تحقیق بازاریابی شبکه‌ای در مقابل بازاریابی وابسته

تحقیق بازاریابی شبکه‌ای در مقابل بازاریابی وابسته


بخشی از متن:
«بازاریابی شبکه‌ای» با «بازاریابی وابسته» تفاوت دارد. در این مقاله به این تفاوت پرداخته‌ام و تعریفی هرچند کوتاه درباره هریک به طور جداگانه ارائه کرده‌ام.
بازاریابی شبکه‌ای چیست؟ آینده بازاریابی شبکه‌ای را چگونه می بینم؟ روانشناسی و جامعه‌شناسی بازاریابی شبکه‌ای چیست و ... - اکنون در ادامه مقاله‌ی کوتاهی که چندی پیش در خصوص توضیح و تعریف مختصری از اینکه بازاریابی شبکه‌ای چیست نوشتم قصد دارم در این مقاله به برخی از سوالات بالا بپردازم.
آمار و ارقام دقیقی در اختیار نداریم و البته در ایران این چندان هم موضوع تازه ای نیست و تقریباً همه ما به آن عادت کرده‌ایم اما گفته می‌شود که گویا در ایران در حال حاضر، نزدیک به ۱۳۰ هزار نفر (و به روایتی دیگر تا ۳۵۰ هزار نفر) تنها روی بازاریابی شبکه‌ای گلدکوئست کار می‌کنند، اما با توجه به اتفاقاتی که اخیراً برای فعالیت این شرکت در ایران رخ داده است، فعالیت‌ها تا زمانی که گلدکوئست مراحل قانونی‌اش را پشت سر بگذارد و دفترش را به صورت قانونی در ایران راه‌اندازی کند به نوعی کند یا متوقف شده است. این حقیقتاً جالب است که اکثر افرادی که در زمینه بازاریابی شبکه‌ای کار می‌کنند، فکر می‌کنند که بازاریابی شبکه‌ای یعنی گلدکوئست و گلدکوئست یعنی بازاریابی شبکه‌ای، علت این موضوع، سابقه‌ی دیرینه دارد در فرهنگ شنیداری - و اکثراً بدون مطالعه و تحقیق - ما ایرانی‌ها، حتماً شما هم این را شنیده‌اید که در زمانهایی نه چندان دور، اکثر کالاهایی که توسط تجار برای اولین بار به کشور وارد می‌شدند و مورد استفاده عموم قرار می‌گرفتند، به نوعی نام تجاری خود را تا آن حد بین مردم جا می‌انداختند که گویی تنها نوع کالای تولید شده، فقط همان «مارک» تجاری بوده است و بس. یک زمانی اگر مردم می‌خواستند بگویند آبگرم‌کن یا بخاری جدیدی خریده‌اند، می‌گفتند یک «دئوترم» جدید گرفته‌اند، برای «دستمال کاغذی»، می‌گفتند «کلینکس»، مایع نرم‌کننده لباس را می‌گفتند و برخی هنوز هم می‌گویند «سوسافت»، یا وقتی می‌خواهند به مته و درل (دستگاهی برای سوراخ کردن دیوار یا سقف) اشاره کننده، می‌گویند «بلک‌انددکر» حال آنکه، اینها نام‌های تجاری هستند و دهها مارک تجاری دیگر نیز دارند همان نوع کالا را عرضه می‌کنند.
حالا حکایت «بازاریابی شبکه‌ای» است. مدلی برای بیزنس یا کسب و کار، برای داشتن نوعی درآمد که به آن Residual Income گفته می‌شود و با توجه به دایره نفوذ افراد و تکیه بر یک تساعد هندسی گسترش می‌یابد. تاکید ما برای ایجاد آگاهی در میان مردم این قسمت قضیه است که: «برای هر نوع کالای مصرفی یا خدمات، می‌توان از مدل بیزنس «بازاریابی شبکه‌ای» استفاده کرد.» - اینترنت و دیگر استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی به عنوان ابزار یا خدماتی قوی می‌توانند به کمک «بازاریابی شبکه‌ای» آمده، گسترش و نفوذ آن را سرعت دهند.


تعداد مشاهده: 2694 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 6

حجم فایل:7 کیلوبایت

 قیمت: 1,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت، اقتصاد و رشته های مرتبط

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

بررسی تاثیر تنیدگی بر افراد سالم و افراد متبلا به بیماری میگرن

بررسی تاثیر تنیدگی بر افراد سالم و افراد متبلا به بیماری میگرن


چکیده:
پژوهش حاضر به دنبال بررسی تاثیر تنیدگی در افراد سالم و افراد مبتلا به بیماری میگرن در تهران می باشد. فرضیه هایی که به معرض آزمایش گذشته شدند عبارتند از:
فرضیه اول: مقایسه تاثیر تنیدگی بر افراد سالم و افراد مبتلا به میگرن و فرضیه دوم: مقایسه تاثیر تنیدگی در بین زنان  و مردان دارای سردردهای میگرنی!
گروه نمونه ی این پژوهش شامل 60 نفر از افرادی هستند که 30 نفر افراد سالم و 30 نفر افراد مبتلا به سردردهای میگرنی می باشد که به صورت تصادفی انتخاب شده اند و بر روی آنها آزمون استرس انجام شد که پس از آن از روش (t) استفاده شده که نتیجه بدست آمده به شرح زیر می باشد:
- تاثیر تنیدگی بر افراد مبتلا به بیماری میگرن بیشتر می باشد.
- تاثیر تنیدگی بر زنان میگرنی بیشتر ا ز مردان میگرنی است.

فهرست مطالب:
چکیده         
فصل اول: کلیات      
مقدمه
طرح مساله  
اهداف پژوهش       
ضرورت تحقیق
فصل دوم: نگاهی به تاریخچه های پژوهش           
مقدمه 
ادبیات تحقیق (استرس)     
پیشینه نظری (استرس)      
تعریف سردرد های میگرنی   
انواع سردرد    
سردرد شریانی از نوع میگرن           
تعریف میگرن (تاریخچه)      
نشانه های میگرن     
میگرن چند مرحله دارد         
فراوانی سردرد میگرن          
انواع مختلف میگرن    
میگرن کلاسیک         
میگرن چشمی         
میگرن بازیلر    
میگرن یائسکی         
علت شناسی          
اختلالات عروق مغز    
احتلالات زیست- شیمیایی 
خواب   
عوامل روانشناختی   
تشخیص اختراقی     
درمان گری میگرن     
سایر روشهای درمان گری    
پیشینه تحقیق          
تحقیقات صورت گرفته در خارج از ایران         
تحقیقات صورت گرفته در ایران
فصل سوم: روش تحقیق      
مقدمه 
جمعیت هدف 
روش اجرا       
روش آماری    
فصل چهارم: یافته ها و تجزیه و تحلیل داده ها    
مقدمه 
یافته ها و تجریه و تحلیل داده ها    
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری                
نتیجه گیری  
بحث درمورد یافته های تحقیق         
محدودیت ها و پیشنهادات    
پیشنهادات     
منابع   
ضمائم

تعداد مشاهده: 681 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 91

حجم فایل:296 کیلوبایت

 قیمت: 18,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته روانشناسی و علوم تربیتی


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

پروژه کارسنجی و زمان سنجی بخش انبارداری شرکت خودروسازی

پروژه کارسنجی و زمان سنجی بخش انبارداری شرکت خودروسازی


بخشی از متن:
شرکت سهامی عام ایرانی تولید اتومبیل در سال 1344 در زمینی با مساحت 240 هزار متر مربع (در حال حاضر فقط مساحت زمین کارخانه مرکزی 415 هزار متر مربع می باشد) و زیربنای 20 هزار مترمربع با سرمایه اولیه 160 میلیون ریال بنام شرکت سهامی تولید اتومبیل x ایران تاسیس گردید. در تاریخ 15 اسفند 1345 ثبت و در اواخر سال 1347 به مرحله بهره برداری رسید. تولیدات شرکت بعد از سال 1353 به واسطه استفاده از ابزارهای جدید و مکانیزه شدن برخی از بخشهای تولیدی، سیر صعودی یافت و بر تنوع محصولات شرکت نیز افزوده شد.

فهرست مطالب:
معرفی شرکت
دوره تاسیس و استقرار به عنوان یک خودروساز
دوره استقلال و استمرار تولید
دوره رشد و تثبیت محصولی فراگیر
دوره ظهور به عنوان یک Enterprise
معرفی واحدی که پروژه در آن انجام شده است
بررسی فرآیند ورود کالا به شرکت
کالاهای سازه گستر تخلیه در انبار
کالاهای سازه گستر دارای فرم 207
بررسی وضعیت جاری انجام کار با استفاده از فلوچارت و FPC
تجزیه و تحلیل و ارائه پیشنهادات
1. شناسایی نقاط قوت و ضعف
2. ارائه راهکارها برای تقویت نقاط قوت وضعف
نقاط قوت
ضعف
مطالعه روش
مطالعه حرکت
انجام زمان سنجی
پیشنهادات
پیشنهاداتی در خصوص استقرار در سازمان (Lay Out)
پیشنهاداتی در خصوص امور دفتری و اداری
اصول کلی که در طرح های جا و مکان باید رعایت شوند
توصیه هایی جهت بهبود

تعداد مشاهده: 2266 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 23

حجم فایل:628 کیلوبایت

 قیمت: 12,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت و مهندسی صنایع


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

قالب وردپرسی سیستم خرید و فروش آنلاین فایل

قالب وردپرسی سیستم خرید و فروش آنلاین فایل


قالب وردپرسی راه اندازی سیستم خرید و فروش آنلاین فایل و محصولات دیجیتال قابل دانلود

توضیحات:

در اینگونه فروشگاه های آنلاین، کالا بصورت مجازی و غیرفیزیکی بوده و مشتری پس از پرداخت آنلاین وجه، کالای مجازی را که معمولا به صورت یک فایل فشرده شده می باشد، دریافت می کند. این دریافت از طریق ارسال لینک دانلود به ایمیل ، مشاهده لینک دانلود و یا هردو روش می باشد.
فرآیند فروش فایل بدین صورت میباشد که با سفارش محصول توسط مشتری در سایت، مشتری به درگاه آنلاین بانکی منتقل میشود و پس از پرداخت وجه مورد نظر لینک دانلود فایل در اختیار مشتری قرار میگیرد.
لینکی که بعنوان لینک دانلود در اختیار مشتری قرار میگیرد، یک لینک دینامیک و پویا است که به ازای هر خرید متفاوت میباشد همچنین این لینک دارای تاریخ انقضا (بطور مثال فقط ۲۴ ساعت) و نیز تعداد دفعات دانلود (بطور مثال فقط ۱۰ بار) میباشد، تا به هر نحوی از فایلهای شما محافظت شود. این تنظیمات بر حسب دلخواه مدیر قابل تغییر می باشد .
قابلیتی که این فروشگاه و سیستم خرید و فروش آنلاین فایل را از سایر سیستم فروش آنلاین موجود متمایز میکند عدم نیاز عضویت مشتری برای خرید است. در واقع به ازای هر خرید هم لینک دانلود برای او نمایش داده میشود هم لینک دانلود به ایمیل او ارسال میگردد تا با وارد شدن به ایمیل خود خریدهای قبلی خود را مجددا دانلود نماید. این کار باعث انجام سریع تر فرآیند خرید و عدم دلزدگی خریدار و مشتری از صرف وقت اضافی و انجام تشریفات زائد و غیرضروری برای خرید می گردد .
توجه: در این سیستم کاربران نیز امکان عضویت، آپلود و فروش فایل را با پورسانت مشخص شده از سوی شما دارند.

تنظیمات و امکانات:
قابلیت دسته بندی محصولات
کاملا فارسی و راست چین شده
قابلیت خرید محصولات به وسیله درگاه پرداخت Payline
قابلیت خرید محصولات به وسیله درگاه بانک ملت (افزونه- هزینه جداگانه)
قابلیت جستجو در بین محصولات
قابلیت فروش محصولات توسط کاربران
قابلیت شارژ حساب کاربری
ارائه لینک دانلود به کاربر پس از پرداخت موفقیت امیز
قابلیت محاسبه نرخ سود اتوماتیک توسط سیستم
قابلیت درخواست واریز وجه
قابلیت مشاهده تاریخچه پرداخت ها توسط کاربر
برگه برترین محصولات
برگه آخرین محصولات
قابلیت ارائه فایل ها به صورت رایگان به کاربران
سیستم مدیریت کاربران
قابلیت تایید محصولات کاربران
و امکانات فراوان دیگر ...

تعداد مشاهده: 2279 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: wp

حجم فایل:2,928 کیلوبایت

 قیمت: 50,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت علاقه مندان به راه اندازی سایت فروش آنلاین فایلها  قابل دانلود


  • محتوای فایل دانلودی:
    قالب وردپرس میباشد و بصورت زیپ

تحقیق انرژی و منابع آن

تحقیق انرژی و منابع آن


چکیده:
در تعریف انرژی می‌توانیم بگوییم که: انرژی توانایی انجام کار است. یعنی تمامی موجودات برای انجام کار باید غذا مصرف کنند تا این غذا بصورت انرژی در ماهیچه‌های آنها ذخیره شود که در موقع لازم بتوانند از آن استفاده کنند. با پیشرفت و انقلاب تکنولوژیک تمامی دستگاهها و ماشینها به نوعی از انرژیهای مختلف استفاده می‌کنند. مثلا ماشین بنزین مصرف نکند برای ما نمی‌تواند کار انجام دهد یا یخچال انرژی الکتریکی مصرف نکند، نمی‌تواند عمل سرمایشی انجام دهد. در حقیقت انرژی همواره از صورتی به صورت دیگر تبدیل می‌شود و همین امر کارها را به سرانجام می‌رساند. برای نمونه انرژی موجود در دریاچه‌های پشت سدها ، انرژی ارتفاعی است. خودورهای در حال حرکت، مثل بسیاری از اشیا متحرک دیگر ، دارای انرژی حرکتی هستند. در کمان تیراندازی انرژی کششی نهفته است و درابرهای باران زا نیز می‌توانیم انرژی الکتریکی را بیابیم. اما این انرژی کار آمد و مهم را چگونه اندازه گیری می‌کنند!؟

فهرست مطالب:
مقدمه
چکیده
انرژی
تاریخچه
موقعیت جهانی انرژی
اندازه گیری انرژی
منابع انرژی
چشم انداز
تعریف کار
انرژی جنبشی
انرژِی پتانسیل
اصل پایستگی جرم و انرژی
انرژی الکتریکی
منابع

تعداد مشاهده: 1950 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 12

حجم فایل:219 کیلوبایت

 قیمت: 3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان و دانش آموزان

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش