- مرگان تعداد 368=n برآورد شد. ابزار تحقیق و روش گردآوری اطلاعات در این پژوهش شامل 2 پرسشنامه محقق ساخته هوش عاطفی بازاریابان و رضایت مشتری است که روایی آن توسط اساتید راهنما و مشاور و چند تن از کارشناس مورد بررسی و نهایتا مورد تائید قرار گرفت. پایایی ابزار پرسشنامه توسط ضریب آلفای کرونباخ محاسبه گردید که برابر با 923%=α. روش تجزیه و تحلیل اطلاعات  عبارت بودند از روش همبستگی پیرسون و رگرسیون خطی برای آزمون فرضیات و برای تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS  استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان داد که اکثریت مشتریان شرکت ارزیابی مطلوبی از هوش عاطفی بازاریابان داشته اند و در میان مولفه های هوش عاطفی͵ مولفه خودآگاهی در حد متوسط روبه بالا و دیگر مولفه ها در حد متوسط ارزیابی شده است. و اکثریت مشتریان از نحوه تعامل بازاریابان رضایت متوسطی داشته اند. یافته نهایی نشان داد که بین هوش عاطفی و چهار بعد آن رابطه معنی داری با رضایت مشتریان وجود داشت. و از بین ابعاد هوش عاطفی، مدیریت رابطه قویترین و خودآگاهی ضعیفترین رابطه را با رضایت مشتری  و دو بعد دیگر رابطه شان با رضایت مشتری در حد متوسط بوده است. در نتیجه با تغییرات در هوش عاطفی بازاریابان و بهبود مهارتهای ارتباطی بالاخص آگاهی بین فردی و همدلی و انعطاف پذیری بیشتر و تعاملات و ارتباطات غیر کلامی قوی تر و موثرتر می تواند منجر به رضایت بیشتر مشتریان از محصول و خدمات شرکت شده و همین امر باعث وفاداری هرچه بیشتر مشتریان به شرکت شده  و بالطبع فروش و سودآوری شرکت افزایش می یابد. یافته ها نشان داد که بالا رفتن هوش عاطفی در بازاریابان منجر به رضایت بیشتر مشتریان از شرکت و محصولات و خدمات می شود. بنابراین پیشنهاد می شود که آموزش و فراگیری هوش عاطفی و مهارتهای ارتباطی سرلوحه برنامه زندگی و کاری بازاریابان شرکت قرار گیرد.

فهرست مطالب:
چکیده
واژگان کلیدی
فصل اول: کلیات پژوهش
1-1 مقدمه
1-2 بیان مساله
1-3 اهمیت و ضرورت
1-4 هدف کلی
1-4-1 اهداف فرعی
1-5 سوالات پژوهش
1-6 فرضیه های پژوهش
1-7 تعاریف مفهومی و عملیاتی
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
2-1 مقدمه
2-2 مبانی نظری و مدل ها و تئوریهای مطرح شده در رضایت مشتری
2-2-1 مفهوم رضایت مشتری
2-3 روش های ارزیابی و اندازه گیری رضایت مشتری 
2-3-1 مدل فورنل
2-3-2 روش MUSA 
2-3-3 بارومترهای رضایت مشتری
2-3-4 شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSI)
2-3-5 شاخص رضایت مشتری اروپا  (ECSI)
2-4 هوش عاطفی
2- 5 مدل های هوش عاطفی
2-5-1 مدل هوش عاطفی بار-آن
2-5-2 مدل هوش عاطفی گلمن
2-5-3 مدل هوش عاطفی سالووی-مایر
2-5-4 مدل هوش عاطفی هیگز- دلویتز
2-6 پیشگامان هوش عاطفی
2-7 هوش عاطفی در محیط کار
2-5-5 مدل جردن، اشکاناسی، هارتل و هوپر
2-5-6 مدل گلمن، بویاتزیس و ری
2-8 هوش عاطفی و مفهوم شخصیت
2-9 مروری بر مطالعات انجام شده داخلی و خارجی
2-9-1 پیشنه پژوهش در ایران
2-9-2 پیشینه پژوهش در جهان
2-10 مولفه های مستخرجه از ادبیات پژوهش (چارچوب نظری)
2-11 مدل مفهومی
2-4 مدل مفهومی پژوهش
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
3-1 مقدمه
3-2 نوع پژوهش
3-3 جامعه پژوهش
3-4 نمونه پژوهش
3-5 روش نمونه گیری و حجم نمونه
3-6 روش گردآوری داده ها
3-7 ابزار گردآوری داده ها
پرسشنامه هوش عاطفی گلمن (2001)
پرسشنامه رضایت مشتری
3-8 روایی و پایایی ابزار
تفسیر
3-9 روش تجزیه و تحلیل داده ها
3-10 ملاحظات اخلاقی
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1 مقدمه
4-2 نتایج توصیفی تحقیق
بررسی مشخصات عمومی پاسخگویان
1- بررسی وضعیت سن پاسخگویان
2- بررسی نوع جنسیت پاسخگویان
3- وضعیت پاسخگویان بر حسب تحصیلات
4-3 بررسی شاخص های تحقیق
بررسی سنجش شاخص ارزیابی هوش عاطفی بازاریابان
بررسی گویه های سازنده شاخص ارزیابی هوش عاطفی بازاریابان
بررسی سنجش شاخص میزان رضایت از نحوه تعامل بازاریابان
بررسی گویه های سازنده شاخص میزان رضایت از نحوه تعامل بازاریابان
4-4 یافته های استنباطی
بررسی نرمال بودن توزیع متغیرها
فرضیه اصلی
فرضیه فرعی یک
فرضیه فرعی دو
فرضیه فرعی سه
فرضیه فرعی چهار
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1 جمع بندی
5-2 بررسی یافته های پژوهش
5-2-1 بررسی یافته های اصلی پژوهش
5-2-2 بررسی یافته های زمینه ای پژوهش
5-3 بحث و تفسیر
5-4 نتیجه گیری
5-5 محدودیت های پژوهش
5-6 پیشنهاد براساس یافته های پژوهش
5-7 پیشنهاد برای پژوهش های بعدی
مراجع فارسی
مراجع انگلیسی
ضمائم و پیوست ها
پرسشنامه هوش عاطفی
پرسشنامه رضایت مشتری

تعداد مشاهده: 1231 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 122

حجم فایل:1,990 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

تحقیق مبنا و هدف حقوق

تحقیق مبنا و هدف حقوق


بخشی از متن:
درباره مبنا و هدف قواعد حقوق اختلاف بسیار است, چندان که می توان گفت تا کنون در هیچ یک از مسائل اجتماعی بدین پایه بحث و گفتگو نشده است. کاوش در این باره که حقوق بر چه مبنایی استوار است و هدف از قواعد آن چیست, پیشینه ای درخشان دارد و از زمان حکیمان یونان تا کنون اندیشه هزاران نویسنده و متفکر و دانشمند را به خود مشغول داشته است.
این اختلاف را اسباب گوناگون دامن می‌زند؛ چنان که پیروان مذاهب و دانشمندانی که فکر ایجاد حقوق جهانی را در سر می‌پرورانند سهم بسزایی در این راه دارند, ولی, رابطه اصلی همه گفتگوها را باید در این دو نکته جستجو  و خلاصه کرد:
1-تاریخ زندگی بشر ستمهایی را که حکمرانان زورگو بر مردم روا داشته اند هیچ گاه از یاد نمی برد. قربانیان این جنایات همیشه در پی آن بوده اند تا چاره ای برای این درد بیابند و به وسیله ای از خودکامگی فرمانروایان بکاهند. احترام به حقوق فطری یکی از این وسایل است: گروهی از خردمندان کوشیده اند تا با طرح این فکر که << قواعدی برتر از اراده حاکم نیز وجود دارد و حقوق باید از آن قواعد عالی و طبیعی پیروی کند>> مانعی در راه تجاوز حکومت ایجاد کنند و قیام و مقاومت مردم را در برابر بی‌عدالتیها موجه سازند.
از سوی دیگر, طرفداران حکومت نیز بیکار ننشسته‌اند و در برابر پیروان حقوق فطری این فکر را پرورده‌اند که مبنای اصلی حقوق اقتدار دولت است و حاکم نماینده خداوند و مامور اجرای فرمانهای اوست.
2-انسان موجودی است مستقل و با خواستها و نیازهای ویژه خود, شخصیتی ممتاز از دیگران دارد. ولی, زندگی همین فرد مستقل چنان به سرنوشت دیگران آمیخته است که گویی پاره ای از اجتماع است و هیچ وجود مستقلی در برابر آن ندارد. زندگی فردی و اجتماعی انسان دو چهره گوناگون از حقیقت زندگی اوست و مهمترین مساله درباره هدف حقوق این است که چگونه باید     ضرورتهای این دو زندگی را با هم جمع کرد و مقصود نهایی از قواعد حقوق تامین کدام یک از آنهاست؟
از همین جاست که دو مکتب اصلی تمام مسائل حقوقی و اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده است: بعضی طرفدار اصالت فرد و تامین آزادی او شده اند و بعضی دیگر منافع جامعه و ضرورتهای زندگی مشترک را بر حقوق فردی برتری داده‌اند.

تعداد مشاهده: 650 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 23

حجم فایل:17 کیلوبایت

 قیمت: 5,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته حقوق

  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی فایل ورد و قابل ویرایش

پرسشنامه نیاز سنجی فرهنگی جوانان

پرسشنامه نیاز سنجی فرهنگی جوانان


توضیحات:
پرسشنامه محقق ساخته نیاز سنجی فرهنگی شامل 42 سوال که نیازهای مذهبی، ملی، اجتماعی، سیاسی، هنری و ورزشی جوانان را مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهد.

تعداد مشاهده: 914 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 7

حجم فایل:22 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته روانشناسی و علوم تربیتی


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

پروژه عوامل زیان آور شیمیایی

پروژه عوامل زیان آور شیمیایی


بخشی از متن:
عوامل شیمیایی در محیط کار دربرگیرندۀ تمام مواد اولیه، مواد خام، مواد واسطه و فراورده های اصلی که در صنعت به کار می روند یا تولید می شوند، می باشند. این مواد که به شکل گاز، مایع و یا جامد هستند، ممکن است طبیعی یا مصنوعی بوده و دارای منشأ گیاهی، حیوانی و یا سنتیک (معدنی یا آلی) باشند. هر یک از این مواد دارای خطرات و زیانهای مختص به خود است که در صورت تماس فرد با آن رخ می نمایند. زیان حاصل از آنها به نوع، راه ورود، مقدار و طول زمان تماس بستگی دارد.
اما گفتنی است که مایعات بسیاری در صنعت وجود دارند که کارگران با آنها سروکار داشته و در تماس هستند. تعداید از این مایعات خورنده و سوزاننده بوده و شامل برخی از اسیدهای معدنی و یا آلی ، قلیاها و تعدادی از دیگر مواد شیمیایی مانند پرهیدرول (آب اکسیژنه) و .... می باشند. شایان ذکر است که بعضی از مواد شیمیایی، با وجود آن که مایع نیستند، اما می توانند خاصیت سوزانندگی یا خورندگی داشته باشند.

فهرست مطالب:
عوامل شیمیایی زیان آور در محیط کار
آلاینده های شیمیایی و تقسیم بندی آنها
تقسیم بندی آلاینده ها بر اساس حالت فیزیکی
1- گازها و بخارات
2- مواد معلق
نمونه برداری از گازها و بخارها
نمونه برداری آنی
نمونه برداری مداوم
روش های مستقیم تعیین مقدار گازها و بخارها در هوا
نمونه برداری از ذرات
رسوب دادن ذرات با استفاده از نیروی الکتروستاتیک
رسوب حرارتی ذرات
جمع آوری ذرات با استفاده از نیروی گریز از مرکز
صاف و خالص کردن
روش های اندازه گیری مستقیم
تجزیۀ نمونه ها و تعیین مقدار آلاینده در نمونه
تعیین مقدار ذرات
مقایسه نتایج با استانداردها
کنترل عوامل شیمیایی در ایمنی صنعتی
اقدام های کنترلی محیطی
1- طراحی و جانمایی مناسب
2- حذف یا کاهش آلاینده در محل تولید
3. جداسازی
4. تهویه
5- استفاده از روش ها تر
6) نظافت کارگاه ، انبار کردن مواد و برچسب گذاری
اقدام های کنترلی فردی
اندازه گیری آلاینده های هوا در فضای کارگاههای شرکت پتروشیمی اصفهان
شرایط عمومی
وسایل و دستگاه های سنجش
روش کالیبراسیون
منطقه مورد اندازه گیری
منابع مهم تولید آلاینده ها
روش اندازه گیری
استاندارد مورد استفاده
نتیجه سنجش آلاینده های محیط کار

تعداد مشاهده: 2399 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 48

حجم فایل:293 کیلوبایت

 قیمت: 6,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته بهداشت حرفه ای و ایمنی


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش