تحقیق انعقاد قراردادهای الکترونیکی

تحقیق انعقاد قراردادهای الکترونیکی


مقدمه:
قراردادها را به اعتبار ابزار بیان قصد، می توان به قراردادهای الکترونیکی ، یعنی قراردادهایی که طرفین از سیستمهای مخابراتی ( الکترونیکی  که نوری و مانند آن) وبه عبارت دیگر از(( داده پیام)) به منظور بیان قصد خویش استفاده می کنند و قراردادهای غیر الکترونیکی ، یعنی قراردادهایی که انعقاد آنها توسط روش های دیگر از جمله لفظ و نوشته صورت می گیرد تقسیم کرد. انعقاد قراردادهای الکترونیکی، اصئلا تابع قواعد عمومی قراردادهاست.زیرا تنها وجه فارق این گونه عقود از سایر پیمانها ابزار بیان قصد است.بنابراین ، در بیان مباحث متعدد راجع به انعقاد قرارداد، باید به طرح مباحثی اکتفاکرد یابه نوعی باشیوه بیان قصد ارتباط پیدا می کنند یا به جهت ابعاد فنی موضوع ، چگونگی اجرای قواعد عمومی در هاله ای از ابهام بوده و یا تأمل در قئاعد عمومی جایز است. از این رو در فصل حاضر مباحث اصلی زیر را مورد بررسی قرار می دهیم:
1 ) حسب بند الف ماده 2 قانون تجارت الکترونیکی ایران (( داده پیام )) عبارت است از (( هر نمادی از واقعه ، اطلاعات یا مفهوم که با وسایل الکترونیکی ، نوری و یا فناوریهای جدید اطلاعات تولید ، ارسال ، دریافت، ذخیره ، یا پردازش می شود)).در اصطلاح قوانین دیگر نیز داده پیام عبارت است از اطلاعاتی که توسط ابزارهای الکترونیکی نوری و مانند آن مشتمل بر، نه محدود به تبادل الکترونیکی داده ها ..
1-صحت و اعتبار قراردادهای الکترونیکی که به لحاظ شیوه انعقاد می تواند مورد تردید قرار گیرد
2-زمان و مکان وقوع عقد به جهت غیر ملموس بودن و عدم شفافیت زمان و مکان ارسال و دریافت بیان
3-اشتباه به لحاظ ارزشمندی طرح دوباره آن در قواعد عمومی و بررسی چگونگی اعمال قواعد عمومی در محیط الکترونیکی

فهرست مطالب:
مقدمه
انعقاد قراردادهای الکترونیکی
مبحث اول: اعتبار قراردادهای الکترونیکی
گفتار اول : انعقاد قراردادهای رضایی در محیط الکترونیکی
گفتار دوم : انعقاد قراردادهای تشریفاتی در محیط الکترونیکی
1) اشکال تشریفات
(1 -1) صراحت در بیان قصه
(1 -2) شرط قبض مال موضوع قرارداد
(1 - 3) کتبی بودن و امضاء شدن قرارداد
(1 -4) تنظیم سند رسمی
2) تأمین تشریفات با داده ی پیام
(2- 1) شرط صراحت
(2 -2) شرط قبض مال موضوع تعهد
(2- 3) کتبی بودن و امضاء شدن اسناد
(2- 4) قیاس ساختاری نوشته و امضاء دستی با نوشته و امضاء الکترونیکی
(2- 5) مواضع قانونی در موضوع برابری داده پیام با نوشته و امضاء دستی
مبحث دوم: شرایط تشریفات
زمان و مکان موضوع عقد
گفتار اول : سیستم های دارای نص خاص
گفتار دوم : سیستم های فاقد نص
مفهوم ارسال و وصول
(1- 1) زمان دریافت
(1 -2) مکان ارسال و دریافت
مبحث سوم : قواعد عمومی حاکم بر زمان و مکان وقوع عقد در حقوق ایران
گفتار اول : چگونگی اعمال قواعد عمومی در قرارداد الکترونیکی
گفتار دوم : ماهیت قراردادهای الکترونیکی
(1- 1) ماهیت انعقاد قرارداد از طریق پست الکترونیکی
(1 -2) ماهیت انعقاد قرارداد از طریق سرویس وب


تعداد مشاهده: 1651 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 78

حجم فایل:42 کیلوبایت

 قیمت: 13,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته حقوق

  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی فایل ورد قابل ویرایش

گزارش کارآموزی مکانیک، تعمیر و بازسازی موتورهای بنزینی

گزارش کارآموزی مکانیک، تعمیر و بازسازی موتورهای بنزینی


قسمتی از متن:
احتراق عبارت است از سوختن مخلوط سوخت و هوا در اطاقک احتراق و تبدیل آن به انرژی. این انرژی تولید شده ناشی از احتراق توسط پیستون و شاتون و میل لنگ به انرژی مکانیکی چرخشی تبدیل می شود تمامی این عملیات داخل محیطی که موتور نام دارد صورت می گیرد (همچنین به عبارتی دگر در وسیله ای که انرژی را از حالتی یا نوعی به حالت و نوع دیگر تبدیل می کند موتور نام دارد.) بطورکل دو نوع موتور:
1- بنزینی
2- دیزیلی
وجود دارد که ساختمان و عملکرد آنها با هم متفاوت بوده و دارای تفاوت های عمده ای از لحاظ نوع سوخت مصرفی ، نحوه احتراق ماده سوختنی ، نحوه مخلوط کردن سوخت و هوا مقدار نیرو و قدرت تولیدی و … می باشند احتراق در موتور بنزینی نیاز ضد ایجاد جرقه در داخل محفظه احتراق زمانی که مخلوط سوخت و هوای داخل آن به حد کافی فشرده شده اند می باشد این جرقه نیز به نوبه خود نیازمند قسمتهای مختلفی از قبیل باطری ، دینام . کوئل ، دلکو ، شمع می باشد همچنین در این موتورها ( موتور بنزینی) جهت مخلوط کردن هوا و بخار بنزین به یک دستگاه کاربراتور نام دارد نیاز داریم . اما نحوه احتراق در موتو دیزل به این شکل است که ابتدا تنها هوا در داخل سیلندر تا حد زیادی متراکم می شود بطوری که دمای آن تا حد بسیار زیادی بالا می رود وقتی که هوا کاملا فشرده شد سوخت توسط انژکتو ر با فشار زیاد بصورت ذرات بسیار ریزی داخل محفظه احتراق پاشیده می شود و دمای  بسیار زیادی هوای داخل سیلندر را باعث احتراق سوخت می شود پس در موتور های انوع دوم به شمع و سایر قسمتهاییی که در بالا ذکر شد برای تولید جرقه نیازی نیست همچنین کاربراتور نیز در نوع دوم حذف می شود و یک انژکتور  به همراه بارل و پلانجرجای تمامی این قسمتها را می گیرد .
پس از توضیحات کوتاهی که در مورد این موتو ارائه کدم با توجه به اینکه نوع موتورهای که در دوره کارآموزی مورد تعمیرقرار گرفتند از نوع اول ، یعنی بنزینی بود پس در این جزوه به تعمیر و بازسازی موتورهای بنزینی می پردازیم.

 این فایل کاملا اصلاح  شده و شامل: صفحه نخست، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد و با فرمت (word) در اختیار شما قرار می گیرد. (فایل قابل ویرایش است)   
تعداد صفحات : 167

تعداد مشاهده: 1207 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 167

حجم فایل:28 کیلوبایت

 قیمت: 5,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مکانیک


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

راهنمای تعمیر BSI خودروی 206 یا جعبه فیوز داخل اتاق 206 .BSI 206

راهنمای تعمیر BSI خودروی 206 یا جعبه فیوز داخل اتاق 206 .BSI 206


توضیحات:
در این فایل نحوه عیب یابی و تعمیر BSI  جعبه فیوز داخل اتاق  206  به صورت تصویری آموزش داده شده است.
آموزش تعمیرات bsi  موقعیت رله ها  bsi  موقعیت ای سی ها  BSI  راهنمای فیوزها 206
راهنمای رله ها و ایسی ها 206 با توضیحات فارسی

تعداد مشاهده: 8810 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 6

حجم فایل:2,218 کیلوبایت

 قیمت: 5,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده مهندسان و کارشناسان تعمیرات خودرو  و تعمیرکاران خودرو و  تعمیرکاران ECU

  • محتوای فایل دانلودی:
    pdf

  • گالری تصاویر :
    راهنمای تعمیر BSI خودروی 206 یا جعبعه فیوز داخل اتاف 206 .BSI 206

طراحی کمد ویترین دار

طراحی کمد ویترین دار


طراحی شده در سالیدورک
قابل مشاهده در SOLIDWORKS 2014
همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی
آماده جهت رندرگیری

تعداد مشاهده: 2691 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: zip

حجم فایل:241 کیلوبایت

 قیمت: 5,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    جهت استفاده مهندسان و دانشجویان رشته مکانیک، ساخت و تولید


  • محتوای فایل دانلودی:
    طراحی شده در سالیدورک
    قابل مشاهده در SOLIDWORKS 2014
    همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی
    آماده جهت رندرگیری


گزارش کارآموزی در واحد MDF شرکت مخابرات

گزارش کارآموزی در واحد MDF  شرکت مخابرات


بخشی از متن:
MDF سالنی می باشد که ارتباط بین مشترک و سالن دستگاه می باشد. در سالن MDF یا  main distribution frame، خطوط تلفن بین مشترکین توزیع می شود. این قسمت از نظر مساحت خیلی بزرگتر از سالن دستگاه است و دو سری ترمینال در آن نصب شده است. به این صورت که ترمینال های افقی به سمت سوییچ قرار گرفته اند. هر ترمینال دو لبه بالایی دارد و دو لبه پاینی، از سالن دستگاه یک زوج سیم به لبه بالایی ترمینال وصل می شود و از لبه پاینی این ترمینال به لبه بالایی  ترمینال عمودی وصل می شود و از آن یک زوج سیم به سمت مشترک برده می شود. در اطراف ترمینال ها برای محافظت یک سری فیوز قرار می دهند که از افزایش جریان ولتاژ اضافی و آسیب به سوئیج جلوگیری می کند. MDF را براساس موقعیت جغرافیایی دسته بندی می کنند و کابل های مورد نظر را به سمت مکان فیزیکی مشخص شده ارسال می کنند.

فهرست مطالب:
مقدمه
معرفی محل کارآموزی
چارت سازمانی
معرفی بستر کارآموزی
ساختار مراکز تلفن
شبکه شهری
مرکز مخابراتی
سالن MDF
اتاق PCM
نتیجه گیری 

تعداد مشاهده: 2797 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: docx, pdf

تعداد صفحات: 25

حجم فایل:4,086 کیلوبایت

 قیمت: 2,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    بهتر است که Office ورژن 2007 و یا 2010 بر روی سیستم شما نصب باشد.
    ویژگی های  گزارش کارآموزی:
    1- دارای فهرست مطالب
    2- استفاده از  تصاویر
    استفاده از فونت های Bnazanin


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش
    به همراه فایل PDF