رابطه آموزش های ضمن خدمت با یادگیری مادام العمر معلمان (پروپوزال)

رابطه آموزش های ضمن خدمت با یادگیری مادام العمر معلمان (پروپوزال)


بیان مساله:
نیازمندی جامعه به دانش آموزان با سواد تر و ماهر تر برای افزایش سطح بهره وری و توانایی رقابت با دیگر کشورها ، باعث می شود که تصمیم گیران جامعه به دنبال معلمان ماهر تر باشند تا با افزایش کارآیی آنان ، به اهداف خود برسند . جامعه امروز از فراهم نمودن اجباری آموزش به سمت تمرکز بر کیفیت آموزش و پرورش حرکت کرده و اصلاحات جدید برنامه درسی بر پرورش مهارت های فراگیران، یادگیری چگونه یاد گرفتن، توسعه برنامه درسی و استفاده از راهبردهای متنوع تدریس تأکید می نمایند . چنین تغییراتی مستلزم تغییر نقش معلم است )لی  وهمکاران،2003). نقش معلم از مخابره کننده اطلاعات، به یاریگر فراگیری، راهنما و هم درس با دانش آموز تغییر می یابد .این نقش جدید از اهمیت مقام معلم نمی کاهد، بلکه مستلزم دانش و مهارت جدید است .
عصر حاضر با چالش های پیچیده و بسیار در جامعه، نحوه انجام کار، برقراری ارتباط با دیگران و نحوه یادگیری ما را تحت تأثیر قرار داده است عامل اصلی و تازه در این تغییرات افزایش نقش بنیادی اطلاعات و دانش است جامعه اطلاعاتی، جامعه دانش و جامعه یادگیری اصطلاحاتی برای معرفی این دوره هستند . در پیوند بین جامعه و دانش، یادگیری عامل اصلی است. با وجود اهمیت تولید و توزیع دانش، دانش در جریان انتقال، تاریخ انقضایی دارد که
برتوسعه حرفه ای و تمرین معلمی تأثیرگذار است . معلم اساسی ترین عنصر در نظام آموزش و پرورش می باشد که نقش الگو، مربی و راهنمای دانش آموزان و هدایت کننده فرایند تعلیم و تربیت را بر عهده دارد. میزان صلاحیت، کارآمدی، علاقه مندی، تسلط حرفه ای و مطلع بودن وی تعیین کننده فرآیند یاددهی-یادگیری است، لذا در هر نظام آموزشی توجه به معلمان و مجریان برنامه ها و طرحهای آموزشی، بعنوان مهم ترین عامل موفقیت و یا شکست دهنده نوآوریهای آموزشی مطرح می باشد. (کاکوجویباری، 1382) .در زمان حاضر ، معلمان باید دانش خود ، را در مورد تغییرات مداوم در فرایند یاددهی یادگیری دوباره خلق کنند (وایلانت،2007 ).
تغییرات عمیق در ساختار، برنامه درسی و جمعیت دانش آموزی، هویت حرفه ای معلمان را دچار بحران نموده است. فقدان صلاحیت های مرتبط برای برخورد با این موقعیت جدید باعث شده که بسیاری از معلمان هویت حرفه ای خود را در تنگنا ببینند . (مورنو،2007). معلمان در گسترش آموزش و پرورش نقش کلیدی دارند . مهمترین عامل کیفیت کنش و واکنش هایی است که میان معلمان و دانش آموزان اتفاق می افتد . عناصر این تعامل، دانش، مهارت و حساسیت معلم از یک سو و انتظارات یادگیری، وضعیت اقتصادی و اجتماعی و ویژگی فرهنگی یادگیرندگان از سوی دیگر هستند که موفقیت یا شکست آموزش و پرورش را تعیین می کنند . بنابراین به کار گماردن تواناترین و شایسته ترین افراد برای حرفه معلمی حیاتی ترین مسأله است، و حیاتی تر از آن برنامه های تربیت معلم و آموزش های ضمن خدمت است که با کیفیت برتر و بالاتر فراهم آیند و برای معلمان این فرصت پیش آید تا دانش و مهارت خویش را در طول دوران خدمت افزایش دهند . کیفیت هر نظام آموزشی در نهایت به کیفیت معلمان آن جامعه وابسته است (روؤف ، 1379).

تعداد مشاهده: 2675 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 13

حجم فایل:165 کیلوبایت

 قیمت: 48,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته روانشناسی و علوم تربیتی


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و قابل ویرایش

پاورپوینت خط تولید دوغ

پاورپوینت خط تولید دوغ


مقدمه:
یک نوشیدنی محبوب بین ما ایرانی ها دوغ است، در این مطلب سعی داریم خط تولید دوغ را تشریح کرده و به بیان روش تولید دوغ بپردازیم ، امیدوارم این مطلب علاوه بر تهیه طرح توجیهی جهت شناخت شما به این طرح به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری خصوصا با توجه به جنبه صادراتی برای این محصول کمک کند. تا پایان همراه ایران صنعت بمانید و ما را از نظراتتان بهره مند سازید.
دوغ نام گونه‌ای نوشیدنی لبنی است که از ترکیب آب و ماست بدست آید.  دوغ در گذشته یکی از فرآورده‌های جانبی کره محسوب می‌شد. برای تهیهٔ آن، ابتدا ماست پرچرب را با آب رقیق می‌کردند، سپس با استفاده از مشک، چربی آن جدا شده و باقی‌مانده بعنوان دوغ مصرف می‌شد.

فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه دوغ در ایران
ویژگی‌های دوغ
انواع دوغ
دوغ گازدار
دوغ حرارت دیده بدون گاز مراحل تولید دوغ
بسته بندی دوغ
منبع

تعداد مشاهده: 2024 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 17

حجم فایل:1,825 کیلوبایت

 قیمت: 6,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده در اجرای طرح کارآفرینی
    مناسب جهت ارائه دانشجویی

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل پاورپوینت و قابل ویرایش

دریل دستی طراحی شده در سالیدورک و کتیا

دریل دستی طراحی شده در سالیدورک و کتیا


توضیحات:
دریل دستی طراحی شده در سالیدورک و کتیا
قابل مشاهده در CATIA – SOLIDWORKS – NX – PRO
همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی
آماده جهت رندرگیری
برای سفارش هرنوع پروژه یا مدل دیگر یا تهیه نقشه از مدل ها به آدرس زیر ایمیل بزنید تا درخواست شما در اسرع وقت در سایت قرار داده شود
forosh46@gmail.com

تعداد مشاهده: 878 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: stp

حجم فایل:729 کیلوبایت

 قیمت: 3,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    قابل مشاهده در CATIA – SOLIDWORKS – NX – PRO

  • محتوای فایل دانلودی:
    همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی

پلان ساختمان 2 طبقه، هر واحد 150 متر

پلان ساختمان 2 طبقه، هر واحد 150 متر


توضیحات:
اتوکد پلان ساختمان 2 طبقه، هر واحد 150 متر

تعداد مشاهده: 1944 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: dwg

حجم فایل:515 کیلوبایت

 قیمت: 1,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته معماری و عمران

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل اتوکد و قابل ویرایش

گزارش کارآموزی ریخته گری شرکت میل لنگ سازان

گزارش کارآموزی ریخته گری شرکت میل لنگ سازان


بخشی از متن:
در مجتمع کارگاهی 6 کارگاه بزرگ واقع شده است که اسامی آنها عبارتند از:
کارگاه مدلسازی، جوشکاری، تأسیسات، ریخته گری، ماشین‌آلات و تراشکاری.
در هر کدام از این کارگاهها متناسب با رشته دانشجویان کارهای جداگانه ای انجام می گیرد . در کارگاه مدلسازی به تهیه مدل جهت انجام قالبگیری و ریخته گری می پردازند. در کارگاه جوشکاری قطعات و وسایلی که احتیاج به جوشکاری دارند ، جوشکاری می شوند.
کارگاه تأسیسات مربوط به تأسیسات ساختمانی و طرز کارانها می باشد که دانشجویان در آن آموزش لازم در این زمینه را می بینند . کارگاه ریخته گری تولید قطعات و مذاب ریزی ، به صورت دستی را بر عهده دارد ، کارگاه ماشین‌آلات تعمیر و تنظیم موتورهای بنزینی و دیزلی را آموزش می دهد و کارگاه تراشکاری هم ، تراشکاری قطعات ساده و دوار را بر عهده دارد.
بخش دوم کارگاههای آموزشی شامل آزمایشگاهها می باشد که در مجاورت ساختمانهای اداری و آموزشی واحد قرار دارد و به شرح زیر می باشد:
آزمایشگاه ترمودینامیک، آزمایشگاه شیمی، سیالات، آزمایشگاههای گروه مواد که خود شامل: آزمایشگاه مصالح قالبگیری و آزمایشگاه خواص مکانیکی و آزمایشگاه متالوگرافی و آزمایشگاه عملیات حرارتی می باشد، آزمایشگاههای مدار الکترونیک و مخابرات.

فهرست مطالب:
مقدمه
مکان کارآموزی
مجتمع کارگاهی و مجتمع آزمایشگاهی
تجهیزات کارگاه ریخته گری
مجتمع آزمایشگاهی و آزمایشگاههای گروه مواد
قالبگیری مدلهای یک تکه و ساده
قالبگیری مدلهای دو تکه با ماهیچه متحرک
قالبگیری زمینی
قالبگیری co2 (دی اکسید کربن)
ماهیچه سازی
تکثیر مدل و ساخت مدل صفحه‌ای
چدن (CAST IRON)
آزمایشهای آزمایشگاهی چدن
چدن خاکستری
خواص مهندسی چدن خاکستری
چدن نشکن (چدن با گرافیت کروی)
مراحل تولید چدن با گرافیت کروی
نکات پایانی
پیشنهادات
طرح سوال

تعداد مشاهده: 2269 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 36

حجم فایل:23 کیلوبایت

 قیمت: 3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مهندسی متالوژی

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش