توضیحات: این فایل برای درس سمینار در مدیریت رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد تهیه شده و حاوی 14 اسلاید می باشد که به شکل زیبایی طراحی شده است.
بخشی از متن: بانکها به عنوان مؤسسات اقتصادی همواره به دنبال تحقق توقعات و نیاز های مشتریان می باشند. در دنیای امروز، بانکها باید بتوانند خدمات خود را به صورتی ارائه دهند که در مشتری ایجاد ارزش نمایند. مشتریان خدمت را نمی خرند؛ آنها درحقیقت ارزش یا فایده می خرند و بانکهایی موفق اند که ارزش بیشتری نسبت به رقبا برای مشتریان خود خلق کنند.
فهرست مطالب: چهار دوره مدیریت بازار ارزش آفرینی؛ مهم ترین وجه مشتری مداری هدف اصلی کیفیت، تأمین رضایت مشتری مزایای رقابتی یک بانک مشتریان بانک به دنبال چه هستند؟ پیاده سازی بازاریابی خدمات بانکی در ایران سه رکن اساس بازاریابی خدمات بانکی آمیخته بازاریابی خدمات بانکی دستیابی به اهداف و دستاوردهای مالی بازاریابی را از نقطه پایان باید شروع کرد
تعداد مشاهده:
2048
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 14
حجم فایل:179
کیلوبایت
قیمت:
2,200 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت
محتوای فایل دانلودی:
در قالب فایل پاورپوینت و قابل ویرایش