مقدمه: در هر سازمان و شرکتی استراتژی از اهمیت زیادی برخوردار است. داشتن یک استراتژی برای دستیابی به اهداف و رقابت در محیط پویا برای هرسازمانی الزامی می باشد. برنامه ریزی استراتژیک ابزاری در اختیار سازمان ها می گذارد تا بتوانند تدوین و اجرای استراتژی را در وجوه مختلف سازمان دنبال کنند. برای داشتن یک استراتژی مطلوب نیاز است که کلیه مراحل تجزیه و تحلیل محیط درونی و بیرونی سازمان طی شود تا مدیران سازمان بتوانند تصمیم بگیرند که برای دستیابی به اهداف مورد نظر سازمان از چه استراتژی استفاده کنند. تدوین استراتژی کلان، سازمان و شرکت را در رقابتی شدن کمک زیادی می کند. این تحقیق به تدوین و ارائه یک استراتژی از طریق مدل (SWOT) با استفاده از تجزیه و تحلیل محیط درونی و بیرونی بانک کار آفرین خواهد پرداخت.
فهرست مطالب: 1- مقدمه 1-1- معرفی بانک کار آفرین 2- بیانیه ماموریت 3- چشم انداز 4- تدوین ارزشهای سازمانی بانک کار آفرین 4-1- ارزیابی بانک ارزشها و استخراج ارزشهای محوری 4-2- تبدیل ارزشهای محوری به کدهای رفتاری 5- تدوین استراتژی 5-1- تجزیه و تحلیل محیط کلان و تهیه ماتریس عوامل خارجی 5-1-1- تهیه ماتریس عوامل خارجی 5-2- تجزیه وتحلیل محیط داخلی سازمان وتهیه ماتریس عوامل داخلی 5-2-1- تهیه ماتریس عوامل داخلی 5-3- تهیه ماتریس ترکیبی عوامل داخلی و خارجی 5-4- تدوین ماتریس SWOT 5-5- تدوین استراتژی های ترکیبی 5-6- تعیین اهداف و برنامه عملی 6- اجرای استراتژی
تعداد مشاهده:
1976
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 22
حجم فایل:179
کیلوبایت
قیمت:
8,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت و صنایع
محتوای فایل دانلودی:
در قالب فایل word و قابل ویرایش