پایان نامه روابط عمومی در شرکت سهامی بیمه ایران

پایان نامه روابط عمومی در شرکت سهامی بیمه ایران


پیشگفتار:
یکی‌ از عواملی‌ که‌ در سرنوشت‌ هر مؤسسه‌، گروه‌ و فرد اهمیت‌ و ارزش‌ اساسی‌ دارد و آنها را در نیل‌ به‌ هدف‌ها یاری‌ می‌دهد؛ کیفیت‌ رابطه‌ آنها با افرادو مؤسساتی‌ است‌ که‌ با آنها سر و کار دارند و همچنین‌ با افکار عمومی‌ جامعه‌ای‌ است‌ که‌ در آن‌ به‌ فعالیت‌ مشغولند. هر اندازه‌ این‌ ارتباط به‌ شکل‌ مؤثری‌ گسترش‌ یافته‌ باشد، به‌ همان‌ اندازه‌ آن‌ فرد، گروه‌ و مؤسسه‌ در دستیابی‌ به‌ اهداف‌ خود موفق‌تر می‌باشد. اکنون‌ به‌ عنوان‌ یک‌ اصل‌ اساسی‌ در مدیریت‌ پذیرفته‌ شده‌ که‌ افراد و مؤسسات‌ برای‌ رسیدن‌ هرچه‌ بهتر و راحت‌ تر به‌ مقاصد خود نیازمند به‌ حسن‌ رابطه‌ و درک‌ متقابل‌ و توسعه‌ تفاهم‌ با یکدیگر و عموم‌ مردم‌ می‌باشند.
مدیران‌ مؤسسات‌ به‌ دلایل‌ فوق‌، در تشکیلات‌ خود اقدام‌ به‌ تأسیس‌ دفتر، واحد یا بخشی‌ تحت‌ عنوان‌ روابط عمومی‌ نموده‌اند تا از طریق‌ آن‌ ارتباط مفید و مؤثر را با افراد داخل‌ و خارج‌ سازمان‌ برقرارنمایند و با آگاه‌ کردن‌، تشویق‌ و ترغیب‌ آنان‌، به‌ اهداف‌ مدیران‌، سریعتر، راحت‌تر و با هزینه‌ کمتر جامه‌عمل‌ بپوشانند . دست‌ اندرکاران‌ چنین‌ دفاتری‌ همه‌ روزه‌ در تلاشند تا با استفاده‌ از تکنیک‌ها و تخصص‌های‌ حرفه‌ روابط عمومی‌، به‌ گسترش‌ تفاهم‌ و ارتباط مؤثر بپردازند. دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی علمی در ایران در تعریفی  که از روابط عمومی از او خواسته شد معتقد است : روابط عمومی  وکیلمدافع سازمان در بیرون و مدعی العلوم در داخل سازمان است . دراین گزارش  به برخی  مباحث روابط عمومی و تبیین  جایگاه آن در شرکت سهامی بیمه ایران  پرداخته می شود.

فهرست مطالب:
پیشگفتار
روابط عمومی در نگاهی کلّی
مقدمه ای کلی 
فصل اول: شرکت سهامی بیمه ایران
تأسیس
نمودارسازمانی
شروع فعالیت ها، اهداف، سیاست ها
طرحهای اجرایی و برنامه ریزی های اینده
فصل دوم: روابط عمومی شرکت سهامی بیمه ایران
شرح عملکرد
نمودار سازمانی
شرح وظایف کلی /  عناوین شغلی
انتشار ترازنامه مالی شرکت به منظور شفاف سازی
آشنایی با نشریه پیام بیمه
فصل سوم: ضمائم - منابع
ضمائم
منابع

این فایل شامل: صفحه نخست، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد و با فرمت (word) در اختیار شما قرار می گیرد. (فایل قابل ویرایش است)
تعداد صفحات: 107

تعداد مشاهده: 1358 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 107

حجم فایل:1,243 کیلوبایت

 قیمت: 6,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت و رشته های مرتبط


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.