مبانی نظری و پیشینه تحقیق واحدهای بازاریابی و فروش

مبانی نظری و پیشینه تحقیق واحدهای بازاریابی و فروش

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق واحدهای بازاریابی و فروش فرمت فایل: word تعداد صفحات: 50   تا زمانیکه فاصله تولید کننده و مصرف کننده کوتاه بود، تولید کننده از نیازها، خواسته­ها، سلایق و آداب و رسوم مصرف کننده مطلع بود و به وجود بازاریابی و مدیریت بازار نیازی احساس نمی­شد. همچنین در وضعیت تولید محدود، مفاهیمی چون برنامه­ریزی تولید، استراتژی بازاریابی، رقابت و نظام بازاریابی مورد توجه صنایع نبود، اما در شرایط اقتصادی امروز که...

دانلود نمونه سوال
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.