خلاصه اجرایی (مدیریتی): اگر منظور از مدیریت اجرایی جلب مشتری باشد می توان با ارائه اجناس با قیمت کمتر، بیشتر مشتری جلب نمود و اگر منظور طریقه ی مدیریت در داخل کارگاه باشد می توان با مشورت با شاگردان و دیگران که مرتبط با شغل می باشند در مدیریت داخلی موفق تر بوده و اجناسی که از لحاظ رنگ و کیفیت بالاتر باشند با معرفی آن به مشتریان آنها را در خرید راهنمایی نمود چون برخی از مشتریان فقط به ارزانی و برخی به رنگ آن توجه دارند و از کیفیت اجناس هیچ گونه اطلاع ندارند. همه ی شرایط موجود ذکر شده را می توان جمع بندی نمود و با یک تصمیم خوب در مدیریت کارگاه موفق بود.
فهرست مطالب: خلاصه اجرایی (مدیریتی) بخش اولیه (نمای ذهنی) بیان آرمان های کسب و کار بیان ماموریت کسب و کار برنامه مدیریتی و سازماندهی مزیت های رقابتی مدیریتی توصیف کسب و کار معرفی کسب و کار معرفی محصول یا خدمت تحلیل صنعت نقاط ضعف اساسی مدل کسب و کار نقاط قوت اساسی تهدیدات قابل ملاحظه فرصت های قابل ملاحظه برنامه بازار و بازاریابی توصیف بازار تحلیل رقبا استراتژی بازاریابی 1- استراتژی محصول 2- استراتژی قیمت 3- استراتژی مکان 4- استراتژی توزیع 5- استراتژی جذب مشتری برآورد میزان تقاضای بازار برآورد میزان عرضه رقبا برآورد سهم بازار و میزان عرضه برنامه عملیاتی (تولید) توصیف محصولات و خدمات توصیف فرآیندهای تولید یا ارائه خدمات الف: هزینه های ثابت تولیدی مساحت ساختمانی مورد نیاز هزینه ساختمان مورد نیاز ابزارآلات و وسایل فنی و آزمایشگاهی ماشین آلات و تجهیزات وسایط نقلیه وسایل اداری و کارگاهی هزینه های پیش بینی نشده و متفرقه استهلاک هزینه های سرمایه ای ثابت نیروی انسانی مورد نیاز سوخت و انرژی تعمیرات و نگهداری جمع کل سرمایه گذاری منابع تامین سرمایه محاسبه بهای تمام شده در ظرفیت کامل برآورد درآمد فروش صورت حساب سود و زیان سال اول تحلیل مالی ریسک ها، مشکلات و مفروضات اساسی پیشنهادها
تعداد مشاهده:
1530
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 25
حجم فایل:23
کیلوبایت
قیمت:
3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب جهت اجرای طرح کارآفرینی مناسب ارائه دانشجویی