مقدمه: برای اجرای مدیریت کیفیت جامع مشکلات و پیچیدگی های خاصی وجود دارد. یک سیستم کیفیت پویا باید حاوی عناصر بهبود مستمر برای برآوردن نیازمندی های پیوسته متغیر و رو به رشد بازار و مشتریان باشد و این امر خود به خود نیازمند کسب مشارکت کارکنان و تشویق و ترغیب کار گروهی در جزء و یا کل سازمان است.
فهرست مطالب: 9-1- مقدمه 9-2- محیط مناسب برای اجرای TQM 9-3- ارزیابی آمادگی سازمان برای اجرای TQM 9-4- پیاده سازی TQM 9-4-1- خط مشی کیفیت 9-4-2- کنترل 9--3- رهبری 9-4-4- آموزش 9-4-5- نگرش 9-4-6- مشارکت 9-5- فناوری های مدیریت و پشتیبانی در مدیریت کیفیت جامع 9-6- مدل اجرایی مدیریت کیفیت فراگیر 9-6-1- آگاهی و گواهی 9-6-2- تشخیص 9-6-3- دگرگونی فرهنگی 9-7- طرح جامع مدیریت کیفیت فراگیر 9-8- ابزارهای اصلی در سیستم مدیریت کیفیت فراگیر 9-9- استقرار سیستم مدیریت کیفیت فراگیر 9-10- موانع اجرایی TQM 9-11- منابع
تعداد مشاهده:
1123
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.rar
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 34
حجم فایل:2,385
کیلوبایت
قیمت:
4,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت و رشته های مرتبط
محتوای فایل دانلودی:
در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش