تجارت درون صنعتی

تجارت درون صنعتی


توضیحات:
این مقاله در کنفرانس بین المللی مدیریت چالش ها و راهکارها در سال 1392 ارائه شده است.

خلاصه:

الگوی تجاری جهان به طور محسوسی چند دهه ی اخیر تغییر کرده است تجارت بین المللی دیگر تابع الگوی ریکاردو در قرن 19 که به منظور تبادل لباس انگلیسی با شراب پرتقالی بود، نیست،حجم وسیعی از مباذلات جهانی را تجارت درون صنعتی تشکیل می دهد. تجارت درون صنعتی (IIT)، جریان مبادله کالای مشابه را توضیح می دهدکه نیاز یکسانی از مصرف کنندگان کشورهای مختلف را برطرف می کند. با توجه به عدم توانایی تئوری های سنتی در توضیح این پدیده. تجارت درون صنعت قابل ملاحظه، می تواند داری سیاستی معنادار باشد. تجارت درون صنعتی به دلیل اینکه حجم تجارت را افزایش می دهد، گام بلندی در راستای جهانی شدن محسوب می شود. لذا در این مقاله سعی شده است که ضمن مرور ادبیات موضوع به موارد مربوطه پرداخته شود.
نویسندگان: خسرو عزیزی، سید مهدی حسینی، مریم صفری

تعداد مشاهده: 1915 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 10

حجم فایل:1,670 کیلوبایت

 قیمت: 4,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب PDF

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.