فهرست مندرجات
۱مقدمه
۲فناوری اطلاعات و بازاریابی کسب و کار
۳مدل پیشنهادی
۴عناصر مدل
۵تاثیر فناوری اطلاعات در بازار تجارت جهانی
۶جهانی شدن رفتار خرید
۷متغیرهای تاثیرگذار
۸عوامل تاثیر گذار جهانی (محیطی)
۹جمع بندی
۱۰منابع
فناوری اطلاعات و بازاریابی کسب و کار
تفاوت های بسیاری بین بازارهای کسب و کار مربوط به مصرف کنندگان حقیقی با بازارهای کسب و کار مربوط به مصرف کنندگان حقوقی (شرکتهای تجاری) وجود دارد که از این جمله می توان به موارد...