بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس

بررسی رابطه اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس


چکیده:
بورس اوراق بهادار تهران به عنوان یکی از ارکان اصلی بازار سرمایه در کشور ما، محل تلاقی عرضه و تقاضای خریداران و فروشندگان سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس است. در این میان،  سهامداران بالفعل و بالقوه برای اخذ تصمیمات منطقی و مطمئن در مورد خرید، فروش و یا نگهداشت سهام مورد نظر خود به معیاری قابل اتکا نیاز دارند تا بتوانند با استفاده از آن به مقایسه و ارزیابی سهام شرکت ها بپردازند. این تحقیق به دنبال این است که با بررسی وجود ارتباط و یا عدم وجود ارتباط بین تغییرات اقلام صورت سود و زیان با تغییرات بازده سهام شرکت ها، معیاری قابل اتکا برای تصمیم گیری در اختیار سرمایه گذاران بازار سهام قرار دهد.
لذا فرضیه اصلی تحقیق به شکل زیر تدوین شده است:
بین تغییرات اقلام صورت سود و زیان با بازده سهام ارتباط معناداری وجود دارد.
برای جمع آوری داده ها و اطلاعات مورد نیاز جهت محاسبه متغیرهای مستقل و وابسته، از سالنامه ها و مجلات منتشره توسط سازمان بورس اوراق بهادار تهران،همچنین گزارشات مجامع عمومی شرکت های پذیرفته در بورس استفاده شده است.
دوره زمانی این تحقیق، دوره زمانی حد فاصل سال های 1379 تا 1383 می باشد. همچنین از مجموع 295 شرکت فعال در بورس اوراق بهادار تهران (جامعه آماری تحقیق) در سال های مذکور، تعداد 55 شرکت به عنوان نمونه انتخاب شده است و از اطلاعات صورت سود زیان و بازده سهام آنها جهت آزمون فرضیه تحقیق استفاده شده است.
روش مورد استفاده در این تحقیق قیاسی- استقرایی بوده و جهت آزمون فرضیات از مدل رگرسیون دو متغیره و چند متغیره استفاده شده است.
بر اساس تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از آزمون داده ها،  این نتیجه حاصل شد:
بین تغییرات صورت سود و زیان با بازده سهام، ارتباط معناداری وجود ندارد.
به عبارت دیگر فرضیه اصلی تحقیق رد شد.
لذا بر اساس نتایج این تحقیق، نمی توان تغییرات صورت سود و زیان طی سنوات مختلف را به عنوان معیاری قابل اتکا جهت تصمیم گیری سرمایه گذاران پیشنهاد نمود.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
بیان موضوع
هدف و دلایل انتخاب
اهمیت موضوع
فرضیه تحقیق
قلمرو تحقیق
متغیرهای تحقیق
جمع آوری اطلاعات
 تعاریف و اصطلاحات
فصل دوم : مبانی نظری تحقیق
مقدمه
بخش اول- مفهوم سود و اجزای صورت سود و زیان
سود حسابداری
نظریات پیرامون سود
سود تحققی و سود غیر تحققی
مفهوم سود در گزارشگری مالی
اهداف گزارشگری سود
نقاط قوت سود حسابداری
نقاط ضعف سود حسابداری
نقش صورتهای مالی در تحقق هدفهای حسابداری
صورت سود و زیان
ماهیت درآمد
اندازه گیری درآمد
تحقق درآمد
مقاطع زمانی شناسایی درآمد
ماهیت هزینه
اندازه گیری هزینه
زمان وقوع هزینه
بخش دوم- مفهوم بازده سهام و انواع بازده سهام
بازده سرمایه گذاری
عوامل مؤثر بر بازدهی
بازارهای اوراق بهادار
کارایی بازار 
سطوح کارایی بازار
استفاده کنندگان از صورتهای مالی
بخش سوم- تغییرات اجزای صورت سود و زیان با بازده سهام
سود بعنوان وسیله ای برای پیش بینی
بخش چهارم- مروری بر تحقیقات قبلی
فصل سوم: روش تحقیق
مقدمه
اهداف تحقیق
روش تحقیق
فرضیه تحقیق
جامعه آماری
نمونه آماری
متغیرهای تحقیق
روش جمع آوری اطلاعات
روش آزمون فرضیات
محدودیتهای تحقیق
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه
روش تجزیه و تحلیل داده ها
فرضیه های تحقیق
نتایج آزمون فرضیه
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه
پیشنهادات تحقیق
منابع


تعداد مشاهده: 1503 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 101

حجم فایل:661 کیلوبایت

 قیمت: 15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته حسابداری


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

تحقیق حق شفعه در حقوق مدنی ایران

تحقیق حق شفعه در حقوق مدنی ایران


هدف از تحقیق:
هدف از انتخاب این موضوع، آشنائی با مقررات قانون مدنی دربارة این موضوع است و از آنجا که قانون مدنی این مقررات را از فقه گرفته است ریشه یابی مواد قانون مدنی در زمینة شفعه هم هدفی ضمنی می‌باشد. یعنی می‌خواهیم بدانیم که سیر پیدایش یک مادة قانون مدنی از ابتدا (یعنی آغاز مراجعه به منبع فقهی) تا انتها (یعنی صورت کنونی ماده که به صورت یک یا چند عبارت منقح و مختصر و پرمعناست) چگونه بوده است و اکنون مقررات قانون مدنی دربارة شفعه چیست؟

فهرست مطالب:
پیشگفتار
الف- موضوع تحقیق
ب- هدف از انتخاب موضوع
ج - روش تحقیق
د- نمای کلی از موضوعات مورد بحث
مقدمه
فصل اول : کلیات و مفاهیم
مقدمه
بخش اول : تاریخچه حق شفعه
بخش دوم : مفهوم حق شفعه
مبحث اول: مفهوم لغوی حق شفعه
مبحث دوم : مفهوم اصطلاحی
بخش سوم : اوصاف حق شفعه
مبحث اول : حق شفعه، حق مالی است
مبحث دوم : حق شفعه، حقی عینی است
مبحث سوم : حق شفعه به ارث انتقال می‌یابد
مسائل 
مسأله اول : چگونگی تقسیم حق شفعه میان وراث
مسأله دوم : صرفنظر نمودن یک از وراث از حق شفعه خویش
مسأله سوم : همسر متوفی و حق شفعه به ارث رسیده
مبحث چهارم : حق شفعه قابل انتقال نیست
مبحث پنجم : حق شفعه قابل اسقاط است
مبحث ششم : حق شفعه از آثار بیع صحیح است
مبحث هفتم : حق شفعه قابل تبعیض نیست
فصل دوم : شرایط ایجاد حق شفعه
مقدمه
شرط اول : غیر منقول بودن مورد شفعه
شرط دوم : قابل تقسیم بودن مورد شفعه
شرط سوم : لزوم شرکت
استثناء بر شرط
شرط چهارم : محدود بودن شرکاء به دو نفر
شرط پنجم : انتقال سهم مشترک بواسطه بیع
چند نکته
نکته اول : وقفی بودن حصة یکی از دو شریک
بند اول : دیدگاه فقها
بند دوم : دیدگاه قانونگذار
نکته دوم : خیاری بودن بیع
بند اول :‌ دیدگاه فقها
بند دوم : دیدگاه قانونگذار
نکته سوم : بیع فضولی
نکته چهارم : اقاله بیع
نکته پنجم : فسخ بیع
فصل سوم : زوال حق شفعه
زوال اختیاری وقهری
اسباب زوال حق شفعه
مبحث اول : اسباب ارادی زوال حق شفعه
الف: اسقاط حق پیش از بیع
ب: فروش حصه از جانب شفیع
مبحث دوم : اسباب قهری زوال حق شفعه
الف: فوریت در حق شفعه
ب: ناتوانی و مسامحه شفیع در تأدیه ثمن
ج: تلف مبیع پیش از اخذ به شفعه
د: تلف مبیع پس از اخذ به شفعه
فصل چهارم : اخذ به شفعه
ماهیت اخذ به شفعه و تعریف آن
شرایط شفیع
دعوای اخذ به شفعه
خلاصه و نتیجه گیری
فهرست منابع 


تعداد مشاهده: 1140 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 67

حجم فایل:61 کیلوبایت

 قیمت: 13,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته حقوق


  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی فایل ورد قابل ویرایش

تجربیات آموزشی و تدریس دبیر ریاضی

تجربیات آموزشی و تدریس دبیر ریاضی


بخشی از متن:
سیستم آموزشی موجود علی رغم پذیرفتن این فرض که فکر کردن راه را برای آموزش بیشتر باز می کند، چندان رغبتی در تشویق دانش آموزان به تفکر از خودشان نمی دهند، اکثر مدارس امروز درگیر عاداتی شده اند که تعلق و فکر کردن را قربانی می کنند. «نخستین وظیفه ریاضیات ساختن انسان است، انسانی که بیاندیشد» (ژرژ گورسان)
از آنجا که درس خوب معلم، از چشمان شاگردی مشاهده می شود اما درس موفقیت آمیز معلم از اعمال و رفتار دانش آموزان پدیدار می گردد، عمده ترین کار معلم یاد دادن برای یادگرفتن است که این کار تنها از معلمان حرفه ای بر می آید و یاد گرفتن های دانش آموزان دریچه ی باز و روشنی است که می توانند از درون آن توان و مهارت حرفه ای خویش را آشکارا ببیند ، بیازماید و ارتقاء بخشد. «ستایشگر آن معلمی هستم که چگونه اندیشیدن را به تن بیاموزد ، نه اندیشه ها را»  (دکتر شریعتی)
.....

فهرست مطالب:
مقدمه
اهداف و مبانی آموزش ریاضیات مدرسه ای
اهداف آموزشی
اصول و مبانی تدریس درس ریاضی
عوامل موثر در پیشرفت ریاضی
روابط معلم و دانش آموز
اجتناب از تنبیه شدید مکرر
مهارت معلمان
شرایط آموزشی و امکانات مطلوب تحصیلی
ارزشیابی
کتابهای درسی و مواد آموزشی
ناهماهنگی برنامه ها و روشهای آموزشی
تقویم و ساعات آموزشی
فضای کلاس و تسهیلات مدرسه
انتظارات مدرسه از دانش آموزان
تعویض مکرر معلمان
علل افت تحصیلی دانش آموزان دردرس ریاضی
ضعف دانش آموزان درریاضی
علل ضعف دانش آموزان در درس ریاضی
مهمترین علل آموزشگاهی موثردر ضعف دانش آموزان دوره ابتدایی در درس ریاضی
اضطراب در درس ریاضی و علل آن
اضطراب ریاضی چیست
عوامل موثر در ایجاد اضطراب ریاضی
اضطراب ریاضی و نقش آموزگاران
هنر آموزش ریاضیات
 بهبود روشهای تدریس ریاضی روشهای یادگیری و یاددهی
دو فن مهم  در خصوص روشهای یادگیری و یاددهی
تفکر خلاق 
اضطراب ریاضی و اطمینان ریاضی
اضطراب ریاضی و جنس
آزمون های اندازه گیری اضطراب ریاضی
شیوه های علمی کنترل و کاهش اضطراب ریاضی
الگوهای فعال تدریس
نقد و بررسی انواع روش تدریس ریاضی
تکنیک های تدریس به روش مکاشفه ای
سه اصل آموزش به روش فعال
چه کنیم درس ریاضی شیرین و لذت بخش شود
برخی از علل فعال نبودن دانش آموزان در نوشتن تکالیف ریاضی
اصول ومبانی تکلیف ریاضی
شرح انواع تکالیف
۲۵ توصیه برای تقویت هوش ریاضی
بحث ونتیجه گیری
پیشنهادات

تعداد مشاهده: 2105 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 80

حجم فایل:255 کیلوبایت

 قیمت: 6,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان علوم تربیتی و دبیران رشته ریاضی
    مناسب جهت استفاده بعنوان تحقیق ارتقا شغلی


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

پایان نامه امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران

پایان نامه امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران


پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد
امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی

مقدمه:

در طول تاریخ بازاریابی و استراتژی‌های بازاریابی به شدت تحت تأثیر تکنولوژی‌ها و فن‌آوری‌های دوران خود بوده‌اند و در طول زمان از این فن‌آوری‌ها در جهت تحول در استراتژی‌های خود بهره برده‌اند به طوری که با ظهور رادیو، تلویزیون، کامپیوتر و غیره، بازاریابی نیز نقش‌های خاص خود را ایفا نموده و سعی نموده است تا با استفاده از این ابزارهای تکنولوژی به نحوی در راستای دستیابی به اهداف خود استفاده نماید (دانش پسند، 1388). پیشرفت‌های به دست آمده در زمینه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات   در دهه‌های اخیر، تأثیرات شگرفی بر روی اقتصاد و تجارت و به طور کلی بر روی تعاملات انسانی گذاشته و به طبع آن، ظهور فناوری اطلاعات و سرعت رشد آن، استراتژی‌های بازاریابی را نیز به طور کامل متحول نموده است، بسیاری از سازمان‌های تولیدی، خدماتی تحت تأثیر این فن‌آوری‌ها، استراتژی‌های بازاریابی خود را به گونه‌هایی طراحی و تدوین می‌نمایند تا از مزیت‌های رقابتی حاصل از آن به نحو مطلوبی استفاده نماید (شیر خدایی، 1384).
بازاریابی اینترنتی عبارت است از ایجاد و حفظ روابط با مشتریان، از طریق اینترنت جهت تسهیل مبادله‌ی محصولات و خدمات به طوری که اهداف طرفین معامله را برآورده می‌سازد. یا به بیانی دیگر می‌توان گفت بازاریابی الکترونیکی یعنی دستیابی به اهداف بازار از طریق به‌کارگیری تکنولوژی‌های دیجیتالی (Mohammed,R.A,et al.,2002). «در تعریفی دیگر بازاریابی الکترونیکی عبارت است از رسیدن به اهداف بازاریابی از طریق استفاده از فناوری ارتباطی الکترونیکی (Chaffay,2005)».
امروزه بسیاری از صاحب نظران اینترنت را در زمره یکی از بزرگ‌ترین اختراعات بشری میدانند که جهان را وارد عصر اطلاعات ساخته و بسیاری از جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حیات بشر را دست خوش تحولی عمیق قرار داده است (دانش پسند، 1388). یکی از ابعاد این تحول، تغییرات عمیقی است که در فرایند بازاریابی و استراتژی‌های بازاریابی به وجود آمده است، به طوری که شیوه جدیدی از بازاریابی به نام بازاریابی الکترونیکی  قدم به عرصه‌ی وجود نهاده و زندگی بشر را دچار تغییرات اساسی کرده و بهره گیری از آن در بازاریابی، سودهای کلانی را نصیب استفاده کنندگان نموده است (دهقان، 1383). نقش بازاریابی در ارتقای بنگاه‌ها و تأثیری که در رشد و توسعه اقتصادی کشورها دارد بر کسی پوشیده نیست. اینترنت از جمله عوامل مؤثر بر بازاریابی و روش‌های رونق دادن به این فعالیت‌ها در عرصه کنونی است و بازاریابی در این فضا تحت عنوان بازاریابی الکترونیکی و یا تحت وب مطرح است. بنابراین امروزه بازارهایی تحت عنوان بازارهای اینترنتی و بازارهای مجازی مورد توجه قرار گرفته‌اند به طوری که این نوع بازارها ماهیتی کاملاً متفاوت از بازارهای فیزیکی دارند (فتحی، 1384).
بازاریابی محصولات کشاورزی شامل کلیه عملیات و خدماتی است که محصول از مزارع به مراکز مصرف می‌رسد، مطالعه بازاریابی نیاز به چارچوبی خاص دارد که یکی از معمول‌ترین آن‌ها رهیافت عملی است که فعالیت‌ها بازاریابی را به سه دسته مبادله‌ای، فیزیکی و تسهیلاتی تقسیم می‌کند، فعالیت‌های مبادله‌ای در برگیرنده خرید و فروش است، فعالیت‌های فیزیکی انبارداری، تبدیل و حمل و نقل را شامل می‌شود و فعالیت‌های تسهیلاتی در برگیرنده مواردی مانند درجه بندی، استاندارد و بسته بندی است (بی نام، 1386).    
بازاریابی اینترنتی در عرصه کشاورزی نیز مطرح شده تا جایی که در کشورهای پیشرفته، بخش وسیعی از فعالیت‌های بنگاه‌های کشاورزی صرف تبلیغات و بازاریابی اینترنتی می‌شود. با توجه به تازگی و اهمیت موضوع برای کشورمان خصوصاً در زمینه‌ی کشاورزی ضروری است تا در زمینه کاربردی کردن این فناوری در زمینه بازاریابی محصولات کشاورزی مطالعات متعدد و مفیدی انجام گیرد، بنابراین در این راستا بر آن شدیم تا با در نظر گرفتن اهمیت و جایگاه زعفران در توسعه ملی و استانی و با عنایت به مسایل مربوط به بازاریابی زعفران، به بررسی ابعاد مختلف این مسئله در زمینه‌ی بازاریابی زعفران بپردازیم به امید این که، نتایج این تحقیق بتواند راهکارهایی را پیش روی طراحان، برنامه ریزان و سیاست گذاران قرار دهد که خود موجب بهبود اوضاع کشاورزی منطقه و نیز دستیابی به اهداف توسعه روستایی شود.

فهرست مطالب:
فصل 1- کلیات تحقیق   
1-1- مقدمه
1-2- بیان مسئله   
1-3- اهداف تحقیق   
1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق   
1-5- تعاریف واژه ها   
1-6- محدودیت‌های تحقیق   
1-7- محدوده تحقیق   
1-8- پیش فرض‌های تحقیق   
فصل 2- ادبیات تحقیق   
2-1- مقدمه
2-2- بازاریابی الکترونیکی   
2-2-1- تعریف و تکامل بازاریابی الکترونیکی   
2-2-2- اجزای بازاریابی الکترونیکی   
2-2-3- اهداف بازاریابی الکترونیکی   
2-2-4- استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی   
2-3- تجارت الکترونیک   
2-3-1- انواع تجارت الکترونیکی   
2-3-2- مدل‌های تجارت الکترونیکی   
2-3-3- مدل‌های توصیفی تجارت الکترونیک   
2-3-4- مدل‌های فرآیندی تجارت الکترونیکی   
2-3-5- مدل‌های کسب و کار الکترونیکی   
2-4- مراحل تجارت الکترونیکی   
2-5- اجزای تجارت الکترونیکی   
2-6- مزایای تجارت الکترونیک   
2-7- وضعیت تجارت الکترونیک در جهان   
2-8- موانع توسعه تجارت الکترونیکی   
2-9- مدل‌های آمادگی الکترونیکی   
2-9-1- مدل آمادگی شبکه‌ای INSEAD   
2-9-2- مدل آمادگی شبکه‌ای دانشگاه هاروارد   
2-9-3- مدل راه کارهای ملی تجارت الکترونیکی آنکتاد   
2-9-4- مدل آمادگی الکترونیکی واحد هوشمند اکونومیست   
2-10- تاریخچه تجارت الکترونیک در ایران   
2-11- اینترنت
2-11-1- تاریخچه‌ی اینترنت  
2-11-2- اینترنت در ایران 
2-11-3- کاربردهای اینترنت 
2-11-4- اثرات اینترنت  
2-12- خرید و فروش اینترنتی
2-13- فروش به هنگام محصول  
2-14- عوامل موفقیت در فروش اینترنتی   
2-15- امکان سنجی   
2-16- موانع امکان استفاده از بازاریابی الکترونیک در فروش زعفران
2-17- معرفی گیاه زعفران   
2-18- تولید زعفران در جهان   
2-19- تولید زعفران در ایران   
2-20- تولید زعفران در خراسان جنوبی   
2-21- بازاریابی الکترونیکی زعفران   
2-22- مروری بر نتایج تحقیقات گذشته   
2-23- چارچوب تئوری تحقیق   
فصل 3- روش شناسی تحقیق   
3-1- مقدمه
3-2- نوع و روش پژوهش   
3-3- جامعه آماری   
3-4- نمونه آماری، برآورد حجم نمونه و روش نمونه گیری   
3-5- روش جمع آوری اطلاعات   
3-6- ابزار جمع آوری اطلاعات   
3-7- قابلیت اعتبار یا روائی ابزار اندازه گیری ( Validity )   
3-8- قابلیت اعتماد یا پایایی ابزار اندازه گیری   
3-9- متغیرهای تحقیق   
3-10- فرضیه‌های تحقیق   
3-11- روش‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها   
3-11-1- حوزه‌ی آمار توصیفی   
3-11-2- آمار تحلیلی (استنباطی)   
3-12- تحلیل همبستگی   
3-13- تحلیل رگرسیون چند گانه   
فصل 4- تجزیه و تحلیل اطلاعات   
4-1- مقدمه
4-2- آمار توصیفی   
4-2-1- ویژگی‌های فردی زعفران کاران   
4-2-1-1- سن
4-2-1-2- جنسیت
4-2-1-3- وضعیت تأهل
4-2-1-4- وضعیت تحصیلی
4-2-2- ویژگی‌های زراعی زعفران کاران   
4-2-2-1- سطح زیر کشت
4-2-2-2- تولید زعفران
4-2-2-3- درآمد حاصل از تولید زعفران   
4-2-3- دیدگاه زعفران کاران در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران :   
4-2-4- ویژگی‌های فردی فعالان بازار زعفران   
4-2-4-1- سن
4-2-4-2- جنسیت و وضعیت تأهل   
4-2-4-3- وضعیت تحصیلی
4-2-5- ویژگی‌های حرفه ای فعالان بازار زعفران   
4-2-5-1- سابقه فعالیت در بازار زعفران   
4-2-5-2- میزان خرید و فروش سالیانه زعفران توسط فعالان بازار زعفران   
4-2-6- دیدگاه فعالان بازان زعفران پیرامون کاربرد اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران:   
4-2-7- ویژگی‌های فردی کارشناسان :   
4-2-7-1- سن
4-2-7-2- جنسیت
4-2-7-3- وضعیت تأهل
4-2-7-4- وضعیت تحصیلی
4-2-8- ویژگی‌های حرفه ای کارشناسان   
4-2-8-1- سابقه کاری کارشناسان   
4-2-9- وضعیت موجود بازاریابی الکترونیکی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی   
4-2-10- موانع اجرای بازاریابی الکترونیکی   
4-2-11- نگرش کارشناسان نسبت بازاریابی الکترونیکی زعفران   
4-2-12- دیدگاه کارشناسان در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران:   
4-3- آمار استنباطی   
4-3-1- تحلیل دو متغیره   
فصل 5- نتیجه‌گیری و پیشنهادات   
5-1- مقدمه
5-2- خلاصه
5-3- نتیجه گیری و بحث   
5-3-1- تحلیل یافته های توصیفی زعفران کاران   
5-3-1-1- ویژگی‌های فردی زعفران کاران   
5-3-1-2- ویژگی‌های زراعی زعفران کاران   
5-3-1-3- دیدگاه زعفران کاران در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران   
5-3-2- تحلیل یافته های توصیفی فعالان بازار زعفران   
5-3-2-1- ویژگی‌های فردی فعالان بازار زعفران   
5-3-2-2- ویژگی‌های حرفه ای فعالان بازار زعفران   
5-3-2-3- دیدگاه فعالان بازان زعفران پیرامون کاربرد اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران   
5-3-3- تحلیل یافته های توصیفی کارشناسان جهاد کشاورزی   
5-3-3-1- ویژگی‌های فردی کارشناسان   
5-3-3-2- ویژگی‌های حرفه ای کارشناسان 
5-3-3-3- وضعیت موجود بازاریابی الکترونیکی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی از نظر کارشناسان   
5-3-3-4- موانع اجرای بازاریابی الکترونیکی
5-3-3-5- نگرش کارشناسان نسبت بازاریابی الکترونیکی زعفران
5-3-3-6- دیدگاه کارشناسان در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران   
5-3-4- نتایج تحلیل همبستگی
5-3-5- نتایج تحلیل رگرسیون
5-4- پیشنهادات 
5-5- عناوین پیشنهادی برای تحقیقات آتی 

تعداد مشاهده: 3792 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 212

حجم فایل:629 کیلوبایت

 قیمت: 250,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب دانشجویان رشته مدیریت و رشته های مرتبط


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و قابل ویرایش

شبیه سازی دینامیکی و طراحی سیستم کنترل برای یک رآکتور CSTR

شبیه سازی دینامیکی و طراحی سیستم کنترل برای یک رآکتور CSTR


بخشی از متن:
کنترل یکی از شاخه های علوم مهندسی و علمی است که در مورد چگونگی تسلط بر پدیده ها و هدایت رفتار آنها صحبت می کند. شاید تولد این علم به زمان انسانهای نخستین بازگردد. از آن روز تاکنون علم کنترل پیشرفت های زیادی نموده است. در صنعت با فرآیندهای صنعتی که بسیار متنوع و متفاوت می باشد برای کنترل آنها اصول و اجزای کمابیش مشابهی وجود دارد. همانطورکه می دانیم طراحی کلیه واحد های شیمیایی در حالت پایا (steady state) انجام می شود. وجود اغتشاشات در شرایط عملیاتی همواره شرایط پایا را بر هم می زند. لذا به منظور نگهداشتن فرآیند در مسیر مطلوب استفاده از سیستم کنترل اجتناب ناپذیر می باشد.

فهرست مطالب:
مقدمه  
فصل اول: کنترل فرآیند
مقدمه­ ای بر کنترل
تقسیم ­بندی سیستم کنترل
روشهای کنترل (خطی و غیرخطی)
ابزارهای اندازه گیری
انواع شیر های کنترل
کنترل کننده ها
 انواع کنترل کننده ها 
فصل دوم: مدلسازی
توصیف فرآیند
شناسایی ومدلسازی سیستم های کنترل
مدلسازی دینامیکی
شبیه سازی فرآیند در Simulink
فصل سوم: تعیین پارامتر های کنترل
بررسی مدار باز فرآیند
تنظیم پارامتر های کنترل
روش سعی و خطا
روش زیگلر نیکولز
روش IMC
اثر تداخلی
بحت و نتیجه گیری
ضمیمه A
ضمیمه B
منابع

فهرست شکل ها:                        
شکل 1-1 -مدار باز فرآیند
شکل 1-2-مدار باز فرآیند

 فهرست جدول ها:                   
جدول -1-1- پارامتر هی کنترل در روش مدار باز
جدول -1-2- پارامتر هی کنترل در روش مدار باز
جدول -1-3- پارامترهای بدست آمده از مقایسه  دو روش(IMC) و (Z-N)

 

تعداد مشاهده: 1421 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 79

حجم فایل:1,092 کیلوبایت

 قیمت: 10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مهندسی شیمی و مکانیک


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش