چکیده: این مطالعه چهارچوب طرح های تلفیقی آموزش سازمانی را در رفتار سازمانی خریدار توسعه می دهد. در این مطالعه فعالیت های ارتباطی و روابط میان واحدهای استراتژیک تجاری که در فرایند خرید مشارکت دارند مورد توجه قرار می گیرند. حمایت علمی برای روابط پیشنهاد شده بر اساس رشته ای از مطالعات صورت گرفته که این مطالعات بر اساس مصاحبه با مدیران ۱۰ واحد استراتژیک تجاری یک سازمان خدمات جهانی می باشد. بر اساس این مطالعات چندین معنی ضمنی ارائه شده است.
فهرست مطالب: چکیده
مقدمه موانع کلی موجود در فرایند خرید چارچوب و طرح های ذهنی پردازش اطلاعات بازار هویت اموزش گروهی عملکرد فرایند خرید نتایج و معانی ضمنی
تعداد مشاهده:
820
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.rar
فرمت فایل اصلی: doc, pdf
تعداد صفحات: 19
حجم فایل:920
کیلوبایت
قیمت:
6,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت
محتوای فایل دانلودی:
متن ترجمه شده در قالب فایل word و قابل ویرایش در 19 صفحه متن اصلی در قالب فایل PDF در 11 صفحه