چکیده: یکی از مواردی که می تواند بقای شرکت را تضمین کند، مشتری مداری و توجه به رضایت مشتری است بطوریکه ارتقای سطح رضایتمندی مشتری باعث ارتقای میزان سود آوری و افزایش سهم شرکت در بازار رقابت خواهد شد. بنابر این بسیار حیاتی است تا هر سازمان و شرکتی چارچوبی برای درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی وضعیت رضایت مشتریانش در اختیار داشته باشد تا با پایش لحظه به لحظه آن ، زمینه اتخاذ سیاستی مناسب برای بقا در محیط رقابتی و کسب سهم بالاتر از بازار را برای خود فراهم سازد. در این تحقیق ضمن مطالعه ادبیات رضایت مشتری و اهمیت این مقوله به معرفی و بررسی پر کاربردترین مدلهای سنجش رضایتمندی مشتری از قبیل مدل کانو، سروکوال، سرپروف، و شاخص های مطرح رضایتمندی شامل شاخص رضایتمندی سوئدی، شاخص رضایتمندی اروپا و شاخص رضایتمندی آمریکا خواهیم پرداخت.
فهرست مطالب: چکیده فصل اول: کلیات 1-1 مقدمه 1-2 مفهوم مشتری 1-3 مفهوم رضایتمندی مشتری 1-4 مفهوم نیاز مشتری 1-5 تاریخچه گرایش به نیاز مشتری 1-6 رضایت مشتری در ISO 9000:2000 1-7 اهمیت سنجش رضایتمندی مشتری 1-8 اثرات رضایت مشتری 1-8-1 رضایت مشتری و سودآوری 1-8-2 رضایت مشتری و افزایش اثربخشی سازمان فصل دوم: مدل ها و شاخص های اندازه گیری رضایتمندی مشتری 2-1 مدل سروکوال 2-2 مدل کانو 2-2-1 برخی نکات قابل توجه از مدل کانو 2-2-2 مزایای مدل کانو 2-2-3 محدودیت های مدل کانو 2-3 مدل سروپروف 2-4 شاخص رضایتمندی مشتری سوئدی 2-5 شاخص رضایتمندی مشتری آمریکایی 2-6 شاخص رضایتمندی مشتری اروپایی 2-6-1 ورودی های مدل 2-6-1-1 کیفیت ادراکی 2-6-1-1 ارزش ادراکی 2-6-1-3 شهرت شرکت 2-6-1-4 انتظارات مشتری 2-6-2 خروجی های مدل 2-6-2-1 شکایات مشتری 2-6-2-2 وفاداری نتیجه گیری منابع.
تعداد مشاهده:
2201
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 20
حجم فایل:162
کیلوبایت
قیمت:
3,999 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی
محتوای فایل دانلودی:
در قالب فایل word و قابل ویرایش