مقدمه: انسان امروز ، زیر بمباران شدیدی از تبلیغات زندگی می کند. تعداد آگیه های تلویزیونی که فرد در زندگی می بیند به حدی زیاد است که باور آن حتی برای خودمان که زیر فشار چنین حجم غریبی هستیم مشکل است. یک
میلیون آگهی در مدت حیات یک فرد ایرانی به قدری زیاد است که بدون شک
تاثیری عمیق به درون فرد و ارتباط او با افراد دیگر می گذارد.
فهرست مطالب پاورپوینت: مقدمه تعریف تبلیغات اهداف تبلیغات سیاست گذاری های آگهی های تبلیغاتی در ایران معضلات عدم سیاست گذاری در تبلیغات شاخصهای موفقیت صنایع غذایی در بازاریابی رقبا چه میکنند؟ دیپلماسی و فرهنگ استانداردهای اخلاقی تبلیغات و بازاریابی برای مواد غذایی و آشامیدنی سیاستهای جدید تبلیغات مواد غذایی در صدا و سیما بزرگترین و مهمترین مشکل کنونی صنایع غذایی در کشور بازاریابی و تبلیغات است تبلیغات مواد غذایی باید در راستای برنامه های سلامتی مردم باشد نتیجه گیری منابع
تعداد مشاهده:
1939
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.rar
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 22
حجم فایل:289
کیلوبایت
قیمت:
3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته صنایع غذایی، مدیریت و رشته های مرتبط
محتوای فایل دانلودی:
در قالب پاورپوینت 2003 و قابل ویرایش