مقاله ترجمه شده با عنوان: Consumer trust in e-commerce in the United States, Singapore and China چاپ شده در ScienceDirect ، سال 2005 خلاصه: این تحقیق سوابق و پیامدهای اعتماد مصرف کننده را در آمریکا، سنگاپور و چین بررسی می کند. نتایج نشان می دهد که شهرت و اطمینان سیستم یک فروشنده اینترنتی و گرایشی طبیعی مشتری به اعتماد بطور قطعی مربوط به اعتماد مشتری می باشد. اعتماد مشتری رابطه مثبتی با طرز تلقی و رابطة منفی با ریسک مشاهده شده دارد. مفاهیم مورد بحث قرار گرفتند. فهرست مطالب: خلاصه 1- مقدمه 2- مدل تحقیق و فرضیات 1-2- ویژگیهای مورد اعتمادان (فروشندگان الکترونیکی) 1-1-2- شهرت و اندازه 2-1-2- انسجام چند کاناله 3-1-2- اطمینان سیستم 2-2- ویژگیهای اعتماد کنندگان (مشتریان) 1-2-2- تمایل (گرایش) به اعتماد 3-2- پیامدهای اعتماد مشتری 1-3-2- اعتماد مشتری، طرز تلقی ، و میل به خرید 2-3-2- اعتماد مشتری و درک ریسک 3-3-2- درک ریسک، طرز تلقی (طرز فکر)، و میل به خرید 4- نتایج 1-4- ویژگیهای آماری پاسخ دهندگان 2-4- آزمون برای مغایرت روش مشترک میانگین ها، انحراف معیارها و ماتریسهای همبستگی 4-4- مدل بندی معادله ساختاری (SEM) 4-4- تعادل اندازه گیری 2-4-4- مدل اندازه گیری 3-4-4- مدل ساختار 5-4- آزمون فرضیه 5- بحث 6- دلالت و نتایج
تعداد مشاهده:
953
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.rar
فرمت فایل اصلی: docx, pdf
تعداد صفحات: 39
حجم فایل:227
کیلوبایت
قیمت:
1,800 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب استفاده دانشجویان رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات
محتوای فایل دانلودی:
در قالب word و قابل ویرایش در 39 صفحه به همراه مقاله اصلی pdf در 17 صفحه