کارت ویزیت لایه باز کافی نت

کارت ویزیت لایه باز کافی نت

کارت ویزیت لایه باز کافی نت مشخصات کارت ویزیت: کارت ویزیت یک رو کافی نت (لایه باز و قابل ویرایش) اندازه : 9 در 6 سانتی متر رزولوشن : 300 مد رنگ بندی : CMYK فرمت:psd نرم افزار مورد نیاز: فتوشاپ فونت ها : B Elham - B Yekan ...

دانلود جزوه

پاورپوینت درس بیست و چهارم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم مدل کسب و کار (قسمت ششم) منبع یابی

پاورپوینت درس بیست و چهارم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم مدل کسب و کار (قسمت ششم) منبع یابی

        نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 11 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 24 مدل کسب و کار قسمت ششم : منبع یابی منبع یابیبرای راه اندازی هر کسب و کاری به مجموعه ای از منابع کلیدی نیاز است. به کمک این منابع شما ارزش پیشنهادی خود را خلق و به بازار عرضه می کنید. منابع باعث می شود که شما ارتباط خود را با مشتریان حفظ و کسب درآمد کنید. دسته بندی منابع در شکل 2- 24 نشان داده شده است. منابع کلیدی منابع فیزیکیاین دسته شامل...

آموزش زبان

پاورپوینت درس شانزدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم نوآوری و تریز

پاورپوینت درس شانزدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم نوآوری و تریز

        نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 29 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 16 نوآوری و تریز در دنیای امروزی عاملی که بسیار قدرتمند و با نفوذ است، نوآوری است. با نوآوری، افکار و ایده های جدید و خلّقانه به ابزار و فناوری تبدیل می شود. در واقع، نوآوری همان کاربردی کردن خلّقیت است که به صورت یک محصول یا خدمت جدید در بازار عرضه می شود. روش((تریز)) ((تریز)) روشی نظام یافته برای حل مسئله و پرورش خلّقیت است. این روش توسط...

دانلود جزوه

پاورپوینت درس یازدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تفکر خلاق (واگرا)

پاورپوینت درس یازدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تفکر خلاق (واگرا)

        نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 17 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 11 تفکر خلّق (واگرا) تفکر خلّقهمۀ انسان ها با درجات متفاوتی دارای قدرت تفکر خلّق هستند. به تواناییِ تولید و خلق راه حل ها و اهداف جدید از طریق ترکیب، تغییر و کاربرد ایده های موجود، تفکر خلّق گفته می شود. تفکر خلّق شیوه ای متمایز از نگاه کردن به جهان و دیدن آن دسته از روابط میان اشیایی است که دیگران از دیدن آن عاجزند. تفکر خلّق می کوشد تا...

دانلود نمونه سوال

نظریات مدگرایی، تئوریهای مدگرایی

نظریات مدگرایی، تئوریهای مدگرایی

نظریات مدگرایی، تئوریهای مدگرایی نظریات مرتبط با مدگرایی مدگرایی تعامل ارزش­ها و پیام­های فردی است که اغلب به صورت جمعی فهمیده می شود. برخی ادعا می کنند که مد تجلیلی از فردگرایی است و برخی برای تبعیت کردن افراد از الگوهای مشترک مصرف فرهنگی از جمله سلیقه ها و مد آن را امری جمعی می دانند ... ادامه در داخل فایل   نظریه زیمل در مورد مدگرایی نظریه کلمن درمورد مدگرایی نظریه لازارسفلد درمورد مدگرایی این فایل در 8 صفحه همراه با ارجاع...

آموزش زبان