توضیحات: این مقاله در کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها ارائه شده است. (1392). چکیده: مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکت در دهه اخیر به پارادایم غالب و مسلط در اداره شرکت ها تبدیل شده است. شرکتهای معتبر جهانی مسئولیت اجتماعی در برابر اجتماع را جزئی از استراتژی شرکتی خود می بینند چرا که اخیرا شرکتها درگیر چالش های جدی ناشی از رقابت بر سر منابع کمیاب شده اند. پژوهش حاضر با مراجعه به منابع در دسترس، ابتدا مسئولیت اجتماعی شرکت و نظریه ها و رویکردهای آن را مورد بررسی قرار داده و سپس تاثیر رعایت مسئولیت پذیری اجتماعی توسط شرکت ها بر عملکرد مالی آنها را بررسی و فرصتی را برای مطالعات و پژوهش های آینده فراهم کرده است. نویسندگان: عادل پوردهقان، مهدی رضایی
تعداد مشاهده:
3250
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.rar
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 10
حجم فایل:2,143
کیلوبایت
قیمت:
2,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده مدیران و دانشجویان رشته مدیریت