تحقیق معرفی مدیریت استراتژیک

تحقیق معرفی مدیریت استراتژیک


چکیده:
این مقاله روش جدیدی را برای تدوین استراتژی معرفی می کند؛ استراتژی سه جانبه با گردآوری و تلفیق اطلاعات مربوط به بازار، رقیب و سازمان، ابتدا حوزه اثربخشی استراتژی را مشخص کرده و سپس بااستفاده از یک جدول تحلیلی، زمینه خلق استراتژی های مناسب کسب و کار را فراهم می سازد وبه صورت خلاصه مدیریت استراتژیک و ضرورت و موانع بکارگیری آن را در سازمان‌ها مورد بررسی قرار می‌دهد. تعریف استراتژی و مدیریت استراتژیک، ضرورت استفاده از مدیریت استراتژیک، مزایای مدیریت استراتژیک، فرآیند مدیریت استراتژیک، تحلیل وضعیت، تدوین استراتژی، اجرای استراتژی، ارزیابی استراتژی، موانع و مشکلات طراحی برنامه‌های استراتژیک، بررسی موانع اجرای برنامه‌های استراتژیک مباحث این مقاله را تشکیل می‌دهند.

فهرست مطالب:
مقدمه 
چکیده 
تعریف استراتژی و مدیریت استراتژیک 
استراتژی 
استراتژی سه جانبه 
رقیب اصلی 
شایستگی های متمایز کننده 
تلفیق داده ها و تعیین حوزه اثر بخشی استراتژی  
مدیریت استراتژیک 
ضرورت استفاده از مدیریت استراتژیک 
مزایای مدیریت استراتژیک 
فرآیند مدیریت استراتژیک 
تحلیل وضعیت 
تدوین استراتژی 
اجرای استراتژی 
ارزیابی استراتژی 
موانع و مشکلات طراحی برنامه های استراتژیک 
بررسی موانع اجرای برنامه های استراتژیک 
منابع و مراجع

تعداد مشاهده: 977 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 29

حجم فایل:97 کیلوبایت

 قیمت: 3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.