هدف بنیادی این پژوهش بررسی رابطه بین تعارض شغلی و مؤلفههای آن (کمبود منابع، ارتباط ضعیف، ارزشهای متفاوت، عملکرد ضعیف) با استرس شغلی مدیران مدارس بوده که با روش میدانی (پیمایشی) در جامعه آماری 120 نفری مدیران شاغل و با حجم نمونه 80 نفر با روش نمونهگیری تصادفی انجام شده و برای جمعآوری اطلاعات نیز از طریق کتابخانهای و پرسشنامه بسته پاسخ محقق ساخته و استاندارد شامل پرسشنامههای تعارض شغلی (12 سؤالی) و استرس شغلی (12سؤالی) استفاده شده است که روایی آن با قضاوت متخصصین (استاد راهنما) تعیین گردیده است.
فهرست مطالب: چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق متغیرهای پژوهش قلمرو تحقیق تعریف واژه ها فصل دوم: ادبیات تحقیق مقدمه مفاهیم ونظریه های استرس مفهوم استرس استرس یا تنیدگی چیست؟ انواع استرس منحنی استرس و عملکرد پیشگیری ودرمان تنیدگی استرس استرس شغلی الگوها و نظریه های استرس شغلی روش های مهار تنیدگی یا استرس عوامل ایجادکننده ی استرس تقسیم بندی مشاغل بر حسب فشار روانی سبک های مقابله با فشار روانی مفاهیم و نظریه های تعارض تعارض شغلی منشا تعارض علل تعارض مدیریت تعارض تعارض نقش نظریه های تعارض بهسازی مدیریت تعارض رابطه ی تعارض و استرس مروری بر تحقیقات انجام شده فصل سوم: روش شناسی تحقیق مقدمه روش تحقیق جامعه ی آماری حجم نمونه و روش نمونه گیری ابزار گرد آوری داده ها نحوه ی اجرای پرسشنامه روایی پایایی شیوه ی تجزیه و تحلیل داده ها فصل چهارم: تجزیه وتحلیل داده ها مقدمه توصیف آماری داده ها تبیین داده ها از طریق آزمون فرضیات فصل پنجم: خلاصه و نتیجه گیری از تحقیق مقدمه نتیجه گیری محدودیت های پژوهش پیشنهادات پژوهش پیوست پرسشنامه یک پرسشنامه دو فهرست منابع
تعداد مشاهده:
2018
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 92
حجم فایل:287
کیلوبایت
قیمت:
11,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت
محتوای فایل دانلودی:
در قالب فایل word و قابل ویرایش