سوالات برق خودرو درجه 2

سوالات برق خودرو درجه 2


توضیحات:
این سوالات از سوالات پرتکرار آزمونهای برق خودرو فنی و حرفه ای انتخاب شده اند (شامل 317 سوال در 30 صفحه) و پاسخ تستی آنها نیز در جزوه آورده شده است.

تعداد مشاهده: 3922 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 30

حجم فایل:1,285 کیلوبایت

 قیمت: 5,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    این فایل بصورت تستی با جواب میباشد و برای کار آموزانی که میخواهند در آزمون های فنی وحرفه ای شرکت کنند بسیار مناسب میباشد.

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word

روابط عمومی الکترونیک (ePublic Relations)

روابط عمومی الکترونیک (ePublic Relations)


پیشگفتار:
امروزه روابط عمومی و اطلاع رسانی به عنوان پاشنه آشیل سازمان ها و شرکت هایی محسوب می شود که قصد دارند در شرایط سخت رقابتی ناشی از توسعه پدیده جهانی شدن و اقتصاد دیجیتال به حیات خود ادامه دهند. جهانی شدن اقتصاد مرز ارتباطات سنتی را در سازمان ها حذف کرده و دامنه آن را به تمام کشورهای دنیا گسترده است.
امروزه مخاطبان سازمان ها را جمعیت و گروه محدودی تشکیل نمی دهند آنها می توانند افرادی از کشورها، فرهنگ ها و تفکرات مختلف باشند و این موضوع تغییر دهنده بسیاری از رویکردها و روش های سنتی در روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان ها خواهد بود.
مسئله چالش برانگیزی که در سال های اخیر وارد حوزه روابط عمومی ها شده است بحث توسعه کاربری فناوری اطلاعات در فرایند های روابط عمومی است. چرا که فناوری اطلاعات به عنوان یک دانش نوین، فرا رشته ای و تخصصی استانداردها و الگوهای خاص خود را دارد و در نتیجه صرف استفاده از ابزارهای آن   نمی تواند گره گشای مشکل سازمان در اطلاع رسانیِ مطلوب باشد. وجود تفکر سنتی در سازمان ها و بخش های روابط عمومی باعث می شود استفاده از فناوری اطلاعات هم نتواند حرکت و جان تازه ای به فرآیند های ارتباطی سازمان و مخاطبانش ببخشد.
در این شرایط آنچه می تواند سازمان ها را در استفاده از دانش روابط عمومی و فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی یاری دهد وجود نگرش ها و راهبردهای کلان و برنامه های اجرایی مناسب نسبت به موضوع و جایگاه روابط عمومی و اطلاع رسانی در رده های مدیریتی، ماموریتی و فناوری سازمان هاست؛ یعنی باید تفکر سنتی به تفکر سیستمی تبدیل شود. سازمان باید برای فرآیند مدیریت دانش و اطلاعات در برخورد با هر یک از گروه های مخاطبان تعریف ها و دیدگاه های روشنی داشته باشند و نسبت به فناوری های موجود و کارکردهای قابل استفاده برای پوشش اهداف و برنامه های خود از آگاهی کافی برخوردار باشد. تمام این شاخص ها وقتی در کنار هم قرار می گیرند که مدیریت و نظارت تخصصی و تلفیقی بر روابط عمومی و فناوری اطلاعات وجود داشته باشد.
با توسعه اینترنت و ظهور فناوری های مبتنی بر وب سازمان ها ناگزیر از حضور، فعالیت و تطبیق خود با مولفه های فضای مجازی هستند بنابراین باید در ساختار سازمان و فرآیند های کاری آن بازنگری کنند و برخی از امور قبلی و برخی از کارهای جدید را در محیط وب انجام دهند. در چنین شرایطی است که سازمان ها می توانند روند های سنتی روابط عمومی را با استفاده از عینک فناوری اطلاعات مورد بازنگری قرار دهند و روش ها و الگوهای جدیدی برای مدیریت روابط عمومی ها در عصر جدید تعریف کنند که از آن به مدیریت روابط عمومی الکترونیک تعبیر می شود. این مجموعه مقالات سعی دارد مروری علمی و کاربردی بر شاخص های هر یک از علوم فناوری اطلاعات و روابط عمومی داشته باشد و با تکیه بر هنر مدیریت راه کارهای  تلفیق و بهره وری از فناوری اطلاعات در روابط عمومی را شناسایی کند.

فهرست مطالب:
پیشگفتار
روابط عمومی الکترونیک
مفهوم روابط عمومی الکترونیک
روابط عمومی الکترونیک و مدل های ارتباطی
تفاوت های روابط عمومی الکترونیک و سنتی
ویژگی های روابط عمومی الکترونیک
تحقق و اجرای واحد روابط عمومی الکترونیک
روابط عمومی الکترونیک و مزیت های آن
محدودیت ها و مشکلات روابط عمومی الکترونیک
وظایف روابط عمومی الکترونیک
روابط عمومی الکترونیک یک الزام
برنامه ریزی در روابط عمومی الکترونیک
روابط عمومی الکترونیک و سایت های اینترنتی
مدیریت اطلاعات در روابط عمومی الکترونیک
معماری اطلاعات در روابط عمومی الکترونیک
نتیجه گیری
منابع
 

تعداد مشاهده: 2398 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 34

حجم فایل:255 کیلوبایت

 قیمت: 14,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان فناوری اطلاعات، کامپیوتر، مدیریت و رشته های مرتبط


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و قابل ویرایش

حل اجزای محدود خرپای دو بعدی

حل اجزای محدود خرپای دو بعدی


طریقه محاسبه برنامه:
برنامه ابتدا ورودی‌های لازم را دریافت می‌کند، در حلقه اول: طول اعضا، کسینوس‌ و سینوس زوایای اعضا با افق را به دست می‌آورد، در حلقه دوم: ماتریس سختی محلی هر عضو را محاسبه می‌کندف در حلقه سوم: ماتریس کلی خرپا به دست می‌آید، در حلقه چهارم و پنجم: بردار نیرو و در حلقه ششم  شرایط مرزی در ماتریس سختی اعمال می‌گردد. سپس با استفاده از روش حذفی گاوس متغیرهای اولیه (جابجایی) به دست می‌آیند و در نهایت بارهای گرهی، عکس العمل‌ها، تنش‌ها و  همگی محاسبه می‌شوند. تنش‌های هر عضو اگر از تنش تسلیم بزرگتر باشند آن عضو به حالت خمیریرسیده‌اند. (دقت کنید نصف وزن هر عضو خرپا به گره‌های آن در راستای عمودی به بردار نیرو برای گره اضافه می‌شود).

تعداد مشاهده: 3450 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc, m

تعداد صفحات: 8

حجم فایل:19 کیلوبایت

 قیمت: 8,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مکانیک و رشته های مرتبط


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل متلب و فایل word و قابل ویرایش

شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان بیجار (واقع در استان کردستان)

شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان بیجار (واقع در استان کردستان)


توضیحات:
در جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:
- نام شهرستان
- مرکز شهرستان
- مساحت شهرستان به کیلومتر
- محیط شهرستان به کیلومتر
- مساحت شهرستان به هکتار

تعداد مشاهده: 430 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: shp

تعداد صفحات: 1

حجم فایل:22 کیلوبایت

 قیمت: 1,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    این شیپ فایل، در یک فایل فشرده با پسوند rar ارائه شده است که بعد از دانلود باید آن را از حالت فشرده خارج کنید تا در محیط نرم افزار GIS قابل نمایش باشد.



  • محتوای فایل دانلودی:
    فایلی وکتوری با پسوند shp

تحقیق پیرامون کارخانه شهد آب ارومیه

تحقیق پیرامون کارخانه شهد آب ارومیه


مقدمه:
کارخانجات تولید کنسانتره آبمیوه از محصولات باغات کشور و استان آذر بایجان غربی ضمن حفظ نگهداری باغات مو جب شده تا زمینه ای برای اشتغال و ارز آوری جدید فراهم آورد بطوریکه از محل صادرات کنسانتره و آبمیوه بطور متوسط سالیانه بالغ بر 40 میلیون دلار ارز عاید کشور شود.شرکت شهد آب در راستای سیاستهای کلی دولت مبنی بر انجام سرمایه گذاریهای مورد نیاز و بمنظور کمک به حل مشکل باغداران در سال 29/2/63 توسط بانک صادرات آذر بایجان غربی بصورت سهامی خاص تشکیل شد.
و با مشارکت بانکهای کشاورزی و صادرات ایران با ایجاد کارخانه تولید کنسانتره آبمیوه با ظرفیت اسمی سالانه 5000 تن کنسانتره انواع آبمیوه در سال 1371 به بهره برداری رسید و این شرکت با پذیرش سازمان بورس اوراق بهادار به سهامی عام تبدیل شد و سهام آن بر بازار بورس عرضه شد بطوریکه در حال حاضر سهام شرکت شهد اب قابل معامله در بورس اوراق بهادار می باشد و به کشور های افریقایی،اروپایی،آسیایی و در امریکای شمالی صادر می نماید

فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه فعالیت و نوع شرکت
فعالیت اصلی شرکت
موضوع فعالیت شرکت
مرکز اصلی شرکت
نوع محصول یا خدمات
توضیحات کلی راجع به خطوط تولید و گلوگاههای تولید                  
تولید انواع کنسانتره سیب
تولید کنسانتره اب انگور                                                                           
مواد اولیه مصرفی
فلو چارت تولید انواع آب میوه                                                                                                             
کروکی
آدرس شرکت و سایت                                   
سرمایه شرکت
سهامداران شرکت
فرمهای قرار داد کار
وامهای تامین منابع مالی
تشریح فعالیت های مالی اداری و تشکیلات                                     
الف)میانگین آمار پرسنل یا نیروی انسانی دائم و قراردادی به تفکیک واحدههای تولیدی و خدماتی و اداری
ب) میزان تحصیلات پرسنل دائم و قراردادی              
ظرفیت شرکت
نمودار تولید انواع آبمیوه 200 سی سی 
روشهای بازار یابی                                 
ساعات کار پرسنل شرکت
تسهیلات رفاهی کارکنان
نحوه جذب و آمار استخدام ،انفصال،باز نشستگی کارکنان دائم شرکت به تفکیک ماهها
حقوق و مزایا
عمده ترین فعالیت های واحد فنی
عمده ترین فعالیت های واحد تولیدی
عمده ترین فعالیت های واحدمالی اداری و بازرگانی
استهلاک دارائیهای ثابت
نحوه شناسایی در آمد حاصل از فروش محصولات صادراتی
ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان
نتیجه گیری و پیشنهاد

تعداد مشاهده: 1158 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 38

حجم فایل:50 کیلوبایت

 قیمت: 1,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت اجرای طرح کارآفرینی و ارائه دانشجویی

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش