بخشی از متن: نوزاد با مشاهدهی حسی شروع به آموختن میکند و با انجام فعالیت، کاوش و دستکاری محیط بر کارکردهای حرکتی خود مسلط میشود. از آغاز رشد، وضعیت زیستی فرد و تجارب او در هم میآمیزد و به یادگیری رفتاری میانجامد. دستاوردهای حیاتی این دوره، پیدایش «بقای شیء (Object Permanence)» یا «طرح واژهی بقای شیء (Schema of Object Permanence)» است که به معنای توانایی کودک برای فهم آن است که وجود اشیاء مستقل از بکارگیری آنها توسط اوست.
فهرست مطالب: مراحل رشد شناختی از پیاژ اصول یادگیری و تدریس دیدگاه رشد شناختی پیاژه و آموزش ریاضیات مراحل اجرای روش تدریس شناختی کاربردهای آموزش نظریه رشد شناختی پیاژه برخی کاربردهای نظریه پیاژه در تدریس فواید عملی پیاژه در بهبود کیفیت ، فرآیند آموزش- یادگیری پیشنهادهایی برای آموزش تفکر آفریننده به معلمان نقد نظریه پیاژه خلاصه و نتیجه گیری منابع و ماخذ
تعداد مشاهده:
1330
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 18
حجم فایل:239
کیلوبایت
قیمت:
2,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته روانشناسی و علوم تربیتی
محتوای فایل دانلودی:
در قالب فایل word و قابل ویرایش