استفاده از استراتژیک توسعه عملکرد کیفیت (QFD) در صنعت ساخت

استفاده از استراتژیک توسعه عملکرد کیفیت (QFD) در صنعت ساخت


استفاده از استراتژیک توسعه عملکرد کیفیت (Quality Function Deployment) در صنعت ساخت

مقدمه:

قابلیت بقاء طولانی مدت یک سازمان، به طور گسترده ای بسته به این دارد که چگونه اثربخشی سازمان، منابعش را برای ارضا سهامدارانش مطلوب می سازد. برای عملیات سازمانها در صنعت ساخت، یکی از ممتازترین ذی نفعان، ارباب رجوع ها هستند (استفاده کنندگان نهایی یا مشتریان بسته به نوع پروژه دارند). بنابراین در باقی مقاله، ارباب رجوع، مشتری و استفاده کننده به شکل مترادف استفاده خواهند شد. ارضا نیازها و انتظارات منتهای اهمیت برای شرکتهاست چون کیفیت در چشمان مشاهده کننده است و هر چیزی که آنها تقاضا دارند و از محصول/ پروژه انتظار دارند. مشخصات کیفی یک نهاد را تعریف می کند. ماهیت منحصر به فرد صنعت، درک نیازها و انتظارات مشتری را به مشکلی دقیق، برای هر پروژه ای لازم و ضروری کرده تا سطح رضایتمندی آنها افزایش یابد.


تعداد مشاهده: 1005 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 19

حجم فایل:174 کیلوبایت

 قیمت: 5,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت و مهندسی صنایع

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.