راهنمای تعمیرات و سرویس سیستم سوخت رسانی زانتیا

راهنمای تعمیرات و سرویس سیستم سوخت رسانی زانتیا


پیشگفتار:
کتابی که در پیش رو دارید توسط کارشناسان و متخصصین اداره فنی و مهندسی به منظور راهنمایی متخصصین تعمیرات خودروی زانتیا تهیه و تدوین گردیده شده است.
امید است که تعمیرکاران و متخصصین عزیز با مطالعه دقیق و رجوع مستمر به این کتاب، روش تعمیرات خود را با دستورات داده شده در این راهنما هماهنگ کرده تا علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت، رشد کیفی تعمیرات در کلیه زمینه ها حاصل گردد.

فهرست مطالب:

پیش گفتار
سیستم انژکتوری مدل BOSCH MP7.3
سیستمهای انژکتوری BOSCH MP 7.3
بررسی اجمالی سیستم انژکتوری BOSCH MP7.3 (موتورهای XU)
عملکرد مدار سوخت
عملکرد مدار هوا
عملکرد سیستم جرقه
عملکرد سیستم انژکتور
چگونگی عملکرد تزریق هوا به داخل اگزوز
عملکرد سیستم باز یافت بخارات بنزین (کنیستر)
چگونگی عملکرد سیستم عیب یاب (EOBD)
نحوه عملکرد سیستم انژکتوری BOSCH MP7.3
سرویس و نگهداری سیستم انژکتوری BOSCH MP7.3
سیستم انژکتوری مدل BOSCH MP5.2
معرفی سیستم انژکتوری BOSCH MP5.2
مدار تامین کنندة سوخت
توضیحات مدار تامین کننده هوا
توضیحات سیستم جرقه
مشخصات کلی انژکتور سوخت
عملکرد اجزاء سیستم
عملکرد انژکتور سوخت MP5.2
تعمیرات انژکتور سوخت

تعداد مشاهده: 1727 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 80

حجم فایل:2,306 کیلوبایت

 قیمت: 2,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده کارشناسان و متخصصان تعمیر خودرر


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب pdf

پرسشنامه اعتماد ادراک شده کارکنان به مدیران

پرسشنامه اعتماد ادراک شده کارکنان به مدیران


توضیحات:
این پرسشنامه یک پرسشنامه استاندارد می باشد که حاوی 15 سوال جهت سنجش ابعاد پنجگانه اعتماد ادراک شده کارکنان به مدیران طراحی شده است.
ضریب پایایی پرسشنامه بر اساس آلفای کرونباخ برابر با 94/  بدست آمده است. منبع پرسشنامه در متن آورده شده است. ابعاد و ترتیب سوالات پرسشنامه به شرح زیر است:
صداقت: سوالات 1 تا 3،
شایستگی: سوالات 4 تا 6،
ثبات رویه: سوالات 7 تا 9،
وفاداری: سوالات 10 تا 12
روراستی: سوالات 13 تا 15





تعداد مشاهده: 448 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 2

حجم فایل:11 کیلوبایت

 قیمت: 3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان و محققان رشته مدیریت


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

طرحی جامع برای تعمیر و نگهداری مبتنی بر قابلیت اطمینان در سیستم‌های توزیع (بخش اول: روش پژوهش)

طرحی جامع برای تعمیر و نگهداری مبتنی بر قابلیت اطمینان در سیستم‌های توزیع (بخش اول: روش پژوهش)


A Comprehensive Scheme for Reliability Centered Maintenance in Power Distribution Systems-Part I: Methodology

چکیده:
اگر چه تعمیر و نگهداری مبتنی بر قابلیت اطمینان، ویژگی‌های قابل توجهش را در بسیاری از صنایع ثابت کرده است اما هنوز به روش‌های تحلیلی موثر در زمینه مهندسی قدرت مجهز نشده است. قسمت نخست این مقاله دو بخشی یک چارچوب واقعی را بوسیله روندی که بتوان در آن  RCM را در سیستم‌های توزیع توان پیاده‌سازی کرد ارائه میدهد.الگوریتم ارائه شده دارای سه مرحله اصلی است.پیش‌نیاز تحلیل بصورت کلی در مرحله اول بیان شده است.در مرحله دوم یک شیوه برای مشخص کردن اجزای بحرانی شبکه از دیدگاه قابلیت اطمینان توسعه داده میشود. سپس از کار افتادگی اجزا و یک شیوه موثر ارزیابی هزینه/سود که بصورت واقعی مدل شده باشند برای تشخیص روش‌های متنوع تعمیر و نگهداری ارائه میشود.و بعد از آن مجموعه بهینه استراتژی‌های تعمیر و نگهداری برای پیاده‌سازی انتخاب میشوند.الگوریتم در مرحله سوم با ثبت نتایج اقتصادی و فنی برای تنظیم فعالیت های تعمیر ونگهداری پیش رو خاتمه می‌یابد.اگر چه روش ارائه شده برای شبکه‌های توزیع مناسب است ولی به اندازه کافی برای بکاربردن در سایر حوزه‌های سیستم‌های قدرت کلی است.در قسمت دوم مقاله، روش ارئه شده بر روی سیستم توزیع بیرکا (Birka) شهر استکهلم  سوئد مورد آزمایش قرار میگیرد و جنبه‌های واقعی زیادی از آن مورد بحث و گفتگو قرار میگیرد.

فهرست مطالب:
چکیده
فهرست علائم و اختصارات
مجموعه‌های A
پارامتر‌های B
متغییرهای C
1. مقدمه
2. ترتیب زمانی مدیریت تجهیز در سیستم‌های قدرت
3. چارچوب وارد کردن RCM
A. مرحله اول: پیش تحلیل
گام1) آماده‌سازی دیاگرام تک‌خطی سیستم
گام2) تکمیل کردن داده‌های مورد نیاز
گام3‌) تعین مرز سیستم
گام4) انتخاب نوع اجزاء برای تحلیل
گام5) اهداف سیستم/تعین اهداف
B. مرحله دوم: تحلیل اصلی
گام1) مهمترین تفاوت بین RCM و روش‌های تعمیر و نگهداری بهینه سنتی
گام2) تعین مد از کار افتادگی تجهیزات بحرانی
گام3) تشخیص مد از کار افتادگی بحرانی
گام4) مشخصات دلیل از کار افتادگی، مدهای از کار افتادگی بحرانی
گام6) نقطه بار/ ارزیابی قابلیت اطمینان سیستم
گام7) طرح کلی استراتژی‌های تعمیر ممکن
گام8) تحلیل اقتصادی و رتبه بندی استراتژی‌ها
گام9) انتخاب استراتژی تعمیر و نگهداری بهینه
گام10) بهبود قابلیت اطمینان از طریق طرح‌های تعمیر و نگهداری دیگر
C. مرحله سوم: پس از تحلیل
گام1) ارزیابی نتایج قابلیت اطمینان
گام2) ارزیابی نتایج اقتصادی
گام3) مستندسازی داده‌ها 
4. فرمولبندی مورد نیاز برای الگوریتم ارائه شده
A. شناسایی جزء بحرانی
B. مدل‌سازی نرخ از کار افتادگی اجزای بحرانی
C. تحلیل سود/ هزینه و رتبه‌بندی استراتژی‌ها
5. نتیجه‌گیری
منابع (در متن اصلی)

تعداد مشاهده: 1078 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc, pdf

تعداد صفحات: 30

حجم فایل:2,413 کیلوبایت

 قیمت: 12,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته برق

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل ترجمه شده در قالب word و قابل ویرایش در 30 صفحه
    فایل اصلی در قالب PDF در 10 صفحه

پروژه بررسی عوامل مختلف در رابطه با کاهش انگیزه پرسنل

پروژه بررسی عوامل مختلف در رابطه با کاهش انگیزه پرسنل


پروژه بررسی عوامل مختلف در رابطه با کاهش انگیزه پرسنل، شرکت رینگ سازی مشهد

پیشگفتار:
تا قبل از دهه 1930 میلادی بطور گسترده ای باور بر این بود که رهبری یک ویژگی فردی است، و تنها محدودی از افراد بطور ذاتی توانائیها و خصوصیاتی را به ارث برده اند و خداوند به آنان این ودیعه گرانبها را اعطا فرموده که می‌توانند رهبران موثری باشند. از دهه 1930 به بعد، دانشمندان علوم اجتماعی و علوم رفتاری مسیر جدیدی را در تحقیق پیرامون رفتار و خصوصیات رهبری پیمودند. اصولا مشخص ساختن یک الگوی اساسی و یکسان رهبری ناممکن است، چرا که از یک طرف نمی‌توان ویژگیهائی را برشمرده کهتمام رهبران موثر و موفق دارای آن خصوصیات باشند و از طرف دیگر با توجه به شرایط خصوصیات رهبران موفق و موثر در سازمانها نظامی، صنعتی و تعلیم و تربیتی با یکدیگر متفاوتند. نمونه بارز آن اینکه حتی درون یک صنعت، شرایط متفاوت، رهبری متفاوت را می‌طلبد. مقایسه رهبران صنعتی موفق و موثر در دوره های تاریخی مختلف، در فرهنگهای مختلف و در صنایع مختلف، این مطلب را بوضوح روشن می‌سازد. بهرحال، عواملی که برای یک رهبری موفق ضرورت دارد، داشتن مهارت و نگرش است که می‌توان آنها را از طریق فراگیری کسب کرد، و یا بطور گسترده ای اصلاح نمود. رهبری را در یک طیف گسترده باید مورد توجه قرار دهیم. چرا که چهار متغیر وجود دارد که رهبری را متاثر می‌سازند، اول خصوصیات رهبر، دوم نگرش ها، نیازها و سایر خصوصیات فردی زیر دستان، سوم خصوصیات سازمان، مانند اهداف آن، و ماهیت وظایفی که باید انجام پذیرد و چهارم: متغیرهای محیطی.
خصوصیات شخصی که برای عملکرد موثر رهبر لازم می‌باشد، باتوجه به سایر عوامل، تغییر می‌یابد. این چهار متغیر دستاوردهای تحقیقات و پژوهشهای علمی‌در مورد رهبری می‌باشد و مفهومش این است که رهبری یک خصوصیت ذاتی فرد نیست. بلکه یک رابطه پیچیده بین این چهار متغیر می‌باشد.
بنابر این اگر بپذیریم که رهبری رابطه ای بین رهبر، پیروان، سازمان و عموال محیطی است و قبول داشته باشیم که این عوامل و متغیرهای موقعیتی با گذشت زمان تغییر می‌کند، لازم است بپذیریم که خصوصیات و ویژگیهای رهبری نیز تغییر می‌کند.
به هر تقدیر تسلط به تکنیک های فنی، مانند کامپیوتر، مالی، تولید، بازاریابی و امثالهم برای رهبری موثر کفایت نمی‌کند، چرا که جنبه انسانی رهبری، به مراتب مهمتر از وظایف فنی است. برای بقا و حفظ موقعیت هر سازمان، وجود رهبری موثر، امری است حیاتی. سبک تصمیم گیری رهبر، یکی از ابعاد مهم رهبری است. روشهای بسیار متنوعی وجود دارد که هر رهبر برای انجام وظیفه و یا اتخاذ تصمیمات مشخصی، می‌تواند از آنها استفاده کند که با توجه به میزان مشارکت یا عدم مشارکت زیر دستان سبک رهبری متفاوت خواهد بود.
بعضی از زیر دستان تمایلی به مشارکت در فرآیند تصمیم گیری ندارند و پاره ای اشتیاق فراوان دارند. بهرحال با توجه به متفاوت بودن زیر دستان، میزان علاقه به مشارکت در فرایند تصمیم گیری نیز متفاوت است، حتی افراد نسبت به بعضی از تصمیمات بیشتر، مشتاق به مشارکت هستند و در بعضی دیگر، کمتر، همین درجه و میزان علاقه مندی و تمایل زیر دستان نسبت به مشارکت یا عدم مشارکت خود ایجاد کننده نوع سبک رهبری می‌باشد. بعبارتی توان و تمایل زیردستان، یک عامل اساسی در اتخاذ سبک بخصوصی از رهبری می‌باشد. در این مسیر به بررسی عوامل موثر برانگیزه کارکنان شرکت رینگسازی پرداختیم که در فصل اول به کلیات این مساله پرداختیم وهدف ما ضرورت این امر را توضیح دادیم و فرضیه های موجود بر روی این موضوع را بررسی کردیم و در فصل دوم پیشینه این مساله را مورد  جستجو قرار دادیم تا بتواند راه گشایی برای تحقیق حاضر باشد. در فصل سوم روش و شیوه تحقیق را درباره این مسئله را ذکر کردیم و در فصل چهارم با پرسش نامه ای که در بین کارکنان و پرسنل محترم این شرکت توزیع کردیم یافته های تحقیق را بدست آوردیم. تا توانستیم در فصل پنجم به نتیجه گیری دست یابیم.
 
فهرست مطالب:
پیشگفتار
فصل اول: مقدمه پژوهش
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت تحقیق
فرضیات پژوهش
اهداف تحقیق
متغیرهای تحقیق
تعریف اصطلاحات
تعریف
فصل دوم: بررسی پیشینه پژوهشی
الف: بررسی تئوری ها و پژوهش های گذشته
ب: اتسنتاج کلی در ارتباط با مسئله پژوهشی
پ: خلاصه چگونگی حل مسئله پژوهشی
اصطلاحات و مفاهیم
مفهوم انگیزش
ماهیت انگیزش
اهمیت انگیزش
«ریشه یابی علل مشکلات عدم وجود انگیزش صحیح نیروی کار»
عدم تامین انتظارات کاری مدیریت از سوی زیردستان
سبک نامناسب رهبری مدیر
عدم انطباق اهداف کارکنان با اهداف مدیریت
الف- میزان مشارکت کارکنان در تصمیم گیریها
ب- درجه رضایت شغلی کارکنان
ج- میزان واگذاری مسئولیتها
ه- میزان انگیزه و تمایل واقعی پرسنل
و- سهیم شدن کارکنان در مالکیت و سود شرکت
د- مساله امنیت شغلی
فقدان آموزش موثر نیروی انسانی
اثربخشی پایین مدیریت
ت- طیف زمانی برنامه ریزی شرکت
عدم اعتماد مدیریت به کارکنان
روش پژوهش
الف- توصیف آزمودنیها (جامعه و گروه نمونه)
ب- توصیف ابزارهای پژوهش
پ- اعتبار و روایی ابزارهای پژوهشی
ج- طرح پژوهش و روش تحلیل داده ها
فصل سوم: روش تحقیق
جامعه آماری
نمونه و روش نمونه گیری
قلمرو مکانی و زمانی پژوهش
ابزار و گردآوری اطلاعات
روایی و اعتبار ابزار گردآوری اطلاعات
قلمرو پژوهش
فصل چهارم: یافته های پژوهشی
الف- توصیف و تحلیل داده ها (در رابطه با پرسش، هدف یا فرضیه)
ب- سایر یافته های پژوهشی
فصل پنجم: بحث و تفسیر
نتیجه گیری
پیشنهادها
نتیجه گیری
پیشنهادات
مطرح کردن مسائل و مشکلات سازمان و تبادل اطلاعات
منابع و مآخذ

تعداد مشاهده: 1133 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 70

حجم فایل:48 کیلوبایت

 قیمت: 4,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و قابل ویرایش

بررسی شرکت تولیدی نرم افزار پارس لن

بررسی شرکت تولیدی نرم افزار پارس لن


مقدمه:
پارس لن در سال 1378 با هدف ارائه خدمات نوین در زمینه شبکه و تجارت الکترونیک  با همکاری چندی از مهندسین و کارشناسان خلاق شروع به کار نمود. در ابتدا با استفاده از تجارب خود در زمینه فناوری اطلاعات توانست گام مهمی در راه اندازی و عملیاتی شدن چندین طرح ملی بردارد. پس از چندی با تلفیق اطلاعات مهندسین صنایع - شبکه و کامپیوتر و ارائه راهکارهای نوین جهت سیستم های  مدیریت اطلاعاتی توانست به گرایش اصلی خود که همانا طراحی و برنامه نویسی سیستمهای جامع مدیریت اطلاعاتی است دست یابد.
هم اکنون این شرکت با دارا بودن بیش از 10 نرم افزار مهم کاربردی در زمینه های مدیریت - فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی - صنایع - معدن - مدارس - آموزش الکترونیک - نگهداری و تعمییرات - کنترل موجودی و ... و نصب و راه اندازی این برنامه ها در بیش از 43 واحد صنعتی و اداری توانسته است خلاقیت و  تکنولوژی نو را همراه با هم در اختیار واحد های مختلف قرار دهد.

فهرست مطالب:
فصل اول: طرح تحقیق
مقدمه  
تاریخچه شرکت 
اهداف شرکت 
کارکنان و متخصصان
فصل دوم: تجزیه و تحلیل
محصولات 
نرم افزار پارس آموز 
نرم افزار پارس نما 
نرم افزار گویا 
نرم افزار پارسانا  
برخی قابلیت های مهم نرم افزار 
فصل سوم: روش تحقیق
مشاوره و راهکار 
مقدمه 
اتوماسیون اداری و صنعتی 
کنترل پروژه
فصل چهارم: سابقه تحقیق
اخذ گواهینامه های بین المللی 
مزایای استفاده از گواهینامه  
شبکه های داخلی و خارجی 
ارتباطات پیشرفته 
پشتیبانی 
فرم همکاری و استخدام 
دعوت به همکاری از اشخاص حقوقی 
پرسش و پاسخ 
اصطلاحات و مفاهیم 
نتیجه گیری 
پیشنهادات و انتقادات 
محدودیت ها 
منابع

تعداد مشاهده: 208 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 63

حجم فایل:418 کیلوبایت

 قیمت: 3,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته کامپیوتر


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش