مقدمه: مهم ترین متغیر در موفقیت سازمان، اخلاق حرفه ای است. همه خواهان موفقیتند. اگر چه انسان ها در مصداق موفقیت و تعریف آن، دیدگاه واحدی ندارند، اما در موفقیت طلبی همسان هستند. موفقیت در زندگی شخصی، شغلی و حیات سازمان، آرمان مشترک و معنا بخش آدمی است. سازمان در میل به موفقیت خود و برای پاسخگو بودن، راه های فراوانی دارد و همچنین با بیراهه، چاله و چاه های زیادی نیز مواجه است. مدیریت، چیزی جز شناخت راه ها و چاه های موفقیت سازمان و برنامه ریزی جهت ایجاد راه ها و فرصت ها، افزایش عوامل تسهیل کننده و بر طرف کردن چاه ها و مهار، کاهش و یا رفع موانع نیست.
فهرست مطالب: مقدمه عوامل اصلی و موثر در موفقیت سازمان مسائل اخلاقی سازمان احکام اخلاقی ملاکهای اخلاق نسبت اخلاق و قانون اخلاق در ورطه عمل موانع رشد اخلاق حرفه ای در بنگاه ها فقدان نگرش راهبردی به اخلاق حرفه ای تحویلی نگری فرافکنی مشتری مداری ابزار انگار و نه اصیل فقدان انگیزش نارضایتی شغلی فقدان مهارت تصمیمگیری بلاتکلیفی یا تعارضات اخلاقی فقدان نظامهای جامع و اخلاقی موانع فیزیکی و روانی محیط کار لقمه انگاری بجای امانت انگاری منابع
تعداد مشاهده:
84
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 21
حجم فایل:75
کیلوبایت
قیمت:
7,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت
محتوای فایل دانلودی:
در قالب فایل word و قابل ویرایش