نقشه مدل رقومی ارتفاعی (DEM) شهرستان بیجار (واقع در استان کردستان)

نقشه مدل رقومی ارتفاعی (DEM) شهرستان بیجار (واقع در استان کردستان)


توضیحات:
نقشه ی رستری ارتفاع شهرستان بیجار
- نقشه مدل رقومی ارتفاعی، یکی از مهم  ترین نقشه های پایه می باشد که برای تهیه بسیاری از نقشه ها (شیب، جهت شیب، هم بارش، هم دما، سایه روشن و ...) استفاده می شود.
- اندازه سلول ها: 0.00083333333, 0.00083333333

تعداد مشاهده: 563 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: Raster

تعداد صفحات: 1

حجم فایل:593 کیلوبایت

 قیمت: 1,200 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    این فایل در قالب یک فایل فشرده ارائه شده است. جهت استفاده ابتدا باید آن را از حالت فشرده خارج کنید.



  • محتوای فایل دانلودی:
    Data Type: File System Raster
    Format: GRID
    Cellsize (X,Y): 0.00083333333, 0.00083333333


بررسی رابطه بین اخلاق سازمانی و اثر بخشی سازمانی مدیران

بررسی رابطه بین اخلاق سازمانی و اثر بخشی سازمانی مدیران


پایان نامه بررسی رابطه بین اخلاق سازمانی و اثربخشی سازمانی مدیران مدارس شهرستان بابلسر

چکیده:
به منظور بررسی رابطه اخلاق سازمانی و اثر بخشی سازمانی تحقیقی به روش توصیفی- پیمایشی در میان مدیران مدارس شهرستان بابلسر انجام شد جامعه آماری این پژوهش عبارت از کلیه دبیرستان های دخترانه و پسرانه شهرستان بابلسر بودند. از آنجائی که کلیه مدیران در این تحقیق مشارکت داشته در مورد آنان از روش سرشماری استفاده شد لکن نمونه گیری از میان معلمان به روش تصادفی ساده بود. ابزار مورد استفاده در این پژوهش دو پرسشنامه اخلاق سازمانی با ضریب پایایی 87% و پرسشنامه اثربخشی سازمانی با ضریب پایایی 91% بر اساس ضریب آلفای کرونباخ بود. اخلاق سازمانی در این پژوهش به عنوان متغیر پیش بین و اثربخشی سازمانی به عنوان متغیر ملاک در نظر گرفته شد.
روش های آماری مورد استفاده در این پژوهش شامل کروسکال والیس، u من ویتنی و همبستگی اسپیرمن بود. نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد که  رابطه مثبت و معنی داری بین اخلاق سازمانی و اثربخشی سازمانی وجود دارد. در بین انواع مولفه های اخلاق سازمانی بین خود مداری سازمانی و اثربخشی سازمانی رابطه معناداری وجود ندارد اما دیگر مولفه ها یعنی خیر اندیشی و پایبندی به اصول اخلاقی با اثربخشی سازمانی رابطه مثبت و معناداری دارند. یافته های جانبی بدست آمده در این پژوهش حاکی از آن است که میان ادراکات کارکنان از لحاظ جنسیت بر اخلاق سازمانی و اثربخشی سازمانی تفاوت معناداری وجود ندارد.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات پژوهش
مقدمه 
بیان مسئله 
اهمیت و ضرورت تحقیق 
هدف تحقیق
فرضیه های تحقیق 
تعاریف مفهومی و عملیاتی واژه ها 
قلمرو تحقیق 
فصل دوم: پیشینه تحقیق
 مقدمه 
بخش اول : مبانی نظری تحقیق 
الف- اخلاق سازمانی 
معانی اخلاق 
در زبان فارسی 
در زبان انگلیسی 
معانی اصطلاحی اخلاق 
موضوع اخلاق 
قلمرو علم اخلاق 
نقش اخلاق 
ترویج اخلاق 
فواید اخلاق 
تاثیر اخلاق بر کسب و کار 
اخلاق در بین ملل جهان 
روش اخلاقی در هند باستان 
اخلاق دوران باستانی مصر 
روش اخلاقی در چین باستان 
روش اخلاقی در ایران باستان 
روش های اخلاقی در یونان باستان 
جایگاه اخلاق در اسلام 
ارتباط اخلاق با اسلام 
مفاهیم مشابه  
اخلاق حرفه ای 
اخلاق بازرگانی 
اخلاق کار 
علوم مربوط به اخلاق. 
علم اخلاق 
فلسفه علم اخلاق 
تعلیم و تربیت 
مدیریت اخلاق 
فرا اخلاق 
اخلاق هنجاری 
اخلاق توصیفی 
دیدگاه ها و نظریات مطرح شده درباره اخلاق 
استیل ول 
رویکرد رفتار گرایی 
نظام اخلاقی پیاژه  
رویکرد پردازش اطلاعات 
نظام اخلاقی کلبرگ 
اخلاق، قرارداد، احتیاط (رویکرد زمینه ویژه) 
اخلاق سازمانی  
مشکل اخلاق سازمانی 
ماهیت اخلاق سازمانی 
سازمان 
نظریه های مطرح شده در اخلاق سازمانی 
نظریه فرجام گرایی 
نظریه آغاز گرایی 
نظریه عدالت توزیعی 
نظریه آزادی فردی 
نظریه زیبایی و خیر مطلق 
هدف از بررسی نظام های اخلاقی 
اهداف اخلاق سازمانی 
آثار مسئولیت پذیری اخلاقی سازمان ها 
ب- اثربخشی سازمانی 
اثربخشی 
تعاریف اثربخشی  
تاریخچه اثربخشی سازمانی 
معیارها و مقیاس های اثربخشی 
رویکرد های سنتی برای سنجش اثربخشی سازمانی  
رویکرد های نوین برای سنجش اثربخشی سازمانی 
مقایسه رویکرد های اثربخشی سازمانی 
معیار های هفت گانه برای ارزیابی اثربخشی سازمانی 
بخش دوم: مطالعه تحقیقات تجربی گذشته 
تحقیقات خارجی انجام شده در زمینه اخلاق سازمانی 
تحقیقات داخلی انجام شده در زمینه اخلاق سازمانی 
تحقیقات خارجی انجام شده در زمینه اثربخشی سازمانی 
تحقیقات داخلی انجام شده در زمینه اثربخشی سازمانی 
جمع بندی مطالب 
بخش سوم: چارچوب نظری تحقیق 
فصل سوم: روش پژوهش
مقدمه 
تعریف جامعه 
نمونه 
ابزار تحقیق 
بررسی متغیر ها و مقیاس مورد استفاده 
روایی و پایایی تحقیق 
فنون و روش های آماری  
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه 
آمار توصیفی و  متغیر های جمعیت شناختی 
ویژگی های جمعیت شناختی مدیران مورد مطالعه 
جنسیت 
تحصیلات 
سابقه خدمت 
سن 
ویژگی های جمعیت شناختی معلمان مورد مطالعه 
جنسیت 
تحصیلات 
سابقه خدمت 
سن 
تحلیل توصیفی از یافته های تحقیق 
تحلیل توصیفی سوالات اخلاق سازمانی 
سوال اول: اهمیت پیشبرد و افزایش منافع برای مدرسه 
سوال دوم: توجه به کارکنان 
سوال سوم: اطاعت پذیری از مقررات مدرسه 
سوال چهارم: انتظار از کارکنان که نگران منافع و مصالح مدرسه نباشند 
سوال پنجم: تاکید بر رفاه کارکنان از سوی مدرسه 
سوال ششم: انتظار از کارکنانی که در قید خط مشی های مدرسه باشند
سوال هفتم: تصمیم گیری ها و اقدامات در مدرسه در جهت منافع و مصالح مدرسه است 
سوال هشتم: تصمیم گیری ها و اقدامات در مدرسه در جهت منافع و مصالح همگان است 
سوال نهم: اهمیت مقررات ، رویه ها و خط مشی ها در مدرسه 
سوال دهم: کاری که به منافع مدرسه آسیب می رساند ممکن است مجاز باشد 
سوال یازدهم: عدم توجه به رفاه کارکنان از سوی مدرسه 
سوال دوازدهم: مواخذه در صورت رفتار غیر اخلاقی حتی اگر به نفع سازمان باشد 
سوال سیزدهم: مواخذه در صورت رفتار غیر اخلاقی به نفع شخصی نه به نفع سازمان 
سوال چهاردهم: فدا کردن اخلاقیات شخصی 
سوال پانزدهم: روشن بودن این مساله که در برابر رفتار غیر اخلاقی مدرسه صبور نیست 
سوال شانزدهم: سپر قرار دادن دیگران در مواقع شکست 
سوال هفدهم: بالا بردن استاندارد های اخلاقی 
سوال هجدهم: نظر نا مساعد مدرسه به افرادی که به مقررات بی اعتنا هستند 
تحلیل توصیفی سوالات اثربخشی سازمانی 
سوال اول: مدرسه ما اهداف آموزشی روشنی دارد 
سوال دوم: مشارکت معلمان در اهداف آموزشی 
سوال سوم: منابع کافی به منظور اثربخشی معلمان برای تدریس وجود دارد 
سوال چهارم: موفقیت دانش آموزان در راهیابی به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی
سوال پنجم: توجه به رشد حرفه ای کارکنان 
سوال ششم: انضباط در مدرسه حکمفرماست 
سوال هفتم: مشارکت اولیا در فعالیت های آموزشی 
سوال هشتم: مشارکت معلملن در تصمیم گیری های مدرسه 
سوال نهم: مدرسه دارای معلمین با انگیزه است 
سوال دهم: آمار ترک تحصیل یا انتقال در مدرسه زیاد است 
سوال یازدهم: مدیر، پاسخگو و حمایت کننده نیاز معلمین است 
سوال دوازدهم: روحیه بالای دانش آموزان در مدرسه 
سوال سیزدهم: فرصت یادگیری مهارت های لازم از سوی دانش آموزان 
سوال چهاردهم: مشارکت اولیای دانش آموزان در تصمیم گیری های مدرسه 
سوال پانزدهم: نمرات دانش آموزان منعکس کننده موفقیت تحصیلی آنهاست 
سوال شانزدهم: سبک مدیریتی انعطاف پذیر 
سوال هفدهم: محیط مدرسه 
سوال هجدهم: داشتن برنامه متعادل و سازمان دهی شده برای رفع نیاز های دانش آموزان 
سوال نوزدهم: ریسک پذیری 
سوال بیستم: ارزش های مهم در مدرسه 
سوال بیست ویکم: برنامه های آموزشی ضمن خدمت 
سوال بیست و دوم: غیبت معلمین 
سوال بیست و سوم: رابطه مدیریت با ناحیه آموزشی ، معلمین و اولیای دانش آموزان 
سوال بیست و چهارم: احساس تعهد به اهداف و ارزش های مدرسه 
سوال بیست و پنجم: غیبت دانش آموزان 
سوال بیست و ششم: تعهد به یادگیری دانش آموزان 
تحلیل آماری فرضیه ها 
آزمون کالمو گراف- اسمیرنف تک نمونه ای 
آزمون فرضیه اصلی 
آزمون فرضیه فرعی اول 
آزمون فرضیه فرعی دوم 
آزمون فرضیه فرعی سوم  
یافته های جانبی تحقیق 
یافته های جانبی اول
یافته های جانبی دوم 
یافته های جانبی سوم  
یافته های جانبی چهارم 
فصل پنجم: بحث تفسیر و نتیجه گیری
مقدمه 
خلاصه یافته های پژوهش 
خلاصه نتایج حاصل از پژوهش  
توصیف آماری ویژگی های جمعیت شناختی 
فرضیه اصلی 
خلاصه یافته های حاصل از فرضیه اصلی 
پیوند یافته های تحقیق با مبانی نظری و تجربی تحقیق 
فرضیه فرعی اول 
خلاصه یافته های حاصل از فرضیه فرعی اول 
پیوند یافته های تحقیق با مبانی نظری و تجربی تحقیق
فرضیه فرعی دوم 
خلاصه یافته های حاصل از فرضیه فرعی دوم 
پیوند یافته های تحقیق با مبانی نظری و تجربی تحقیق  
فرضیه فرعی سوم 
خلاصه یافته های حاصل از فرضیه فرعی سوم 
پیوند یافته های تحقیق با مبانی نظری و تجربی تحقیق
خلاصه نتایج حاصل از یافته های جانبی اول 
خلاصه یافته های تحقیق  
پیوند یافته های تحقیق با مبانی نظری و تجربی تحقیق 
خلاصه نتایج حاصل از یافته های جانبی دوم
پیوند یافته های تحقیق با مبانی نظری و تجربی تحقیق 
خلاصه نتایج حاصل از یافته های جانبی سوم 
خلاصه نتایج حاصل از یافته های تحقیق  
پیوند یافته های تحقیق با مبانی نظری و تجربی تحقیق 
خلاصه نتایج حاصل از یافته های جانبی چهارم 
خلاصه یافته های تحقیق  
پیوند یافته های تحقیق با مبانی نظری و تجربی تحقیق 
محدودیت های تحقیق
محدودیت های علمی  
محدودیت های عملی 
پیشنهادات
پیشنهاداتی کاربردی بر پایه یافته های تحقیق 
پیشنهاداتی برای پژوهش های بعدی 
فهرست منابع
منابع فارسی 
منابع لاتین 
پیوست ها
پیوست اول: منشور اخلاقی سازمان آموزش و پرورش
پیوست دوم: پرسشنامه ها (پرسشنامه اخلاق سازمانی، پرسشنامه اثربخشی سازمانی)
فهرست جداول
فهرست نمودارها

تعداد مشاهده: 1428 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 196

حجم فایل:1,957 کیلوبایت

 قیمت: 10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویاریش

پلان آماده اتوکد، پلان ساختمان دو طبقه

پلان آماده اتوکد، پلان ساختمان دو طبقه


توضیحات:
پلان آماده اتوکد-طرح 30
پلان ساختمان دو طبقه همراه با تمام جزییات

تعداد مشاهده: 745 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: DWG

حجم فایل:1,059 کیلوبایت

 قیمت: 3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته معماری و عمران

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل اتوکد و قابل ویرایش

پاورپوینت بررسی مزایا و نگرانی های آموزش الکترونیکی

پاورپوینت بررسی مزایا و نگرانی های آموزش الکترونیکی


توضیحات:
پاورپونت تحقیقی بررسی مزایا و نگرانی های آموزش الکترونیکی با نگاهی به آداب تعلیم و تعلم در اسلام در قالب 54 اسلاید.

بخشی از متن:
با توجه به نقش مؤثر این شیوه در همگانی ساختن علوم و تأثیر مثبت فرهنگ دینی در رشد افراد و اجتماع، لازم است در برنامه‌ریزی‌های آینده، استفاده از این شیوه برای گسترش آموزش‌های دینی به عنوان یک اولویت در نظر گرفته شود.

تعداد مشاهده: 1038 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 54

حجم فایل:483 کیلوبایت

 قیمت: 9,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای رشته های علوم تربیتی، فناوری اطلاعات و رشته های مرتبط


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل پاورپوینت و قابل ویرایش

بررسی رابطه تک فرزندی و اختلالات روانی

بررسی رابطه تک فرزندی و اختلالات روانی


چکیده:
این تحقیق به منظور بررسی رابطة تک فرزندی با اختلالات رفتاری انجام گردید.پس از تشریح کامل اختلالات رفتاری و ذکر انواع آن، پرسشنامة راتر روی 30 کودک تک فرزند و 30 کودک غیرتک فرزند پاسخ داده شده است. این پرسشنامه، مخصوص معلمان بوده و در چند مدرسة ابتدائی کرج به طور تصادفی توزیع شده است.معلمان برحسب آشنایی خود با انش آموزان تک فرزند و غیر تک فرزند پرسشنامه ها را تکمیل نموده اند.آزمودنیهای دانش آموز در این کار پژوهش بین 7 تا 12 سال سن داشته اند.در آخر پس از پایان کار و انجام محاسبات آماری از طریق روش آماری x2 (مجذور کا) مشاهده شده که x2 (6/06) بدست آمده بزرگتر از x2 جدول (5/671) بوده است.بنابراین بین تک فرزندی و اختلالات رفتاری رابطة معنی داری وجود دارد وسطح معنی داری آن برابر 5% p7 است.

فهرست مطالب:
چکیده  
فصل اول
مقدمه 
بیان مساله 
اهمیت پژوهش
فرضیه پژوهش 
تعاریف عملیاتی
فصل دوم
اختلالات رفتاری
تعاریف اختلالات رفتاری 
رفتار بهنجار
برآورد درصد شیوع اختلالات رفتاری
بررسی مختصری از تاریخچه و علل اختلالات رفتاری
اصل فراموش شده ژنتیک 
ارتباط نقش سیستم ایمنی با افزایش مشکلات رفتاری
دسته بندی اختلالات رفتاری
انواع اختلالات رفتاری موجود در هر گروه از دسته بندی های گروه ترویج روانپزشکی
چگونگی ارتباط با والدین با فرزندان و تاثیر آن بر ویژگی های رفتاری آنان
چگونگی بروز اختلال در رفتار از نظر رفتار گرایان 
روشهای رفتار درمانی
اختلالات رفتاری در کودکان تک فرزند و چند فرزند شهر تهران
فصل سوم
جامعه آماری
ابزار پژوهش
اعتبار پرسشنامه راتر
پایایی آزمون راتر
روش اجرای تحقیق
روش تحلیل آماری 
فصل چهارم
بحث و نتیجه گیری
پیشنهادات
محدودیتها
منابع و ماخذ
پیوست
پرسشنامه اختلالات رفتاری
پرسشنامه مشخصات مربوط به دانش آموز

تعداد مشاهده: 503 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 93

حجم فایل:55 کیلوبایت

 قیمت: 5,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته روانشناسی و علوم تربیتی


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش