گزارش کارآموزی سیستم الکتریکی خودرو در نمایندگی سایپا

گزارش کارآموزی سیستم الکتریکی خودرو در نمایندگی سایپا


بخشی از متن:
استارت یک موتور الکتریکی است که انرژی الکتریکی را دریافت کرده به انرژی مکانیکی تبدیل می کند و این نیرو را توسط چرخ دندههای خود به فلایویل منتقل میکند تا موتور خودرو روشن شود موتور استارت باید بتواند لنگری ایجاد کند که بر نیروی اینرسی (ماند یا ساکن) و اصطکاک موتور سرد غلبه کند  به این دلیل اکثر موتورهای استارت از نوع «سری» و از انواع «کامپالیز» با جریانهای دائم هستند.
تمام جریان باتری از سیم پیچهای اصلی و سیم پیچ مغناطیسی آن می گذرد نتیجه آن است که لنگر و نیروی ترک خیلی زیادی در موتور حاصل می شود. این موضوع از روی این فرمول محاسبه میشود.

فهرست مطالب:
تاریخچه     
استارت     
کلید قطع وصل موتور استارت     
دستگاه تبدیل سرعت     
مولد برق یا دینام     
آنالیز دستگاه استارت و دینام     
قطع کننده جریان معکوس     
آفتامات     
دستگاه ایجاد جرقه     
دستگاه احتراق اجزا     
کوئل     
دلکو     
درب دلکو     
خازن     
شمع ها     
بازدید شمع     
انواع شمع     
مگنت     
تأخیر یا تقدم زمان احتراق     
ریتارد     
سیم کشی اتومبیل      
رنگ های متفاوت  برای شناسایی سیم هاء    
ادوات داشبورد     
داشبورد پیکان     
روش تعویض فیوز دلکو     
نصب و تنظیم پلاتین     
طرز تعیین سیلندر شمارة یک و وایره آن     
مراقبت اساسی سیستم برق     
فیوز     
استفاده از فازمتر برای عیب یابی     
آزمایش آفتامات     
ردیابی و رفع اشکال تعدادی از ایرادات برقی     
الکترونیک در خودرو     
نقش EIS در خودرو     
سیستم جرقه (EIS )     
سیستم جرقه (EFI )     
سنسورها

تعداد مشاهده: 769 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 62

حجم فایل:83 کیلوبایت

 قیمت: 4,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته های مرتبط فنی حرفه ای


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.