پاورپوینت مدیریت رفتار و خدمت به مشتری

پاورپوینت مدیریت رفتار و خدمت به مشتری

فرمت فایل:(powerpoint) با قابلیت ویرایش تعداد اسلایدها:28 اسلاید بعضی از اسلایدها: استراتژی های مشتری مداری: 1-ایجاد فرهنگ مشتری مداری 2ـ توانمندسازی منابع انسانی 3ـ رهبری به عنوان یک الگو 4ـ مشتریان و تجارت خود را بشناسید ابعاد کیفیت خدمات: قابلیت اعتماد 5 ) انجام کار یا خدمت وعده داده شده تا زمان معین 6 ) علاقه نشان دادن برای رفع مشکلات مشتریان چهارده آزمون برای دستیابی به خدمات بهینه: 1) پایبندی به تعهدات در ارائه خدمات 2 ) تعیین حداکثر 5...

آموزش زبان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.