بخشی از متن: سیستم خنککننده موتور اتومبیلها از نوع آب خنک میباشد و بر اساس حرکت آب در مجاری و کانالهای بخصوصی به جهت انتقال حرارت از منطقهای بسیار گرم (اطراف سیلندرها و اتاقک احتراق) به قسمتی به نام رادیاتور کار میکند. آب توسط چرخش پرهی آب پخش کن واترپمپ به حرکت درمیآید و در یک سیکل بسته ابتدا دور تا دور سیلندرها و سپس اطراف اتاقک احتراق در سرسیلندر را طی میکند و پس از جذب حرارت از سرسیلندر خارج میشود. هماکنون آب داغ با دمای دقیقه 82 درجه سانتیگراد از سه خروجی سرسیلندر بیرون میآید که تنظیم مقدار خروج آب از آنها و در نتیجه چگونگی توزیع گرما و خنک شدن موتور توسط یک سوپاپ کنترل درجه حرارت به نام ترموستات انجام میشود. همان طورکه میدانید در اثر کار کردن موتور گرمای زیادی تولید میشود. اگر نتوانیم این گرما را از موتور دور کنیم، گرمای تولید شده باعث خوردگی و ذوب شدن قسمتهایی از قطعات موتور میگردد و به همین منظور در موتور از دو سیستم خنک کننده استفاده میگردد: ...
فهرست مطالب: مقدمه اجزای سیستم خنک کنندهی آبی در موتور عیبیابی واترپمپ، خرابیهای واترپمپ چگونگی تعویض قطعات واترپمپ مراحل جمع کردن و بستن واترپمپ
تعداد مشاهده:
496
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 10
حجم فایل:65
کیلوبایت
قیمت:
4,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مکانیک و متخصصان تعمیر خودرو
محتوای فایل دانلودی:
در قالب فایل word و قابل ویرایش