نام کامل :
سرویس منوال و شماتیکDell Latitude E6420 (Compal LA-6592p)
شماتیک و boardview لپ تاپ در واقع توسط مهندیسن شرکت ها طراحی می
شود که کار را برای تعمیرکاران آسان نمایند از این رو تعمیرکاران موبایل
نیز برای بهبود کیفت کار خود و مسیر یابی دقیق روی نقشه نیازمند شماتیک
موبایل می باشند .برای تعمیرات لپ تاپ تعمیرکاران از دو نوع شماتیک و boardview تعمیراتی استفاده می نمایند که
boardview تصویری از برد را نشان داده و مسیر تست شده را برای کاربران فراهم
می سازد ولی شماتیک مسیر کامل برد را فراخوانی مینمایند و از این رو
تعمیرکاران نیاز به نقشه خوانی دارند تا شماتیک مد نظر خود را به راحتی
بخوانند ولی در سولوشن احتمال اینکه تعمیر مسیر و یا قطعات مثبت شود ۵۰% می
باشد چرا که مشکل سخت افزاری لپ تاپ می تواند از مسیر های دیگر حتی یک
مقاومت یا خازن باشد و پیشنهاد ما به شما تعمیرکاران عزیز استفاده از
شماتیک جهت بهبود کیفت کار خود می باشد
تعداد مشاهده:
256
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.rar
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 100
حجم فایل:1,411
کیلوبایت
دانلود فایل
سجاد
پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت 11:38
نام کامل :
سرویس منوال و شماتیکMSI MS-16K2 MS-16K21 MS-17B1 MS-17B11
شماتیک و boardview لپ تاپ در واقع توسط مهندیسن شرکت ها طراحی می
شود که کار را برای تعمیرکاران آسان نمایند از این رو تعمیرکاران موبایل
نیز برای بهبود کیفت کار خود و مسیر یابی دقیق روی نقشه نیازمند شماتیک
موبایل می باشند .برای تعمیرات لپ تاپ تعمیرکاران از دو نوع شماتیک و boardview تعمیراتی استفاده می نمایند که
boardview تصویری از برد را نشان داده و مسیر تست شده را برای کاربران فراهم
می سازد ولی شماتیک مسیر کامل برد را فراخوانی مینمایند و از این رو
تعمیرکاران نیاز به نقشه خوانی دارند تا شماتیک مد نظر خود را به راحتی
بخوانند ولی در سولوشن احتمال اینکه تعمیر مسیر و یا قطعات مثبت شود ۵۰% می
باشد چرا که مشکل سخت افزاری لپ تاپ می تواند از مسیر های دیگر حتی یک
مقاومت یا خازن باشد و پیشنهاد ما به شما تعمیرکاران عزیز استفاده از
شماتیک جهت بهبود کیفت کار خود می باشد
تعداد مشاهده:
164
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.rar
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 100
حجم فایل:2,492
کیلوبایت
دانلود فایل
سجاد
پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت 11:34
قسمتی از متن:تنظیم (مقررات تنظیمی) مبین شرایطی است که طی آن دولت کنترلهایی را بر فعالیت اشخاص و بنگاهها وضع مینماید. در حقیقت، این «انحراف از شرایط رقابتی» است که اعمال تنظیمات را القا میکند. قانون رقابت مهمترین ابزار جهت ممنوعیت اعمال ضد رقابتی و تقویت رقابت بازارها به حساب میآید، بطوری که در حال حاضر بیش از صد کشور جهان قانون رقابت دارند. قانون رقابت و سیاست رقابتی در جهت تنظیم رفتارهای ضد رقابتی توسط بنگاه ها تدوین و اجرا می گردند،حال آنکه تنظیم زدایی در جهت حداقل ساختن آن دسته از عملکردهای دولتی است که در بازار موجد اختلال می شود. علاوه بر این موارد «تنظیم » نیز وجود دارد که در جهت کنترل فتارهای بنگاه ها در بخش هایی است که شکست های بازاری مشاهده می شود و رقابت به تنهایی قادر به حل مشکل نیست. تنظیمات به چهار صورت اقتصادی، اجتماعی،بهداشتی و زیست محیطی می باشند.
فهرست مطالب:مفهوم تنظیم
ضرورت تنظیم
دیدگاههای اقتصاد کلان
دیدگاه مکاتب موافق مداخله
دیدگاه مکاتب مخالف مداخله
سایر نظامها
عملکرد بازار به همراه تنظیمات دولتی
سوسیالیسم(رویکرد دولت)
سرمایه داری(رویکرد بازار)
سیاست رقابتی
دیدگاههای اقتصاد خرد
تئوریهای شکست بازار
تئوری های نابازار
تئوریهای شکست نابازار
ابزارهای تنظیم
مالکیت عمومی
قانون رقابت
تفاوت میان قانون رقابت، تنظیم و تنظیم زدایی
قانون رقابت و سیاست رقابتی
تنظیم قیمت و کنترل
نهاد تنظیمی
مقام رقابتی
وزارتخانهها و آژانسهای وزارتخانهای
آژانسهای مستقل تنظیمکننده
آژانسهای مستقل مشاورهایقوانین رقابت کشورهای منتخب براساس موضوعات زیر مورد بررسی قرار گرفت
اهداف قوانین رقابت در کشورهای منتخب
تعاریف
دایره شمول
ممنوعیتها ومحدودیتها در قوانین کشورهای منتخب
معافیتها و استثناها
تشکیلات و ساختار سازمان ناظر بر رقابت درکشورهای منتخب
وظایف و اختیارات سازمان رقابت
رابطه میان مقامات رقابتی و تنظیمی(شواهد تجربی)
ترکیب نهاد رقابت در کشورهای منتخب
ضمانت اجرای قانون
O.E.C.D
سازمان ملل
اهداف، مجموعه اصول و قواعد چند جانبه مصوب سازمان ملل در زمینه رقابت عبارتند:
سازمان جهانی تجارت
آنکتاد
قانون رقابت در کشورهای عضو سازمان ملل (سال تصویب)
رقابت
موانع تنظیمی مقابل
تعامل میان قانون رقابت، سیاستهای رقابتی و تنظیم
تنظیم میتواند با قانون رقابت و سیاستهای رقابتی تضاد داشته باشد.
تنظیمات میتوانند جایگزین قانون رقابت و سیاستهای رقابتی گردند.
مقررات تنظیمی میتواند از روشهای مورد استفاده نهادهای رقابتی بهره بگیرد.
تعیین فرانشیز عمومی رقابتی (competitive public franchising)
تعداد مشاهده:
160
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.ppt
فرمت فایل اصلی: PPTX
تعداد صفحات: 59
حجم فایل:1,472
کیلوبایت
دانلود فایل
سجاد
پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت 11:32
قسمتی از متن:
همدلی در ساده ترین حالت آگاهی از احساسات و عواطف افراد دیگر است. در واقع یک عنصر اصلی از هوش هیجانی ، پیوند بین خود و دیگران است ، زیرا همدلی به این طریق است که می تواند به ما کمک کند تا افراد را در موضوعات مختلف درک کنیم و آن ها را بفهمیم. همدلی فراتر از همدردی است ، که ممکن است “احساس خاصی برای” کسی تلقی شود. درعوض ، همدلی با استفاده از تخیل افراد و ایجاد “احساس” با اشخاص مختلف همراه است.همدلی ، توانایی درک احساسی احساسات دیگران ، دیدن مسائل از دیدگاه آنها و تصور خود در جای آنها است. اساسا ، همدلی قرار دادن خود در موقعیت دیگری است و احساس آنچه دگری باید لمس کند را دارد. وقتی می بینید فرد دیگری رنج می برد ، ممکن است بلافاصله خود را در جای شخص مقابل تصور کنید و نسبت به آنچه که او تجربه می کند احساس همدردی کنید. در حالی که افراد به طور کلی با احساسات و عواطف خود کاملاً سازگار هستند، وارد شدن به ذهن شخص دیگری کمی دشوارتر می شود.
فهرست مطالب:مقدمهمهارت همدلینشانه های همدلیانواع همدلیهمدلی عاطفیهمدلی بدنیهمدلی شناختیراه های رسیدن به همدلیمنابع
تعداد مشاهده:
101
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 20
حجم فایل:1,444
کیلوبایت
دانلود فایل
سجاد
پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت 11:29
قسمتی از متن:
جنگ روانی از واژههایی است که تاکنون تعاریف متنوع و گوناگونی بر اساس شرایط استفاده از آن ارائه شده است. ارتش امریکا در مارس 1955 در آییننامه رزمی خود تعریفی جالب از جنگ روانی در عرصه بینالمللی ارائه کرد. جنگ روانی در آییننامه یاد شده اینگونه تعریف شده است: «جنگ روانی استفاده دقیق و طراحی شده از تبلیغات و دیگر اعمالی است که منظور اصلی آن تأثیرگذاری بر عقاید، احساسات، تمایلات و رفتار دشمن، گروه بی طرف و یا گروه دوست است به نحوی که پشتیبانی برای برآوردن مقاصد و اهداف ملی باشد».به اعتقاد ویلیام داواتی جنگ روانی عبارت است از: «مجموع اقداماتی که از طرف یک کشور به منظور اثرگذاری و نفوذ بر عقاید و رفتار دولتها و ملتهای دیگر در جهت مطلوب و با ابزارهایی غیر از ابزار نظامی، سیاسی و اقتصادی انجام میشود». طرفداران این نگرش اغلب بر این باورند که تبلیغات جزء اصلی و اساسی جنگ روانی است نه همه آن.جنگ روانی همچنین عبارت از مجموعه اقدامات تبلیغی ـ روانی یک کشور یا گروه به منظور اثرگذاری و نفوذ بر عقاید و رفتار دولت ها و مردم در جهت مطلوب.
فهرست مطالب:مقدمهابزارهای جنگ روانیانواع جنگ روانیجنگ روانی استراتژیکجنگ روانی تاکتیکیجنگ روانی تحکیمیعوامل مؤثر بر موفقیت جنگ روانیمزایای جنگ روانی نسبت به جنگ نظامیاهداف جنگ روانیتاکتیکهای جنگ روانی
تعداد مشاهده:
112
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 27
حجم فایل:1,802
کیلوبایت
دانلود فایل
سجاد
پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت 11:25