ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری


توضیحات:
این مقاله در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها وراهکارها (1392) ارائه شده است. پژوهش حاضر به تاثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد پرداخته است. نوع تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش مسافرانی  که در طی شش ماه ی اول سال 1392 به این جزیره سفر کرده می باشند. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه بوده است. تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده با کمک نرم افزار  spss و لیزرل انجام شده است. بررسی نتایج نشان داد که تمامی فرضیات تایید گردید.
نویسندگان: نیما ثابت فر، پویا ثابت فر

تعداد مشاهده: 1903 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 8

حجم فایل:1,556 کیلوبایت

 قیمت: 2,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت و گردشگری


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب PDF

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.