مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری

عنوان: مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری فرمت ورد قابل ویرایش تعداد صفحات: 78 همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن منابع کامل ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.   قسمتی از متن: تعریف مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری یک مفهوم نسبتاً جدید مدیریتی می‌باشد. یک رویکرد جدید که عناصر مختلفی همچون تکنولوژی، نیروی انسانی، منابع اطلاعاتی و فرآیندهای کاری را ترکیب می‌کند تا...

آموزش زبان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.