بررسی خرید اینترنتی در شهر تهران

بررسی خرید اینترنتی در شهر تهران


چکیده:
نقش عوامل فنی وب سا یت در اقتصاد امروز که به صورت جهانی و دیجیتالی درآمده، توجه قابل ملاحظه ای را به خود جلب کرده است. شرکت های امروزی کاملاً با تمام عناصر کسب و کار آمیخته شده اند  که از جمله آن، عناصر وب سایت های می باشند فعالیت ها در این زمینه به خاطر آن است که شبکه ا ینترنت یک فرصت مناسبی را به وجود آورده تا شرکت ها از طریق آن بتوانند برند تجاری خود را گسترش دهند هدف در این تحقیق  اینکه چطور وب سایت ها به تقویت پیام یک برند کمک می کند بعلاوه فرصت هایی را که اینترنت برای خدمات رسانی الکترونیکی شرکت ها،برای ایجاد ارتباط با مشتریان ارائه کرده است،شرح می دهد و همچنین به برنامه ریزی بازار یابی برای پیشرفت و موفقیت در استراتژیهای برند گذاری بر مبنای اینترنت یاری می رساند.                                                    
واژگان کلیدی: ویژگی وب سایت ها، وفاداری مشتری، اعتماد مشتری، رضایت مشتری، خرید الکترونیکی

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
1- 1 بیان مسئله
1- 2 ضرورت و اهمیت پژوهش
1- 3 بیان فرضیات
1-4 اهداف تحقیق
1- 5 سؤالات تحقیق
1- 6 قلمرو پژوهش
1 -7 تعریف عملیاتی واژگان
فصل دوم: مبانی نظری تحقیق
مقدمه
2-1 اینترنت
2-2 خرید
2-3 کالا
2-4 وب سایت
2-5 خرید اینترنتی
2-6 تئوری و مفهوم رنگ ها و کاربرد آن در طراحی سایت
2-7 صفحه آرایی و هدف از انجام آن
2-8 تعریف تصویر سازی
2-8-1 اهداف تصویرسازی
2-8-2 طبقه بندی انواع تصویرسازی
2-9 ویژگی های وب سایت ها
2-10 رضایت
2-10-1 تعریف مشتری
2-11 اعتماد
2-12 وفاداری
2-13 مزایای خرید اینترنتی برای مشتریان و شرکت ها
2-13-1 مزایای خرید اینترنتی برای مشتریان
2-13-2 مزایای خرید اینترنتی برای شرکت ها
فصل سوم: روش تحقیق
مقدمه
3- 1روش تحقیق
3-2 جامعه آماری
3-3 روش نمونه گیری
3-4 ابزار جمع آوری اطلاعات
3-5 پایایی و روایی ابزار سنجش
3-6 روش تجزیه وتحلیل اطلاعات آماری
فصل چهارم: تجزیه وتحلیل آماری داده ها
مقدمه
4-1 آمار توصیفی سؤالات دموگرافیک:
4-2 آمار استنباطی سؤالات پرسشنامه:
4-3 اولویت بندی متغیرها:
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه
5-1 نتیجه گیری
5-2 پیشنهادات
الف- پیشنهادات کاربردی
ب- پیشنهادات پژوهشی
منابع
پیوست ها
الف) پرسشنامه
جدول مورگان
فهرست جداول
فهرست نمودارها

تعداد مشاهده: 2390 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 74

حجم فایل:786 کیلوبایت

 قیمت: 11,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

گزارش کارآموزی شرکت توزیع برق

گزارش کارآموزی شرکت توزیع برق


بخشی از مقدمه:
در ابتدای صنعت برق نیروگاههای کوچک دیزلی و سوختی پاسخگوی مصرف کنندگان بود، اما در حال حاضر دیگر به علت استفاده روزافزون از صنعت برق و رشد مصرف رفته رفته نیروگاههای دیزلی جای خود را به نیروگاههای بخار (سیکل ترکیبی) و آبی و انرژی هسته ای و غیره می دهند تا جائیکه امروزه تلاش براین است به جهت رعایت مسائل زیست محیطی و پاکیزگی حوزه های کاری استفاده بیشتر از انرژی هسته ای، از انرژی گرمایی زمین هم برای تولید انرژی الکتریکی استفاده شود.
انرژی تولید شده که در بحث برق به صورت ولتاژ مطرح می شود، بسیار پایین است و برای انتقال این انرژی با تلفات کمتر لازم است این ولتاژ افزایش یابد. ولتاژ تولیدی  نیروگاهها معمولا 6/6kv تا 30kv می باشد. این ولتاژ در پستهای نیروگاهی به ولتاژهای انتقال (63،132  ،230 و یا 400  کیلو ولت) تبدیل می شود. بعد از انتقال برای مصرف بایستی این ولتاژها  به مقدار 20kv و 400v کاهش یافته که این عمل توسط ترانسهای کاهنده انجام می گیرد. لذا به منظور تامین انرژی مورد یاز مصرف کننده ها شبکه توزیع فشار متوسط و ضعیف در بخشهای مختلف صنعتی، کشاورزی ، مسکونی و عمومی (تجاری) دارای شرایط و خصوصیات معینی می باشد. 
این شرایط که در شبکه توزیع می بایستی مورد توجه قرار گیرد عبارتند از:
1- تامین مستمر و پیوسته انرژی الکتریکی موردنیاز مشترکین .
2- جهت تامین انرژی مصرف کننده ها باید وضعیت شبکه به گونه ای باشد تا در موقع خرابی یک قسمت از شبکه در تغذیه مصرف کننده ها وقفه ای حاصل نشود.
3- عیب یابی سریع شرط سومی است که در توزیع می بایست مورد توجه قرار گیرد.

فهرست مطالب:
مقدمه    
فصل اول    
آشنایی با امور برق شهرستان اسفراین    
اداره بهره برداری    
وضعیت سرویس دهی به مشترکین در موقع بروز اتفاقات و خاموشیها    
فصل دوم    
آشنایی با شبکه های توزیع    
1-2- شبکه باز (شعاعی)    
2-2- شبکه های از دو سو تغذیه    
3-2- شبکه های توزیع هوایی و زمینی؛ محاسن و معایب هر کدام    
4-2- موارد استفاده از شبکه های زمینی و هوایی    
5-2- استاندارد سیستم زمین در شبکه های توزیع    
6-2- استاندارد نصب اتصال زمین    
7-2- خاموشی دادن    
8-2- حریم خطوط هوایی شبکه های توزیع    
سیستم توزیع زمینی    
روش نصب کابل در داخل خاک    
فصل سوم    
گزارش فعالیتهای انجام گرفته و یادگیری اطلاعات در این دوره    
1-3- شبکه فشار ضعیف    
لوازم مورد نیاز سرتیری سکشن انتهایی    
لوازم سر تیر در سکشن میانی (یک تیره)    
لوازم سر تیری در تیر میانی شبکه صلیبی    
4-3- تجهیزات کلید زنی    
مشخصات کیفی اجزاء و قطعات کات اوت ها    
1-5-3- انواع مهار    
6-3- فعالیتهای انجام شده با گروه 20kv    
محل احداث پست های هوایی    

تعداد مشاهده: 1229 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 33

حجم فایل:856 کیلوبایت

 قیمت: 2,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته برق


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

تحقیق تاریخچه بسته بندی و بسته بندی عطر

تحقیق تاریخچه بسته بندی و بسته بندی عطر


چکیده:
بسته بندی نمادی واقعی از ویژگیهای کالاست و باید بهره وری  اساسی کالای مورد نظر را به بیننده و یا خریدار القاء نماید در نمای ظاهر یک بسته باید طرح، نام و ویژگیهای اصلی کالا ارائه شود و فراموش نکنیدکه ارائه یک بسته با طراحی مناسب و یا غیر از آن در ذهن مخاطبان همواره باقی خواهد ماند.
تصویرگری و بسته بندی در تولید و چرخه تجارت یک امر ضروری است یک بسته بندی خوب درصد فروش تولیدات را ارتقائ بخشیده و بسته بندی به عنوان یک ویژگی مهم برای توزیع کالاهای گوناگون تجاری نقش بسزایی را ایفاء می کند . خریداران یک بسته را با ترکیبی از رنگها می بینند و یا یک سبک و شیوه خاص را برای خود مبنا قرار می دهند یافتن یک محصول با یک بسته بندی آشنا می تواند مشابه تجربه دیدار یک دوست قدیمی باشد. علاوه بر پذیرش نیاز به بسته بندی نقش اصلی حفات نگهداری گوناگون تولیدات از فواید دیگر بسته بندی می باشد.

مقدمه:
در دنیای امروز، گرافیک، مفهومی عام و همه گیر را دارا است . امروز دنیا برای رسیدن به مفاهیم جدید، از ابزار جدید سود می جوید. این ابزار جدید در جهت ارتقاء تولیدات و صنایع ، مرتفع ساختن سطح آرا مردم، کمک به حفظ قانون و مسائل فرهنگی، پیشگام حرکتی نو هستند . ما در قرن ارتباطات ، نیازمند شناخت و استفاده از ابزار و وسایلی هستیم که در رسیدن به دنیای بهتر ، ما را راهنمای کرده اند .
همه روزه انسانهای آگاه برای دست یافتن به دیدگاههای نو و بالا بردن اطلاعات و معلومات، از این ابزارها سود می جویند که در تمامی موارد ، هنر گرافیک در راه یابی هر چه بهتر به این اطلاعات ، نقش فعال خود را به اثبات می رساند . در این وادی، هنرمندان گرافیست، مبلغین واقعی در جهت توسعه و رشد زندگی انسانها برای دستیابی به آینده ای روشن تر هستند. امروز ما براینم که چگونگی خلق آثار نو، بدیع و بی مانند را آغاز کنیم که این حرکات ، را به سوی بیانی بهتر رهنمون می سازد پس بهتر است که با این هنر بیشتر آشنا شد و لذا می بایست به تعریف تاریخی و تکنیکی گرافیک پرداخت.
واژه گرافیک ، از مصدری یونانی به معنای « نوشتن» می آید . ریشه آن در اصل به معنای خراشیدن (حک کردن) است . البته گرافیک در زبان فرانسه، به معنای « منحنی و نمودار خطی ریاضی» به کار می رود .

فهرست مطالب:
چکیده     
مقدمه
فصل اول : معرفی و تاریخچه بسته بندی
تاریخچه بسته بندی     
اصول بسته بندی     
انواع بسته بندی     
خصوصیات مواد اولیه بسته بندی     
مهمترین مواد اولیه بسته بندی     
چه عواملی در خرید یک محصول موثر است ؟    
گرافیک بسته بندی     
ایده های گرافیک بسته بندی     
اهداف اصلی بسته بندی     
وظایف کلی بسته بندی     
ویژگی های یک بسته بندی موفق     
تاثیر رنگ در بسته بندی     
مجموعه رنگ ها در بسته بندی     
رابطه ی بسته و خریدار     
رابطه ی رنگ با بو     
ترجیح مصرف کننده در انتخاب ماده بسته بندی    
مواد بسته بندی     
شیشه بهترین ماده برای بسته بندی     
تأثیرات مثبت طراحی مجدد بسته بندی     
بسته بندی برای کودکان     
فصل دوم : معرفی و تاریخچه عطر
عطر     
ماهیت کلمه عطر    
تاریخچه     
نخستین شکل عطر    
مواد سازنده عطر    
سایر ترکیبات عطر    
مراحل تبخیر عطر     
خانواده عطرها    
مواد بی‌بو کننده    
تاریخچه شیشه عطر    
مواد خوشبوی موجود در عطر     
عطر در رم باستان    
فرق بین عطر، ادو پرفوم، ادو توالت و ادو کلن در چیست     
چرا همه عطرها الکل دارند    
عطر درمانی     
منابع     

تعداد مشاهده: 1737 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 89

حجم فایل:1,091 کیلوبایت

 قیمت: 12,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته هنر و گرافیک


  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی فایل ورد قابل ویرایش

طرح تولید دستگاههای بسته بندی شرکت ماشین های بسته بندی

طرح تولید دستگاههای بسته بندی شرکت ماشین های بسته بندی


مقدمه:
کالای تولیدی مورد نظر دستگاه بسته بندی میباشد که کار آن بسته بندی مواد غذایی از قبیل کیک و کلوچه و نیز قطعات صنعتی مثل جک و غیره و همچنین بسته بندی بیشترین قطعات و لوازم کوچک و بزرگ میباشد.
کارکرد این دستگاه به این صورت است که ابتدا قطعهای که باید بسته بندی شود را روی رول قرار می دهند.این قطعه به وسیله یک جک به درون پلاستیک شیرینگ هدایت می شود پس از آن به وسیله قیچی پلاستیک بریده شده به سمت تونل حرارتی هدایت می شود.در آنجا با حرارتی که به پلاستیک خورده می شود پلاستیک جمع شده ومنقبض میشودو به این صورت بسته بندی انجام می شود.
پس از آن به سمت جلو هدایت شده وپلاستیک گرم شده خنک می شود. ورودی این دستگاه بسیار ممتنوّع است چون می توان ازقطعات بسیار کوچک در طول و عرض 10سانتیمتر تا قطعاتی به طول 3 تا 4 متررا بااین دستگاه بسته بندی کرد.
تولید اسمی این دستگاه 150 عدد در سال است ولی به دلیل رکود بازار و افزایش رقابت در بین سازنده ها تولید عملی این دستگاه، به 100 عدد در سال میرسد. قیمت تمام شده این دستگاه بسیار متنوع است ولی به طورمختصراشاره ای به قیمت ها می نماییم دستگاههای کوچک از طول 50 سانتیمتر تا 3  متر بین 22000000 تا 19000000ریال و دستگاههای بسته بندی پالت که بسته بندی تا ارتفاع چند متر و عرض 2 تا 3 متری را انجام می دهد بین 35000000 تا 60000000 ریال برآورد شده است.

فهرست مطالب:
مقدمه
فصل اوّل
شرکت ماشین های بسته بندی اصفهان (عصر)
شرح مختصری از ماشین آلات
ماشین آلات فرایند تولید
فصل دوم
محل اجرای طرح
امکانات محل
زمین مورد نیاز طرح
هزینه های کل زمین وساخت
مشخصات زمین
پلان زمین کارخانه
راهنمای پلان زمین
تسطیح ومحوطه سازی
وسائط نقلیه
سرمایه درگردش
برآورد هزینه های تأسیسات
تأسیسات جانبی، عمومی  و انرژی های مصرفی
سوخت مصرفی
فصل سوم
رقابت در بازار
روشهای رقابت
تبلیغات
هدف تبلیغات
روشهای تبلیغات
فصل چهارم
بررسی های اقتصادی طرح
فصل پنجم
نیروی انسانی مورد نیاز
سیستم ترابری
برآورد حقوق و مزایای کارکنان طرح
هزینه های مواد اولیه در سالن تولید و مونتاز
هزینه های مواد مصرفی واحد تولید تابلو برق
هزینه های ثابت
هزینه های متغیر

تعداد مشاهده: 2158 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 31

حجم فایل:44 کیلوبایت

 قیمت: 10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده در اجرای طرح کارآفرینی
    مناسب جهت ارائه دانشجویی

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

تحقیق پیرامون سازمان بین‌المللی کار (ILO)

تحقیق پیرامون سازمان بین‌المللی کار (ILO)


مقدمه:
عواملی که به ایجاد حقوق کار و تصویب قوانین کار در داخل کشورها منجر شد، انگیزه‌ای برای پدید آمدن ملاک‌های جهانی درباره مسائل کار شد تا آن که «سازمان بین‌المللی کار (I.L.O)» به دنبال کوشش‌های فردی و جمعی گوناگون، در پایان جنگ جهانی اول و ضمن عهدنامه صلح ورسای (معروف به معاهده ورسای) در سال 1919 میلادی تأسیس گردید و به عنوان مؤسسه‌ای وابسته به جامعه ملل قلمداد شد. سازمان بین‌المللی کار به همراه جامعه ملل به‌وجود آمد، امّا پس از انحلال جامعه ملل در سال 1946 میلادی به سازمان ملل متحد ملحق گردید. مقر این سازمان در ژنو در کشور سوئیس قرار دارد.

فهرست مطالب:
مقدمه
سه ارگان اساسی سازمان بین‌المللی کار
1) کنفرانس بین‌المللی کار
2) هیأت مدیره
3) دفتر بین‌المللی کار
ساختار سازمان بین المللی کار
1- مجمع عمومی
فعالیت‌های مجمع عمومی
2- هیأت اجرایی
وظایف هیات اجرایی
3- دفتر بین‌المللی کار
4- کمیته اجرایی استانداردها
عضویت در سازمان
خروج از سازمان بین المللی کار
وظایف کلی سازمان بین المللی کار
استراتژی های اساسی سازمان بین المللی کار
ایران و سازمان بین‌المللی کار
تاریخچه تاسیس

تعداد مشاهده: 1799 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:74 کیلوبایت

 قیمت: 3,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان و دانش آموزان


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش