معرفی شهرداری: 1- حسابداری و امور مالی: در این قسمت کلیه ی عملیات مربوط به امور مالی و هزینه های انجام شده بررسی و ثبت می شود. 2- بایگانی: کلیه پرونده های شهرداری در این قسمت نگه داری می شود. 3- کامپیوتر 4- دفتر شورا: در این قسمت مشکلاتی که توسط مردم عادی به شهر داری انتقال داده می شود بررسی می شود. 5- امور اداری 6- حمل و نقل 7- اتاق شهردار و معاونت: محل استقرار شهردار و معاون است. 8- دبیر خانه: در این قسمت عملیات صادر کردن نقشه های هوایی، شماره زدن پرونده ها و نامه های وارد شده و ارسال شده انجام می شود. 9- حراست: حراست و نگهبانی از شهرداری 10- واحد ساختمانی 1-10 واحد تشکیل پرونده و ثبث درخواست: وظیفه ثبت درخواست و تکمیل عرصه و اعیان املاک به عهده دارد. 2-10 بازدید: بعد از تکمیل اطلاعات پرونده را به قسمت بازدید ارجاء می دهند . 3-10 قسمت پاسخ استعلام: گرفتن مدارک بازدید از ملک و تطبیق دادن آن با سنوات ملک . 4-10 قسمت ماده 10 کمسیون ها: بعد از انجام مراحل قبل اگر ملک خلافی نداشته باشد به قسمت مسئول ساختمانی سپرده می شود و در صورت داشتن خلافی به قسمت ماده 100 کمسیون ها سپرده می شود. 5-10 درامد و نو سازی: بعد از رفع مشکل به قسمکت در آمد و نوسازی سپرده می شود در این قسمت فیش های عوارضی ساختمانی و فیش های دیگر صادر می شود. 6-10 واحد صدور پروانه: در این واحد پروانه ساخت صادر می شود و رند کار به گونه ای بوده که بایستی ابتدا نقشه های ساختمانی را بازنگری و مساحی کرده تا کلیه ضوابط ساختمانی در آن رعایت شده باشد
فهرست مطالب: معرفی شهرداری شهرستان شیروان شرح کار آموزی کار در قسمت عمران و فضای سبز 1- قسمت آسفالت 2- در آرشیو واحد عمران چهار نوع پرونده وجود داشت 3- قسمت سنگ شکن 4- قسمت برآورد های بتنی 5- قسمت جوشکاری روند کار نقشه برداری و همچنین آشنایی با آن وسایل نقشه برداری روش کار مشکلات واحد کارآموزی پیشنهادات
تعداد مشاهده:
1898
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 9
حجم فایل:9
کیلوبایت
قیمت:
900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته برنامه ریزی شهری و مدیریت
محتوای فایل دانلودی:
در قالب فایل word و قابل ویرایش