بخشی از متن: بازیهای رایانهای یا ویدیویی نوعی سرگرمی تعاملی است که توسط یک دستگاه الکترونیکی مجهز به پردازشگر یا میکروکنترلر انجام میشود. بسیاری از بازیهای رایانهای به دلیل تولید تصویر متحرک با قابلیت نمایش روی صفحه تلویزیون یا نمایشگر رایانه نظیر تلفن همراه و...، بازی ویدیویی نیز محسوب میشوند. تعداد مخاطبان بازیهای رایانهای در سال های گذشته افزایش چشمگیر داشته و این بازیها به یکی از پر هوادارترین سرگرمیهای موجود نوجوانان و جوانان و حتی بزرگسالان در سرتاسر جهان تبدیل شدهاند.
فهرست مطالب: مقدمه تعریف کنسول بازی دوران ماقبل تاریخ یک ماشین پینبال تولد صنعت اولین بازیهای طاقی (Arcade) نسل دوم ( 1977 ـ 1985) نسل سوم: قارچ خور متولد شد (1985-1989) کنسولهای دستی نسل چهارم: یک نوآوری،یک انقلاب (1989-1994) نسل پنجم: یکه تازی تازه وارد (1994-1999) نسل ششم: ایستگاه بازی رقبا را به کما برد (1999-2006) نسل هفتم: مسابقه غول ها(2006-2012) نسل هشتم نینتندولند و سایر نرم افزارها کینکت چرخش 180 درجه ای تاریخی لانچ تایتل ها آپدیت های بین نسلی و حجم بازی ها سازگاری با بازی های نسل قبل رابط کاربری و ایکس باکس لایو به اشتراک گذاری ویدیو و استریم اسمارت گلس
تعداد مشاهده:
1249
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 90
حجم فایل:7,693
کیلوبایت
قیمت:
3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده دانشجویان و دانش آموزان
محتوای فایل دانلودی:
در قالب فایل word و قابل ویرایش