کلکسیون کامل از اسکناس های کشورهای خارجی

کلکسیون کامل از اسکناس های کشورهای خارجی


توضیحات:
کلکسیون کامل از اسکناس های کشورهای خارجی، این فایل شامل 116 عدد از اسکناس های کشورهای خارجی بوده که به صورت آرشیو درآورده شده و خدمت شما دوستان قرار می گیرد. هر اسکناس شامل تصاویر پشت و رو به همراه توضیحات کامل (مبلغ، واحد پول، سال چاپ در هر کشور) میباشد.

تعداد مشاهده: 1652 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 45

حجم فایل:3,588 کیلوبایت

 قیمت: 10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده عمومی و علاقه مندان


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

تحقیق توزیع مسئولیت در تعاقب ایادی

تحقیق توزیع مسئولیت در تعاقب ایادی


چکیده:
قانون مدنی ایران درمبحث غصب قواعدی در خصوص ایادی که بر مال معضوب قرار می گیرد وضع نموده است. این قواعد که در جهت حمایت تمام و کمال از مالک مال می باشد بین علم و جهل دارنده مال مغصوب (خریدار ناآگاه از غصب و...) تمایزی قائل نشده بلکه صرف استیلاء بر مال غیر بدون اذن مالک را در حکم غصب تلقی و تمامی ضمانت اجراهای مربوط به غاصب را در خصوص متصرف مال مغصوب هر چند نا آگاه از غصبیت مال را جاری داشته است. این قواعدکه مبتنی بر نظر مشهور فقهای امامیه است عمدتاً مستند به قاعده «ضمان ید» بوده و صرف نظر از اینکه مستندات قاعده مذکور باتوجه به بررسی های صورت گرفته ضعیف می باشد، مفاد آن قابل تسری به تمامی ایادی از جمله «ید ناآگاه» از غصب نیست به طوریکه در گذشته فقهای بزرگی نیز بر این مهم تاکید نموده و مستندات وارده را منصرف ازجاهل به غصبیت مال دانسته اند. مضافاً اینکه اخذ مال از چنین شخصی (خریدار جاهل و...) در حقیقت تحمیل نوعی مجازات بر او بوده که به جهت جهل او نسبت به موضوع با موازین اخلاقی و حقوق بشری نیز تناسبی ندارد.
کلید واژه: ایادی متعاقبه، غصب، قاعده ضمان ید، ید جاهل

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
سوالات تحقیق
1- مفهوم ایادی متعاقبه و مصادیق آن در غصب
1-1- غصب مال معضوب توسط غاصب دیگر
1-2- عدم تنفیذ معامله فضولی توسط مالک
1-3- فساد (بطلان) عقد
1-4- مشتری جاهل
1-5- عدم رد مال توسط امین
1-6- انکار مال مورد امانت
2- حدود مسئولیت
2-1- الزام به ردّ عین به مالک
2-2- الزام به پرداخت مثل یا قیمت مال
2-3- الزام به پرداخت منافع مال
3- دلیل تسری حکم ضمان به تمامی ایادی از جمله ید ناآگاه
4- مستندات قاعده ضمان ید
4-1- حدیث علی الید
4-2- بنای عقلاء           
4-3- رای بر خلاف تعریف و عنوان بدل حیلوله
5- نتیجه گیری
منابع و مأخذ
الف: کتب عربی
ب:منابع فارسی                  

تعداد مشاهده: 2605 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 16

حجم فایل:350 کیلوبایت

 قیمت: 4,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته حقوق

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

عوامل موثر بر اجرای استراتژی صنعت بیمه، در راستای طرح تحول صنعت بیمه

عوامل موثر بر اجرای استراتژی صنعت بیمه، در راستای طرح تحول صنعت بیمه


مقدمه:
تعریف استراتژی از حدود 5 قرن پیش یعنی از سال 1561 میلادی با ترجمه واژه یونانی "استراتژیا" به معنی حکومت نظامی آغاز شده است و استراتژی را به عنوان بحثی که ریشه در علوم نظامی دارد و محتوای آن راهبری جنگ و سازماندهی نظامی در دو جبهه «تهاجمی و تدافعی» بوده، می شناسند (مشبکی،1389: 2). امروزه اما دیگر به دنبال تعریف تحت اللفظی واژه استراتژی نیستیم بلکه در سطوح عالی تر و پیشرفته تر به بررسی و انجام تحقیقات در خصوص استراتژی خواهیم پرداخت. در این تحقیق نیز بطور تخصصی و جزئی تر به بررسی یکی از مراحل فرایند مدیریت استراتژیک می پردازیم و آن اجرای استراتژی می باشد.
اجرای استراتژی برای موفقیت سازمان امری ضروری و حیاتی است. اجرا فرایندی منظم یا مجموعه ای منطقی از فعالیت های به هم مرتبط است که سازمان را قادر می سازد تا استراتژی را عملیاتی کند. بدون رویکردی مدون و دقیق در مورد اجرا، اهداف استراتژیک محقق نخواهد شد. اما، استقرار چنین رویکرد منطقی ایی برای مدیریت چالشی بزرگ است(ربینیاک، 1389: 26). البته بحث اجرای استراتژی نیز بسیار گسترده است و از این رو هدف ما در اینجا بررسی عوامل مؤثر بر اجرای استراتژی در صنعت بیمه است.

فهرست مطالب:
فصل اول
1-1. مقدمه
2-1بیان مسئله
3-1اهمیت و ضرورت موضوع
4-1گزاره های تحقیق
1-4-1پرسش های تحقیق
5-1روش کلی تحقیق
6-1 قلمرو مکانی
7-1 قلمرو زمانی تحقیق
8-1 روش نمونه گیری و تخمین حجم جامعه
9-1 روش های گردآوری داده ها و ابزار آن
10-1 روش های تحلیل داده ها 
11-1موانع و محدودیت های تحقیق
12-1 چارچوب کلان نظری تحقیق
13-1 نکات مربوط به مدل اوکوموس
14-1 نقشه راه
15-1شرح واژه ها و اصطلاحات تحقیق
فصل دوم
1-2. مدیریت استراتژیک
1-1-2. تعریف استراتژی
2-1-2. تعریف اصطلاحات کلیدی
3-1-2. تعریف مدیریت استراتژیک
4-1-2. مراحل مدیریت استراتژیک
1-4-1-2. تدوین استراتژی
2-4-1-2. اجرای استراتژی
3-4-1-2.ارزیابی استراتژی
5-1-2. سطوح استراتژی
1-5-1-2. استراتژی سطح کلان (سطح اول)
2-5-1-2. استراتژی سطح واحد کسب و کار(سطح دوم)
3-5-1-2. استراتژی سطح وظیفه ای(سطح سوم)
6-1-2. عوامل موثر بر مدیریت استراتژیک
1-6-1-2. ساختار
2-6-1-2.  فرهنگ
بخش دوم: عوامل موثر بر اجرای استراتژی
1-2-2. مقدمه ای بر اجرای استراتژی
2-2-2. اجرای استراتژی از دیدگاه مختلف    
3-2-2. مدل های اجرای استراتژی
بخش سوم: مروری بر صنعت بیمه و جزئیات کامل برنامه تحول در صنعت بیمه
1-3-2. انواع بیمه
2-3-2. تاریخچه بیمه در ایران
3-3-2. نمایندگی های بیمه
4-3-2. جزئیات کامل برنامه تحول در صنعت بیمه
بخش چهارم: مدل مفهومی تحقیق
4-2. چارچوب اوکوموس
5-2. پیشینه تحقیق
فصل سوم
1-3. مقدمه
2-3. روش تحقیق
3-3.جامعه تحقیق و نمونه گیری
4-3.جامعه آماری
5-3. روش نمونه گیری و تعیین حجم جامعه
6-3. جمع آوری داده ها
7-3. روش و ابزار جمع آوری داده ها
8-3. مقیاس مورد استفاده
9-3. روایی ابزار
10-3.  پایایی ابزار
11-3. روش تجزیه و تحلیل داده ها
12-3. تحلیل عاملی
13-3. انواع تحلیل عاملی
14-3. تحلیل عاملی اکتشافی
15-3. تحلیل عاملی تاییدی
16-3. اجرای تحلیل عاملی
17-3. اصول فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
18-3. مدل فرایند تحلیل سلسله مراتبی
19-3. نمایش سلسله مراتب یک مسئله تصمیم
20-3. ارزش گذاری شاخص‌ها نسبت به هم
21-3. سازگاری در قضاوت‌ها
22-3. جمع بندی
فصل چهارم
1-4. مقدمه
2-4. بررسی توصیفی مشاهدات
3-4. تجزیه و تحلیل استنباطی داده ها
4-4. آزمون نرمال بودن مولفه های الگو
5-4. بررسی ضرایب روایی، پایایی و همبستگی
6-4. تحلیل فرضیه های تحقیق
7-4. تحلیل فرضیات تحقیق
8-4. رتبه بندی عوامل موثر بر اجرای استراتژی
9-4. رتبه‌بندی عوامل و معیارها
10-4. رتبه‌بندی با تکنیک AHP
11-4. رتبه بندی عوامل با تکنیک AHP
فصل پنجم
1-5.مقدمه
2-5. خلاصه
3-5. تفسیر نتایج و یافته های پژوهش
4-5. تفسیر نتایج حاصل از توصیف اطلاعات جمعیت شناختی نمونه پژوهش
5-5. یافته های تخصصی پژوهش
6-5.  نتیجه گیری و پیشنهاد ها
7-5 پیشنهاد هایی برای پژوهش های آتی
8-5 موانع و محدودیتهای تحقیق
فهرست جداول
فهرست اشکال و نمودار ها
فهرست منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی
پیوست ها
پیوست شماره 1) پرسشنامه مدیریت استراتژیک در بیمه
پیوست شماره 2) پرسشنامه مقایسات ذوجی
پیوست شماره 3) خروجی های تحلیل های آماری

تعداد مشاهده: 529 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 114

حجم فایل:867 کیلوبایت

 قیمت: 100,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی و مدیریت بیمه


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

طرح توجیهی تولید ورق موجدار سقفی و لوله ساختمانی

طرح توجیهی تولید ورق موجدار سقفی و لوله ساختمانی


مشخصات کلی طرح:
از مدتها پیش با پیشرفت امور ساختمانی در ایران بویژه در استان خراسان محصولات سیمان و پنبه‌ی نسوز (آزبست) از قبیل انواع ورق برای پوشش ساختمانها و دیوارها و نیز انواع لوله‌های ساختمانی و فاضل آب و تحت فشار به علت دوری از مراکز تولید و در نتیجه بروز ضایعات و هزینه حمل و نقل سنگین با قیمت گزاف و به دشواری به دست مصرف کنندگان می‌رسید.
در سال 2533 شاهنشاهی بانک اعتبارات صنعتی و شرکت سیمان شرق و گروهی از مردم با وقوف کامل به نیازهای روز افزون استان خراسان و نیز کمبود تولید این محصولات در این دوره‌ی حساس رشد ساختمانی اقدام به تاسیس شرکت پرمیت به منظور تولید فرآورده‌های سیمان نسوز در استان خراسان نمودند تاسیسات فنی کارخانه که از مجهزترین نوع خود در جهان می‌باشد در زمینی به مساحت 000/300 متر مربع در مشهد پی گرفت و بهره‌برداری مقدماتی ازکارخانه تولید ورق و ضمائم مربوطه در مرداد ماه سال 1353 آغاز گردید.

مشخصات محصولات:

محصولات شرکت پرمیت از قبیل ورق، لوله، آردواز، تیزه، سرلوله و اوردیگ می‌باشد که در ذیل هر یک به اختصار توضیح داده شده است.
الف: ورق
ورق در شرکت پرمیت به دو نوع ورق موج‌دار و ورق صاف تولید می‌شود که ورق صاف کم مورد استفاده قرار می‌گرفت که هم اکنون تولید آن متوقف شده است.
ورقهای موجودر کارخانه در چهار کلاس مختلف مطابق با استاندارد بین‌المللی ISO و براساس راهنمای شماره 631 موسسه‌ی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ساخته می‌شوند.
ورق‌های موجدار تحت عنوان پروفیل شماره 6 با عرض مفید 1050 میلیمتر و با   موج به طولهای از 1250 میلیمتر تا 3750 میلیمتر و به ضخامت حداقل 6 میلیمتر ساخته می‌شوند. ورقهای صاف تولیدی دارای مشخصات مکانیکی ورقهای موجدار می‌باشد.
 در جدول زیر ابعاد و وزنهای ورقهای موجدار و صاف داده شده است.
وزن و ابعاد ورق‌های پروفیل شماره 6 با ضخامت 6 میلیمتر
ابعاد (میلیمتر)    وزن (کیلوگرم)
1097 × 3750    5/58
1097 × 3600    5/56
1097 × 2500    5/38
1097 × 2000    5/31
1097 × 1750    5/27
1097 × 1600    0/27
1097 × 1250    0/19
وزن و ابعاد ورق‌های صاف با ضخامت 5/6 میلیمتر
ابعاد (میلیمتر)    وزن (کیلوگرم)
1200 × 2750    38
1200 × 2500    35
1200 × 2000    28
1200 × 1750    24
1200 × 1500    21
1200 × 1200    16
1200 × 1000    14

تعداد مشاهده: 905 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 32

حجم فایل:1,999 کیلوبایت

 قیمت: 8,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت اجرای طرح کارآفرینی
    مناسب جهت ارائه دانشجویی


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و قابل ویرایش

پاورپوینت آلودگی کارخانه ذوب مس

پاورپوینت آلودگی کارخانه ذوب مس


بخشی از متن:
بارش های اسیدی ناشی از خروج حجم عظیم گوگرد دی اکسید از دودکش های کارخانه باعث شسته شدن کاتیون های مغذی خاک و تغییر فرم شیمیایی شده و باعث از بین رفتن مزارع علوفه و محصولات کشاورزی می شود.

تعداد مشاهده: 1245 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.ppt

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 6

حجم فایل:5,972 کیلوبایت

 قیمت: 2,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته محیط زیست


  • محتوای فایل دانلودی:
    پاورپوینت و قابل ویرایش