تبیین و تحلیل میزان آینده گرایی در بین مدیران سازمان های دولتی و غیر دولتی

تبیین و تحلیل میزان آینده گرایی در بین مدیران سازمان های دولتی و غیر دولتی


تبیین و تحلیل میزان آینده گرایی در بین مدیران سازمان های دولتی و غیر دولتی استان زنجان

توضیحات:
این مقاله در کنفرانس بین المللی مدیریت چالش ها و راهکارها در سال 1392 ارائه شده است.

خلاصه:

جهان معاصر عرصه تحولات شگرف و پویایی شتابنده شده است، تغییرات چنان غافلگیر و برق آسا از راه می رسند که حتی لحظه ای درنگ می تواند به بهانه گزاف در عرصه سیاسی، امنیتی و اقتصادی تمام شود. در این محیط سرشار از بی ثباتی و آکنده از عدم قطعیت تنها رویکرد و سیاستی که احتمال موفقیت و کامروایی دارند، تلاش برای معماری آینده است گرجه این تلاش همواره با خطرپذیری فراوان قرین بوده است اما به هر حال پذیرش این مخاطره به مراتب عاقلانه تر از نظاره گر بودن تحولات آینده است. استان زنجان به عنوان یکی از استان های دارای پناسیل بالای معدنی و صنعتی در کشور و با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در جاده ابریشم به عنوان یکی از شاهراهای کشور در ترانزیت کالا و مسافر در ایران نیاز به مدیرانی آینده گرا در جهت ارتقا استان در کشور می باشد. و با در نظر گرفتن سند چشم انداز بیست ساله کشور برای ارتقا و اعتلای کشور در همه زمینه نیاز به مدیر آینده گرا بیش از هر زمان دیگر احساس می شود. جامعه آماری این پژوهش متشکل از 138 نفر از مدیران سازمانها و ادارات دولتی و غیر دولتی در استان زنجان می باشد. که از نظر طرح پژوهش توصیفی و ازر نظر هدف کاربردی و به شیوه پیمایشی می باشد. که به کمک طراحی پرسشنامه در قالب مقیاس 5 گزینه ای طیف لیکرت مورد بررسی قرار گرفته است. و داده ها به کمک نرم افزار اس پی اس اس11.1 تحلیل و پردازش شده اند. نتایج حاصل از این پژوهش نشان میدهد که تفاوت معناداری بین شرکت های دولتی و غیر دولتی در آینده گرایی و میزان آن وجود دارد. همچنین تفاوت معنا داری بین گروهای سنی مختلف در آینده گرایی وجود دارد ولی تفاوت معنا داری بین مدیران  بر اساس مدرک تحصیلی آنها در آینده گرایی آن وجود ندارد.
نویسندگان: سید محمد بابایی، مصطفی جعفری، حسین عظیمی

تعداد مشاهده: 1375 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 11

حجم فایل:2,041 کیلوبایت

 قیمت: 5,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب PDF

ارائه الگوی سیستم یکپارچه حمل و نقل عمومی در شهرهای متوسط

ارائه الگوی سیستم یکپارچه حمل و نقل عمومی در شهرهای متوسط


چکیده:
امروزه شهرهای متوسط و بزرگ ناگزیر از به کارگیری انواع سیستمهای حمل و نقل به صورت مجموعه هایی مکمل یکدیگر هستند که هر کدام دارای مزایا، معایب و مشخصات مخصوص به خود می باشند. و برای شرایط معینی از ترافیک شهر و تقاضای سفر مقرون به صرفه می گردند به طوری که در کنار سیستمهای پیشرفتهای نظیر قطار سبک شـهری و اتوبـوسهـای سـریع الـسیر، وسـایلی ماننـد دوچرخـه و موتورسیکلت نیز، استفاده می شوند. اما دستیابی به یک سیستم کارآمد از ترکیب وسایل نقلیه مختلـف، جـز در سایهی نگرشی یکپارچه به شیوه های مختلف حمل و نقل و در نظـر گـرفتن تبـادل منطقـی بـین آنهـا، امکانپذیر نخواهد بود.
در این پایان نامه- که در پنج فصل تنظیم شده است- یکپارچه سـازی سیـستم حمـل و نقـل عمـومی و ایجاد سفرهای ترکیبی در شهرهای با جمعیت متوسط، مورد بررسی قـرار مـی گیـرد و شـهر قـم بـه عنـوان نمونهای از این شهرها، مورد مطالعه قرار گرفته و الگویی برای سیستم یکپارچه ی حمل و نقل عمومی آن بـر اساس تقاضای سفر ساکنان این شهر در سال 1390 پیشنهاد می گردد.

فهرست مطالب:
چکیده   
پیشگفتار   
فصل اول: کلیات
1-1- تعریف مسأله   
1-2- ضرورت مسأله و هدف   
1-3- پیشینۀ تحقیق   
1-4- فرضیات مسأله و روش کار و تحقیق   
فصل دوم: کاوش در متون
2-1- بررسی مقالات   
2-2-بررسی کتابها   
2-2-1- طبقه بندی شهرها بر اساس جمعیت   
2-2-2- طبقه بندی شهرهای جهان بر اساس میزان استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی   
2-3- بررسی کنفرانس ها    
 2-4- سیاست های یکپارچه سازی سیستم حمل و نقل عمومی    
2-4-1- اتصال شیوه های مختلف حمل و نقل شخصی به سامانه حمل و نقل عمومی    
2-4-1-1- پیاده روی    
2-4-1-2- دوچرخه سواری    
2-4-1-3- موتور سیکلت    
2-4-1-4 خودروی شخصی    
2-4-1-4-1- گام اول: ایجاد پارک سوار    
2-4-1-4-2- گام دوم: میزان جذابیت حمل و نقل عمومی    
2-4-2- یکپارچهسازی درون سیستمی حمل و نقل عمومی     
2-4-2-1 هماهنگی برنامهریزی سیستم حمل و نقل عمومی و کاربری زمین    
2-4-2-2- یکپارچگی در پوشش تقاضای موجود و آینده شبکه    
2-4-2-3- هماهنگ نمودن پارامترهای عملکردی شیوههای مختلف حمل و نقل عمومی    
2-4-2-3-1- طراحی خطوط حمل و نقل عمومی یکپارچه    
2-4-2-3-2- مکانیابی و طراحی ایستگاههای تبادل سفر    
2-4-2-3-3- هماهنگی برنامه زمان بندی حرکت ناوگان در خطوط    
2-4-2-3-4- یکپارچه سازی کرایه ها    
2-4-2-4- هماهنگی  در سرمایه گذاری ها    
2-4-2-5- یکپارچگی سازمانی    
2-4-2-6- بهبود جایگاه سیستم حمل و نقل عمومی در ذهن مردم    
فصل سوم: روش شناسی (متدلوژی)
3-1- انتخاب سال برنامهریزی (افق طرح) و تعیین محدوده مطالعات   
3-2- جمع آوری اطلاعات شهری   
3-3-  ویرایش یا تغییرات مسیر خطوط، مکان ایستگاه ها و تخصیص ناوگان در سال طرح   
3-4  تخصیص ترافیک (مراحل A و B)   
3-5-  استخراج شاخص های عملکردی شبکه معابر و سیستم حمل و نقل عمومی (مرحله C)   
3-6- تحلیل نتایج اجرای مراحل (C,B,A)   
3-7- ساخت گزینه هایی در راستای اهداف سیستم یکپارچه حمل و نقل عمومی    
8-3- انجام مراحل A و B و C و تحلیل آنها برای گزینه های جدید و انتخاب گزینه برتر    
3-9-  تعیین محل ایستگاه های تبادلی و پارکسوارها در گزینه برتر    
3-10 پیشنهادات    
فصل چهارم: شناخت شهر قم و مشخصات حمل و نقل و ترافیک این شهر
4-1- اطلاعات شهری و منطقه ای    
4-1-1- مشخصات جمعیت    
2-1-4- شرایط آب و هوا    
4-2- بررسی مشخصات حمل و نقل و ترافیک شهر قم    
4-2-1- شبکه معابر    
4-2-2- حمل ونقل شخصی    
3-2-4- حمل و نقل عمومی    
4-2-4- ناحیه بندیهای ترافیکی    
4-2-5- برآورد تقاضای سفرهای شهر قم     
4-2-5-1- برآورد تقاضای سفر     
4-2-5-2- خلاصه نتایج برآورد تقاضای تخصیص ترافیک شهر قم    
4-2-5-2-  اطلاعات سفرهای پیاده شهر قم    
4-3- جمع بندی مشکلات سیستم حمل و نقل شهر قم    
فصل پنجم: ارائه الگوی سیستم یکپارچه حمل و نقل عمومی شهر قم    
5-1- گزینه پایه    
5-2- گزینه شماره یک    
5-3- گزینه شماره دو    
5-4- جمع بندی نتایج حاصل از گزینه ها    
5-5- نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات    
فهرست منابع    
فهرست منابع فارسی    
فهرست منابع انگلیسی

تعداد مشاهده: 1221 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 130

حجم فایل:10,673 کیلوبایت

 قیمت: 34,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته برنامه ریزی شهری، فناوری عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری و رشته های مرتبط

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

پایان نامه سیستم مدیریت محتوا (cms)

پایان نامه سیستم مدیریت محتوا (cms)


خلاصه پایان نامه:
در این پروژه تحقیقاتی ابتدا با نگاهی گذرا و مختصر سیستم های مدیریت محتوی معرفی شده است سپس بر روی یک نمونه cms به نام postnuke تمرکز کرده و معرفی و تجزیه و تحلیل آن آمده است.
ابتدا سعی شده که مراحل نصب را به صورت گام به گام و بصری ذکر گردد.
همچنین تعدادی از ماژول ها و theme های آن معرفی شده که در بخش مستندات نمونه ای از کدهای برنامه نویسی ماژول هم آورده شده است ضمنا برای آشنایی بیشتر نکاتی راجع به توسعه ماژول و نحوه ماژول نویسی هم آمده است.

تعداد مشاهده: 2138 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 62

حجم فایل:951 کیلوبایت

 قیمت: 500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل به صورت Doc  و قابل ویرایش است


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و قابل ویرایش

حسابداری صنعتی 1 و 2 و 3 دکتر محمد حسین صفر زاده

حسابداری صنعتی 1 و 2 و 3 دکتر محمد حسین صفر زاده


توضیحات:
جزوه حسابداری صنعتی 1 و 2 و 3 دکتر محمد حسین صفر زاده شامل حسابداری صنعتی 1 در 191 صفحه حسابداری صنعتی 2 در 153 صفحه حسابداری صنعتی 3 در 127 صفحه، مفید برای دانشجویان کاردانی، کارشناسی، ارشد و دکتری حسابداری

تعداد مشاهده: 125 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 471

حجم فایل:4,084 کیلوبایت

 قیمت: 3,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته حسابداری


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل PDF

تحقیق طرح های هادی و بهسازی سکونتگاه های روستایی

تحقیق طرح های هادی و بهسازی سکونتگاه های روستایی


طرح مسئله:
همان طور که اشاره شد یکی از مسائل و مشکلات روستاهای کشور، نابسامانی وضع کالبدی و کیفیت نامناسب مساکن روستایی است. مشکلات مساکن روستایی و ابعاد آن در کشور بررسی گردید، در مورد بافت فیزیکی روستاها، به طور کلی با توجه به این که مکانیابی، تکوین و گسترش اکثر روستاها به صورت خودجوش بوده و عمدتاً بر اساس طرح و نقشة از پیش تعیین شده نبوده است، بنابراین بافتهای روستایی مسائل و مشکلاتی دارند. از طرف دیگر، با توجه به قدمت اکثر روستاها، بافت فیزیکی روستاها معمولاً قدیمی است یا اینکه حداقل در کنار بافت جدید، بافت قدیمی نیز وجود دارد. بافت قدیمی روستاها متناسب با شرایط اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و فناوری گذشته بوده است و بدیهی است که با توجه به تحول شرایط زندگی در روستاها در گذر زمان و در عرصه های مختلف، بافت قدیم با زندگی امروزی هماهنگی لازم را ندارد و حداقل لازم است اصلاحاتی در آن به وجود آید تا بتواند شرایط مناسب زندگی را فراهم نماید. مسائل و مشکلات بافت فیزیکی روستاها به همراه الزامات دیگر، ضرورت و اهمیت اصلاح بافت روستاها را ایجاب می کند. مهمترین مشکلات بافتهای روستایی و نیز الزاماتی که اصلاح و بهسازی آنها را ایجاب می کند به شرح زیر است:
- نبود سیستم مناسب دفع فاضلاب و آبهای سطحی در روستاها که به لحاظ بهداشتی و آمد و شد مشکلاتی را برای روستاییان به وجود می آورد و یکی از نابسامانیهای موجود در بافتهای روستایی است. در گذشته سطح بهداشت در روستاها پایین بود و انتظار کمتری هم نسبت به شرایط بافت وجود داشت، اما امروزه با توجه به بهبود نسبی بهداشت، ضرورت ایجاد شیوه مناسب دفع فاضلاب و آبهای سطحی از طریق اصلاح و بهسازی بافت روستاها ایجاب می شود.
- لزوم گسترش شبکه های زیربنایی و خدمات رفاهی در روستاها، از دیگر مواردی است که اصلاح و ساماندهی بافتهای روستایی را ایجاب می کند. در برخی از روستاها، بافتهای موجود به گونه ای است که برای ایجاد و توسعه شبکه های آمد و شد، برق، آب لوله کشی، تلفن و فاضلاب موانعی ایجاد می کند؛ در حالی که اصلاح بافت فیزیکی روستاها می تواند زمینه احداث و توسعه این شبکه ها را فراهم کند. این موضوع در مورد ایجاد گسترش تأسیسات آموزشی، بهداشتی، اداری، تجاری و جز اینها نیز صدق می کند.
- رواج وسایل نقلیه موتوری در روستاها طی دهه های اخیر از دیگر مواردی است که بهسازی و اصلاح بافتهای روستایی را در جهت گسترش امکان استفاده از این وسایل ضروری می سازد. بافت اکثر روستاها در شرایط و زمانی شکل گرفته که در روستاها وسایل نقلیه موتوری وجود داشته و روستاییان بیشتر از دام برای حمل و نقل استفاده می کردند. اما امروزه رواج وسایل حمل و نقل ماشینی در روستاها ایجاب می کند که معابر و شبکه ارتباطی درون روستاها اصلاح و ساماندهی گردد.
- لزوم حفظ کاربری اراضی کشاورزی به منظور تداوم تولید از دیگر مواردی است که هدایت بافتهای روستایی را ضروری می سازد، چرا که بافت اکثر روستاها بر روی اراضی کشاورزی و یا در مجاورت آنها شکل گرفته و گسترش یافته است. تغییر کاربری و تخریب اراضی کشاورزی می تواند اقتصاد پایه روستاها را دچار مشکل اساسی کند. با کنترل و هدایت بافتهای روستایی از طریق طرح های بهسازی و هادی می توان اراضی کشاورزی داخل و خارج از روستاها را حفظ و از آنها بهره برداری بهینه نمود.

تعداد مشاهده: 1189 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 188

حجم فایل:120 کیلوبایت

 قیمت: 15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته عمران


  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی فایل ورد قابل ویرایش