نقش فناوری اطلاعات در جهانی شدن رفتار خرید کسب و کار 9 ص

نقش فناوری اطلاعات در جهانی شدن رفتار خرید کسب و کار 9 ص

فهرست مندرجات ۱مقدمه ۲فناوری اطلاعات و بازاریابی کسب و کار ۳مدل پیشنهادی ۴عناصر مدل ۵تاثیر فناوری اطلاعات در بازار تجارت جهانی ۶جهانی شدن رفتار خرید ۷متغیرهای تاثیرگذار ۸عوامل تاثیر گذار جهانی (محیطی) ۹جمع بندی ۱۰منابع فناوری اطلاعات و بازاریابی کسب و کار تفاوت های بسیاری بین بازارهای کسب و کار مربوط به مصرف کنندگان حقیقی با بازارهای کسب و کار مربوط به مصرف کنندگان حقوقی (شرکتهای تجاری) وجود دارد که از این جمله می توان به موارد...

آموزش زبان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.