این فایل حاوی 24 صفحه از جدیدترین ادبیات مربوط به متغیر نوآوری سازمانی می باشد و مربوط به فصل 2 یک پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری است. فرمت فایل word و قابل ویرایش می باشد. علاوه بر ادبیات و مبانی نظری، پیشینه پژوهش نیز آمده است. ضمنا منابع به صورت کامل در انتهای متن آورده شده است.
مقدمه:
امروزه نوآوری در بهره مندی از مزایای رقابتی، به ویژه در سازمانهای بزرگ بسیار اهمیت دارد، زیرا شرکت ها و سازمان ها بدون ابداع مستمر، از عرصه رقابت حذف خواهند شد. در حال حاضر، بیش از نیمی از سودهای سازمانهای غیردولتی، به ویژه در سازمانها و صنایع فناوری پیشرفته، همانند صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، از محصولات و خدماتی به دست می آید که کمتر از پنج سال از عمر آنها می گذرد. علاوه بر این، نوآوری در بخشهای مختلف تجاری و خدماتی همانند بانکداری، به طور فزاینده ای افزایش یافته است و شرکت ها تلاش می کنند تا در این محیط، مزایای رقابتی خود را حفظ کنند. بدین لحاظ، نوآوری برای رقابت در حوزه های تجاری و خدمات بسیار اهمیت دارد.
فهرست مطالب:
2-1) مقدمه 2-2) نوآوری سازمانی 2-2-1) مقدمه 2-2-2) نوآوری 2-2-3) تعریف نوآوری 2-2-4) انواع نوآوری 2-2-5) الگوهای تکامل فرایند نوآوری تکنولوژیک مدل فشار علم مدل کشش بازار مدل اتصالی مدل یکپارچه و شبکه ای مدل زنجیره ارزش 2-2-6) عوامل موثر بر شکل گیری فرایندهای نوآوری 2-2-7) فرایند نوآوری 2-2-8) ارزیابی نوآوری 2-2-9) ابعاد نوآوری سازمانی در پژوهش حاضر 2-2-10) تئوری های نوآوری تئوری جغرافیایی نوآوری تئور ی های اقتصادی نوآوری- تئوری سیکل زندگی یک محصول تئوری شومپیتر تئوری تقسیم کار 2-2-11) عوامل شکست نوآوری 2-4) پیشینه تحقیق 2-4-1) تحقیقات داخل کشور 2-4-2) تحقیقات خارج از کشور منابع فارسی منابع انگلیسی
تعداد مشاهده:
3121
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 20
حجم فایل:60
کیلوبایت
قیمت:
18,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل