مفاهیم استراتژیک (راهبردی) اصلی شش سیگما

مفاهیم استراتژیک (راهبردی) اصلی شش سیگما


بخشی از متن:
از لحاظ تاریخی، ابتکاراتی که بر کیفیت تمرکز دارد غالباً در یک سطح تاکتیکی متعهد می شود که بر پروژه ها یا کاهش هزینه ها تمرکز داشته باشد. اکز (2001)، در بین سایرین به این نکته توجه کرد که فعالیت های شش سیگما باید با روندها و ساختارهایی حمایت شود تا تضمین کند که اهداف تجاری را به سمت جلو پیش می برد. نوولز و همکاران (2005) نشان دادند که چرخه DMAIC باید جایگزین دو چرخه پیوسته شود، یک چرخه باید اهداف راهبردی را تنظیم کند، از تعاریف پروژه که از طریق پشتیبانی نتایج به چرخه ی استراتژیک ادامه و توسعه می یابد تا مشارکت ایجاد شده برای اهداف استراتژیک و مفاهیم آن در سطح استراتژیک درک شود. 

فهرست مطالب:
شش سیگما راهبردی است
شش سیگما مشتری محور است
شش سیگما تنوع محور است
شش سیگما روند محور و بررسی علمی است
شش سیگما مردم محور است و یادگیری هزینه ای ندارد
خلاصه مطلب

تعداد مشاهده: 125 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: docx, pdf

تعداد صفحات: 8

حجم فایل:17,788 کیلوبایت

 قیمت: 4,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت


  • محتوای فایل دانلودی:
    متن ترجمه شده در قالب word و قابل ویرایش در 8 صفحه
    متن اصلی شامل صفحات 24 الی 29 از یک کتاب 179 صفحه ای در قالب فایل PDF

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.