گزارش کارآموزی مکانیک، تعمیر خودرو

گزارش کارآموزی مکانیک، تعمیر خودرو


قسمتی از متن:
مقدار مکش هوا در موتور نسبت به فشار اتمسفر تغییر می کند و همچنین فشار اتمسفر به ارتفاع محل کارکرد خودرو بستگی دارد. سنسور فشار، در داخل مانیفولد هوا قرار دارد که تغییرات را محاسبه کرده و به تناسب آن زمان کنترل پاشش را تنظیم می نماید و بر اساس این تنظیم بنزین تزریق می کند. این اندازه گیری هنگامی صورت می گیرد که موتور روشن و تحت بار زیاد و در دور کم می باشد.
سنسور فشار مانیفولد هوای ورودی (1312) در حالت سوئیچ باز و موتور روشن در حال کار می باشد و اطلاعات فشار هوای ورودی را به ECU) 1320) می دهد. این سنسور با 5VDC کار می کند و این ولتاژ را از طریق پایه 14 و سیم شماره 1355 از  ECU) 1320) دریافت می کند...

فهرست مطالب:
مقدمه
موتور XU7 JP/L/Z                                
کنترل یونیت موتور ECU                            
محاسبه زمان جرقه در کویل                             
سنسور دور موتور                                
سنسور دمای هوای ورودی                            
کویل دوبل                                    
انژکتورها                                    
پیش گرمکن دریچه گاز                            
لامپ عیب یاب سیستم سوخت رسانی و جرقه                
دانستنیهای عمومی خودرو                            
سیستم انژکتوری                                
اجزاء سیستم سوخت رسانی انژکتوری                     
ECU  و سیستم جرقه زنی اتومبیل                        
موتور XU7 JP/L/Z

این فایل کاملا اصلاح  شده و شامل: صفحه نخست، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد و با فرمت (word) در اختیار شما قرار می گیرد. (فایل قابل ویرایش است)   
تعداد صفحات : 33


تعداد مشاهده: 1314 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 33

حجم فایل:1,669 کیلوبایت

 قیمت: 2,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مکانیک

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.