مقدمه امروز جامعه در حال پیشرفت، نیازمند افرادی مسئول و خودکفا است و آموزش مسئولیت پذیری به کودکان نیازمند جوی خاص در خانه و مدرسه است. بایستی شرایطی فراهم کرد تا کودکان و نوجوانان، ابزارهای نگرش و ارزشیابی پیدا کنند تا به کمک آنها بتوانند بهتر تصمیم گیری کنند. تصمیماتی که آنان را در این دنیای پیچیده به سوی زندگی بارور و رضایت بخش رهنمون کند. انسانهای امروز بیش از بیش نیازمند پذیرش مسئولیت برای زندگی و سرنوشت خود هستند و این امر میسر نمی شود مگر اینکه مبنای آموزش و پرورش آنها مبتنی بر افزایش درک کودکان و نوجوانان در مورد نقش خود آنها به تعیین سرنوشت و ساخت کیفیت زندگیشان باشد و برای رسیدن به این اهداف، سعی و کوشش و برنامه ریزی دقیق لازم است.
فهرست مطالب: فصل اول: تعاریف و مفاهیم مقدمه آغاز زندگی اجتماعی کودک مهمترین مراحل تحول شخصیت اجتماعی کودکان از نظر مید : جامعه پذیری عوامل یا کارگزاران جامعه پذیری عوامل دیگر هدفهای جامعه پذیری اجتماعی شدن پاسخ به این سؤال که آیا انسان اجتماعی است؟ گونه های اجتماعی شدن تأثیر هنجار ها بر اجتماعی شدن فرد اهداف اجتماعی شدن عوامل اجتماعی شدن خانواده روابط همالان مدارس رسانه های همگانی سایر عوامل اجتماعی شدن باز اجتماعی شدن روشهای پرورش مسئولیت پذیری و رشد عزت نفس فصل دوم: چهارچوب عملی تحقیق موضوع تحقیق اهداف تحقیق هدف کلی هدف جزئی طرح مسئله تحقیق فرضیات تعاریف و مفاهیم پیشینه تحقیق فصل سوم: توصیف یافته های آماری فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیات فصل پنجم: ضمائم نتیجه گیری محدودیت ها پرسشنامه منابع و مأخذ
تعداد مشاهده:
4289
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 100
حجم فایل:374
کیلوبایت
قیمت:
4,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
چهت استفاده در پایان نامه های مشابه رشته روانشناسی، علوم تربیتی و علوم اجتماعی