توضیحات: این پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد تهیه شده است. این فایل حاوی 167 صفحه است و تمام موارد به تفصیل تشریح شده اند. پرسشنامه های تحقیق در فایل پیوست ها ارائه شده است.
فهرست مطالب: چکیده فصل اول: بیان مساله تحقیق عنوان پژوهش مقدمه بیان مساله پژوهش اهمیت، ضرورت و انگیزه پژوهش اهداف پژوهش تبیین موضوع تحقیق تعریف نظری و اجمالی موضوع چگونگی احتمالی محدود کردن و روشن کردن ابعاد مورد بررسی تبیین سوالات تحقیق متناسب با موضوع فرضیه اصلی فصل دوم: ادبیات تحقیق مقدمه تعاریف کیفیت نگرش فلسفی به کیفیت نگرش کیفیت بر مبنای محصول گرایی نگرش کیفیت بر مبنای کاربرد نگرش کیفیت بر مبنای تولید نگرش کیفیت بر مبنای ارزش تعالی سازمانی تاریخچه ارزش ها و مفهیم بنیادی نتیجه گرایی مشتری مداری رهبری و ثبات در مقاصد مدیریت مبتنی بر فرایندها و واقعیت ها توسعه و مشارکت کارکنان یادگیری، نوآوری و بهبود مستمر توسعه همکاری های تجاری مسولیت اجتماعی سازمان مرور کلی بر مدل تعالی معیارها رهبری خط مشی و استراتژی کارکنان مشارکت ها و منابع فرایندها مشتری نتایج کارکنان نتایج جامعه نتایج کلیدی عملکرد امتیازها منطق امتیازدهی نتایج رویکرد جاری سازی ارزیابی و بازنگری خودارزیابی طراحی جوایز ملی کیفیت نتایج مورد انتظار از اعطای جایزه ملی کیفیت ایران اهداف جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی تحقیقات در زمینه مدل تعالی سازمانی نتیجه گیری ادبیات تحقیق فصل سوم: روش پژوهش مقدمه جامع، نمونه و روش نمونه گیری طرح تحقیق ابزار پژوهش متغیرهای پژوهش شیوه جمع آوری داده ها روش های تجزیه و تحلیل آماری فصل چهارم: یافته های پژوهش فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری مقدمه نتیجه گیری پیشنهادها پیشنهادهای کاربردی پیشنهادات برای تحقیقات آتی پیوست ها منابع و مراجع
تعداد مشاهده:
1158
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 167
حجم فایل:5,586
کیلوبایت
قیمت:
10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده مدیران و دانشجویان رشته مدیریت مناسب ارائه دانشجویی