پاورپوینت تکریم بیماران و مهارتهای ارتباطی

پاورپوینت تکریم بیماران و مهارتهای ارتباطی

اهداف کلی: آشنایی شرکت کنندگان با فرهنگ مشتری مداری، لزوم توجه به رضایت خدمت گیرندگان، رضایت بیمار و ابعاد آن. آشنایی شرکت کنندگان با جایگاه طرح تکریم بیماران بعنوان یکی از برنامه های تحول در نظام اداری و نقش این طرح در اصلاح نظام سلامت. فهرست مطالب: —تعاریف و مفاهیم —آشنایی با مبانی نظری و محتوای طرح تکریم —اصول مشتری محوری و رعایت احترام ارباب رجوع از دیدگاه ارزشی —اشنایی با عقاید گیرندگان خدمت —مفاد منشور حقوق بیمار —نقش کادر...

دانلود نمونه سوال
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.