بررسی تأثیر رابطه خانواده با کودک، در تست ترسیم خانواده

بررسی تأثیر رابطه خانواده با کودک، در تست ترسیم خانواده


بخشی از مقدمه:
کودکی در عمق وجود همة ماست، و با چشمان اوست که همگی روزی به این عالم نگاه کرده ایم. با وجود این آنچنان از آن دور افتاده ایم که برای فهم نقاشی کودکان، نگاه کردن آن برایمان کافی نیست و باید آنها را مورد مطالعه و بررسی دقیق قرار دهیم. نقاشی بیان کنندة احساسات و شخصیت کودکان است و باعث پرورش خلاقیت آنها می شود و تعادل فکری و روحی به آنها می دهد. از طرف دیگر تجزیه و تحلیل این نقاشی ها به والدین و مربیان امکان شناخت کودک و کمبودهای احتمالی او را فراهم می کند.(فراری 1382)
نقاشی کودکان نوعی گیرایی آنی دارند، آنها ساده و جذاب و سرشار از زندگی و هویت اند اما با نگاهی دقیق تر غالباً می توان در آنها جنبه هایی عجیب و حتی آشفته را مشاهده کرد. تحقیق در قلمرو نقاشی کودکان برای سالهای متمادی پیشرفت چندانی نکرد، اما در سالهای اخیر، دو دگرگونی عمده باعث آغاز مجدد پژوهش در این عرصه شده است اول دیدگاه طبیعی گرایانه جای خود را به بررسی های تجربی داده است، دوم اهمیت فرایند کشیدن تصویر که در سالهای اخیر موفق به درک آن شده ایم.(گلین، آنجل1380)
در بین فعالیتهای کودک، نقاشی فعالیتی است که از تحول شناختی، عاطفی و اجتماعی تأثیر می پذیرد و به همین دلیل به مقیاسی وسیع در تشخیص روانی و روان درمانگری به کار گرفته می شود. مؤلفان متعدد مشاهدات بسیار گوناگون خود را دربارة مراحل تحول نقاشی کودکان بصورت خصیصه های اجمالی مرحله های پی در پی بیان کرده‌اند و می توان به اتکای مطالعات پیشرفته ای که از دهة 1950 تا دهة 1980 در این باره به عمل آمده اند خط تحول نقاشی را اجمالاً بدست داد: ...

فهرست مطالب:
فصل اول: طرح تحقیق (کلیات)
مقدمه
بیان مسئله
پیشینه تحقیق
استفاده تشخیص آزمون ترسیم خانواده
توضیح در خصوص تست ترسیم خانواده
تأکید بر ترسیم نقاشی از خانواده (نه خانوادة خودش)
اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق
هدف کلی
اهداف ویژه
چهارچوب نظری تحقیق
تعاریف واژه ها و تعریف عملیاتی
متغیرهای مربوط به آزمون ترسیم خانواده
منابع این بحث شامل
متغیرهای مربوط به ترسیم آزمون خانواده
مدل تحلیلی تحقیق
فرض ها تحقیق (Hypothsis)
رابطه علی
فصل دوم: مروری بر ادبیات موضوع
نقاشی به منزلة تست هوش
نقاشی به منزلة تست شخصیت
فرافکنی و رمزگرائی
روان تحلیل گری
نقاشی خانواده
فصل سوم: آشنائی با قلمرو مکانی تحقیق (جامعه آماری)
فصل چهارم: روش تحقیق
روش تجزیه و تحلیل
طبقه بندی بر اساس اهداف پژوهش
در تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش از
فصل پنجم: یافته های تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها
بخش نخست
بخش دوم
فرض اول تحقیق
فرض دوم تحقیق
فرض سوم تحقیق
فرض چهارم تحقیق
فرض پنجم تحقیق
فرض ششم تحقیق
فرض هفتم تحقیق
فرض هشتم تحقیق
فرض نهم تحقیق
فرض دهم تحقیق
فرض یازدهم تحقیق
فرض دوازدهم تحقیق
فصل ششم: خلاصه تحقیق و پیشنهادها و پیوستها
خلاصه تحقیق
پیشنهادات
پیوستها
جداول
نمودارها
فرم شماره یک (فرمهای اولیه) مربوط به مصاحبه
فرم شماره دو (فرمهای تجدید نظر شده) مربوط به مصاحبه
فهرست منابع

تعداد مشاهده: 1106 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 68

حجم فایل:1,485 کیلوبایت

 قیمت: 24,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته روانشناسی و علوم تربیتی


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

پروپوزال تعیین ارتباط سبک رهبری و شیوه های اعمال قدرت مربیان با میزان رضایت مندی ورزشکاران

پروپوزال تعیین ارتباط سبک رهبری و شیوه های اعمال قدرت مربیان با میزان رضایت مندی ورزشکاران


پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت؛ تعیین ارتباط سبک رهبری و شیوه های اعمال قدرت مربیان با میزان رضایت مندی ورزشکاران مرد شهرستان ---

بیان مسئله:

سبک رهبری، نماد بیرونی تفکرات و شخصیت مدیران است که بصورت الگوی پایدار در صحنه عمل مورد مشاهده کارکنان قرار می گیرد (مولر و ترنر ، 2009) سبک رهبری بصورت الگوی پایدار در صحنه عمل مورد مشاهده قرار می گیرد رهبران اثر بخش، اساسی ترین و نایاب ترین منابع هر سازمان هستند ، اکنون بیشتر سازمان ها در کشورهای گوناگون جهان می کوشند تا افرادی را در پست های مدیریتی بگمارند که توانایی لازم را برای رهبری اثربخش داشته باشند(مهداد، 1381). از طرفی،بهبود مهارت های ورزشکاران تحت تاثیر دامنة وسیعی از عوامل، از جمله مهارت های پایه و همچنین آمادگی جسمانی، تکنیکی، تاکتیکی و روانی آن هاست. تعامل مربیان و ورزشکاران همیشه به عنوان عاملی تعیین کننده در عملکرد ورزشی مورد توجه بوده است(سرپا ، 1999). با توجه به اهمیت جنبه های روانی ورزشکاران، روان شناسی ورزش به مربیگری توجهی ویژه دارد(رابینز،1385). و این توجه در مورد اهمیت سیک های مربیگری که بر عملکرد و جنبه های روانی ورزشکاران تاثیر دارد، اهمیت بیشتری دارد و توجه روان شناسان ورزشی را به خود جلب کرده است(جوآن ،2006). پژوهش های هرن (1992) درمورد سبک های رهبری نشان داد نوع رفتاری که مربی از خود نشان می دهد، تأثیر قابل توجهی بر عملکرد و ویژگی های روانی ورزشکاران دارد. یکی از ویژگی های روانی ورزشکاران که از سبک مربیگری مربیانشان تأثیر می پذیرد رضایت مندی آنه است. نیرام  و همکاران(2009) معتقدند مربیان باید برای پیشرفت عملکرد ورزشکاران سبک های مربیگری را به کار گیرند که مورد قبول ورزشکاران است.
 به این ترتیب  مربیگری فقط سپردن تکنیک ها و اندیشیدن به بهترین برنامه نیست، بلکه توجه واقعی به ورزشکاران و کسب رضایت در آنهاست(فلاح،1387). در این رابطه شیوه اعمال قدرت هم مهم است.
قدرت قانونی، مربی به دلیل پست و مقام یا اختیار می تواند از حق دستور، تصمیم، تنبیه و پاداش در مورد ورزشکاران استفاده کند. منشأ قدرت زور و پاداش در مربی از قدرت قانونی اوست. ایجاد وحشت، توهین، تنبیه، تهدید، اخراج، و حذف ورزشکار قدرن زور مربی را نشان می دهند. ولی قدرت پاداش در مقابل قدرت زور یا تنبیه قرار دارد. در این شیوه مربی با تقویت و بازخورد مثبت، تحسین و تشویق، حق بازی و انواع پاداش مالی و غیرمادی اعمال قدرت می کند. این سه نوع اعمال قدرت به پست مربی وابسته است(قدرت سازمانی). ولی قدرت تخصص و مرجعیت یا الگو بودن، جزو قدرت شخصی اوست و به دانش، مهارت، تجربه، شخصیت، جاذبه، و سایر ویژگی های مثبت فردی او بستگی دارد. ورزشکاران تحت تأثیر و نفوذ این قدرت قرار می گیرند. این دو قدرت را ورزشکاران به مربی می دهند، ولی سه قدرت سازمانی را مربی از باشگاه و پست خود به دست می آورد.(رمضانی نژاد و همکاران،1389)
مطالعات بسیار زیادی دربارة مشاغل و افراد مختلف نشان داده اند مهم ترین دلیل اطاعت و همراهی زیردستان، قدرت قانونی و قدرت تخصص است. همبستگی قدرت رابطه و تخصص با عملکرد و رضایت مندی کارکنان بالاست. قدرت قانونی و قدرت زور هم با عدم رضایت خاطر مرتبط اند. به طور کلی، قدرت تخصص، و قدرت قانونی مهم ترین دلیل اطاعت زیردستان است و قدرت تخصص رابطة همبستگی زیادی با عملکرد و رضایت مندی دارد(رابینز،1385؛ هرسی و بلانچارد،1375). حتی قدرت تخصص، مرجعیت، و پاداش رابطة مثبت و معناداری با فرهنگ سازمانی دارد(شریعتی،1381).
از طرف دیگر، قدرت مربی ممکن است با رضایت مندی ورزشکار مرتبط باشد. تیم سازمانی ورزشی است که مربی، رهبر، و مدیر ورزشکاران(کارکنان) است و باید از منابع قدرت خود به طور متناسب استفاده کند(ویس و فردریچ ،1986)، زیرا برخی ابعاد رضایت مندی ورزشکار شامل رضایت از عملکرد تیمی، رضایت از عملکرد فردی، رضایت از رفتار و تعامل مربی، و رضایت از آموزش و تمرین مربی به شیوة اعمال قدرت مربی بستگی دارد(ریمر ،1997).
همچنین خود پژوهشگر با تجربه ای که در محیط ورزش داشته است، رفتار بازیکنان  و مربیان رشته های مختلف را متفاوت با یکدیگر احساس کرده است، بطوری که هر یک از آنها در مواجه با نوع مسابقات و بازیکنان دارای کنش های رفتاری متفاوتی با یکدیگر بودند، بدین جهت با توجه به پیشینه تحقیقی در مورد سبک رهبری، شیوه اعمال قدرت و رضایتمندی، این فرضیه مطرح شد که دو متغیر سیک رهبری و شیوه اعمال قدرت مربیان می تواند در ارتباط با رضایتمندی بازیکنان باشد، محقق بر آن شد تا به بررسی رابطه متغیرهای مذکور در محیط ورزشی بپردازد.

این پروپوزال شامل موارد ذیل است:
بیان مسئله
سوابق مربوط
اهداف پژوهش
فرضیه های پژوهش
تعاریف نظری و عملیاتی مفاهیم
تعریف و تعیین جامعه
نمونه و روش نمونه‌گیری
نوع پژوهش و طرح تحقیق
ابزار تحقیق
روش تحلیل داده‌ها و روشهای آماری
منابع

تعداد مشاهده: 1555 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 21

حجم فایل:110 کیلوبایت

 قیمت: 8,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان رشته مدیریت

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

پایان نامه بازاریابی و بازارسازی زیره و زرشک

پایان نامه بازاریابی و بازارسازی زیره و زرشک


مقدمه:
تحقیق‌ برای‌ افزایش‌ صادرات‌ غیرنفتی‌ که‌ در کشور ما امری‌ الزامی‌است‌. دراین‌ مورد گرچه‌ در مقاطع‌ مختلف‌ زمانی‌ چه‌ قبل‌ و چه‌ بعد از انقلاب‌ تحقیقاتی‌ انجام‌ شده‌ است‌ اما اقدامات‌ مؤثری‌ آنچنانکه‌ باید و شایدهنوز صورت‌ نگرفته‌ است‌. تجربه‌ کشورهای‌ موفق‌ در امر توسعه‌ اقتصادی‌ نشان‌ داده‌ که‌ تجارت‌ خارجی‌ نقش‌بسیار مهم‌ و تعیین‌ کننده‌ای‌ در فرایند توسعه‌ این‌ کشورها ایفا کرده‌ و به‌ طور قطع‌ می‌توان‌ گفت‌ که‌ هیچ‌کشورتوسعه‌ یافته‌ و تازه‌ صنعتی‌ شده‌ای‌ را نمی‌توان‌ یافت‌ که‌ بدو توسعه‌ تجارت‌ و تکیه‌ بر صادرات‌ خود به‌ این‌امر نایل‌ شده‌ باشد. الگوی‌ توسعه‌ متکی‌ به‌ صادرات‌ امروزه‌ تقریباً در میان‌ اکثر کشورهای‌ در حال‌ توسعه‌ به‌صورت‌ مدل‌ غالبی‌ درآمد است‌ و از این‌ رو مشاهده‌ می‌کنیم‌ که‌ طی‌ 1980 بسیاری‌ از این‌ کشورها بسوی‌خصوصی‌ سازی‌ و کاهش‌ دخالت‌های‌ دولت‌ در اقتصاد، مقررات‌ زدایی‌، آزادسازی‌ تجاری‌، تلاش‌ در جهت‌جلب‌ سرمایه‌های‌ خارجی‌ و به‌ طور کلی‌ در جهت‌ حاکمیت‌ عناصر اقتصاد بازار اهتمام‌ کرده‌اند. نظریه‌ تجارت‌به‌ عنوان‌ متور رشد اقتصادی‌ دارای‌ مخالفین‌ و موافقین‌ زیادی‌ است‌. پر بیش‌ و سنیگر از جمع‌ مخالفان‌ این‌نظریه‌ بویژه‌ در کشورهای‌ درحال‌ توسعه‌ بوده‌اند و دلیل‌ این‌ امر را تخریب‌ رابطه‌ مبادله‌ تجاری‌ این‌ کشورهامی‌دانند زیرا این‌ کشورها صادر کننده‌ مواد خام‌ و وارد کننده‌ محصولات‌ نهایی‌ می‌باشند و قیمت‌ مواد خام‌نسبت‌ به‌ محصولات‌ نهایی‌ روز به‌ روز در حال‌ کاهش‌ است‌ برخی‌ دیگر از نظریه‌پردازان‌ اقتصادی‌ همانندریکاردو، هگچر اهلین‌ و کروگمن‌ از موافقین‌ رابطه‌ مثبت‌ بین‌ رشد اقتصادی‌ و تجارت‌ خارجی‌ بوده‌ و دلیل‌ این‌امر را عمدتاً در مزیت‌های‌ نسبی‌ و فراوانی‌ نسبی‌ عوامل‌ تولید در بین‌ کشورهای‌ مختلف‌ می‌دانند اما نکته‌ این‌است‌ که‌ به‌ مرور زمان‌ و بویژه‌ پس‌ از جنگ‌ جهانی‌ دوم‌ از تعداد مخالفین‌ کاسته‌ شده‌ و بر تعداد موافقین‌ افزوده‌شده‌ است‌ به‌ دیگر سخن‌ دیدگاه‌ صاحبنظران‌ در مورد نقش‌ مثبت‌ و مؤثر تجارت‌ خارجی‌ در رشد اقتصادی‌روز به‌ روز خوشبینانه‌تر شده‌ و آنرا به‌ یک‌ اصل‌ تبدیل‌ می‌نمایند.

فهرست مطالب:
فصل اول: طرح تحقیق
1-1 مقدمه
2-1 ضرورت‌ و اهمیت‌ مسئله‌
3-1 اهداف تحقیق
4- 1 فرضیات تحقیق
5-1 کاربردهای انجام تحقیق
6-1 پیشینه تحقیق
تحقیقات انجام شده در زمینه بازاریابی و بازار رسانی محصولات کشاورزی
فصل دوم: کلیات تحقیق
بخش اول
1-2  مقدمه‌
2-2 تاریخچه‌
3-2 خصوصیات‌ گیاهشناسی‌ زیره‌ سبز
1-3-2 ویژگیهای‌ عمومی‌
2-3-2 ارقام‌ زیره‌ سبز
3-3-2 زیستگاه‌ و پراکنش‌
1-4-2 مصارف خوراکی و ارزش غذایی
2-4-2 اهمیت‌ دارویی‌
5-2 سایر کاربردهای‌ زیره‌ سبز
6-2 ویژگیها وروشهای‌ کشت‌ زیره‌ سبز
1-6-2 کاشت‌
3-6-2 داشت‌
3-6-2 برداشت‌
7-2  آفات‌ و امراض‌
8-2 خصوصیات‌ زرشگ‌
9-2 تاریخچه‌ زرشک‌
10-2 خصوصیات‌ گیاهشناسی‌ و پراکنش‌ جنس‌ زرشک‌
1-10-2 ویژگیهای‌ عمومی‌
2-10-2  ونه‌های‌ زرشگ‌
3-10-2 زیستگاه‌ و پراکنش‌
11-2 مصارف‌ خوراکی‌، ارزش‌ غذایی‌ و اهیمت‌ دارویی‌ زرشک‌
1-11-2 مصارف‌ خوراکی‌ و ارزش‌ غذایی‌:
2-11-2 اهمیت‌ دارویی‌
12-2 سایر کابردهای‌ زرشک‌:
13-2 ویژگیها و روشهای‌ پرورش‌ زرشک‌ بیدانه‌
1-13-2 کاشت‌ و تکثیر
2-13-2 داشت‌
3-13-2 برداشت‌
14-2 آفات‌ و امراض‌ زرشک‌
بخش دوم
1-2 تعریف بازار
2-2  طبقه بندی بازارهای مختلف
1-2-2 طبقه بندی بازار بر اساس موضوع مبادلات:
2-2-2 بازارها بر اساس وضعیت مکانی:
3-2 تعریف بازاریابی
4-2 ابعاد مختلف بازاریابی
1-4-2 بازاری گرائی
2-4-2 بازار شناسی
3-4-2 بازاریابی
4-4-2 بازار رسانی
5-4-2 بازار گردی
6-4-2 بازار سنجی
7-4-2 بازار داری
8-4-2 بازار گرمی
9-4-2 بازار گردانی
5-2 عناصر قابل کنترل و موثر بر بازاریابی
6-2 تاریخچه بازاریابی
7-2 مفاهیم اساسی بازاریابی
8-2 عوامل موثر در بازاریابی
1-8-2 فروشندگان اولیه
2-8-2 واسطه‌های بازاریابی
1-2-8-2 دلالان
2-2-8-2 واحدهای توزیع فیزیکی
3-2-8-2 آژانسهای خدمات بازاریابی
4-2-8-2 واسطه‌های مالی
3-8-2 مشتریان
4-8-2 رقبا
5-8-2 جوامع
9-2 مفهوم جدید بازاریابی
10-2 تئوریهای رفتار خریدار
1-10-2 تئوری اقتصاد خرد (Microevonmic theory)
2-10-2 تئوری روان شناسی (psychogical)
1-2-10-2 مراحل تصمیم گیری خریدار
1-1-2-10-2 شناخت اشکال
2-1-2-10-2 جستجو برای اطلاعات
3-1-2-10-2 ارزیابی کردن خط مشی‌های مختلف (عمل تصمیم گیری)
11-2 مفهوم بازاریابی محصولات کشاورزی
12-2 اهمیت بازاریابی محصولات کشاورزی
13-2 عملیات بازاریای
1-13-2 فعالیت‌های مبادله ای
2-13-2 فعالیت‌های فیزیکی
14-2 سازمان بازاریابی
15-2  فعالیتها و وظایف بازاریابی محصولات کشاورزی
1-15-2 جمع آوری اطلاعات
2-15-2 حمل و نقل
3-15-2 درجه بندی و استاندارد نمودن محصولات
4-15-2 بسته بندی و تبدیل محصولات
5-15-2 انبارداری
6-15-2  تبلیغات
7-15-2 اعتبار
8-15-2  قیمت گذاری
16-2 شبکه‌های بازاریابی
1-16-2 خرده فروشان
2-16-2 عمده فروشان
3-16-2 سلف خران
4-16-2 میدان داران
5-16-2 سایر موارد
17-2 اهداف بازاریابی محصولات کشاورزی
1-17-2 آنچه به عهده دولت می‌باشد
2-17-2 آنچه بر عهده تولید کننده می‌باشد
18-2 نقش شرکتهای تعاونی در بازاریابی
19-2 مسیر بازاریابی
20-2 هزینه‌های بازاریابی
21-2 حاشیه بازاریابی
24-3- کارایی بازاریابی
23-2 مدل‌های حاشیه بازاریابی
1-23-2 الگوی مارک- آپ (Mark up Model)
2-23-2 الگوی حاشیه نسبی (Relative Model)
3-23-2  الگوی هزینه بازاریابی (Marketing Cost. Model)
4-23-2 الگوی انتظارات عقلایی (Ration Expectation Model)
24-2 شفافیت بازار
25-2 برخی مشکلات اساسی موجود در بازاریابی محصولات کشاورزی
فصل سوم: روش تحقیق
1-3 مقدمه
2-3 روش تحقیق
3-3 روش جمع آوری اطلاعات
4-3 منابع اطلاعات ثانویه
5-3 منابع اطلاعات اولیه
6-3 جامعه آماری
7-3 نمونه آماری
فصل چهارم: یافته های تحقیق
1-4- مقدمه
2-4- اهمیت اقتصادی زیره
1-2-4- کشورهای وارد کننده و صادر کننده زیره
2-2-4- روند تولید و صادرات زیره
3-4 مشخصات جامعه مورد بررسی و مشخصات تحقیق
4-4 ویژگی‌های نمونه مورد بررسی تولید کنندگان زیره
1-4-4 ویژگی‌های سنی
2-4-4  سطح تحصیلات
3-4-4 وضعیت مالکیت اراضی
5-4 ویژگی‌های نمونه مورد بررسی عمده فروشان زیره
1-5-4 ویژگی‌های سنی
2-5-4 سطح تحصیلات
1-6-4 ویژگیهای سنی
2-6-4 سطح تحصیلات
7-4  انواع بازارهای زیره
1-7-4 بازار سر مزرعه
2-7-4 بازار عمده فروشی
3-7-4 بازار خرده فروشی
8-4 سازمان بازاریابی زیره
1-8-4 عمده فروشان
2-8-4 خریدران محلی
3-8-4  نمایندگان عمده فروش
4-8-4  میدان داران
5-8-4 دلالان
6-8-4 خرده فروشان
9-4  عملیات بازاریابی زیره
1-9-4 حمل و نقل
2-9-4 درجه بندی
3-9-4  استاندارد
1-3-9-4 مواد خارجی موجود در زیره
2-3-9-4  ویژگی‌های زیره استاندارد شده باید به شرح زیر باشد:
4-9-4 بسته بندی
5-9-4 اطلاعات زیر باید بر روی هر بسته یا بر چسب شود:
5-9-4 انبارداری
10-4 اعتبار
11-4 مسیر بازاریابی زیره
1-11-4 مسیرهای اصلی بازاریابی زیره
12-4 قیمت گذاری
13-4 حاشیه بازاریابی
14-4 هزینه بازاریابی
15- 4 سود بازاریابی
16-4 ضریب هزینه بازاریابی
17-4 ضایعات
18-4 عدم کارایی بازاریابی
19-4 شفافیت بازار
20-4 ویژگی‌های نمونه مورد بررسی تولید کنندگان زرشک
1-20-4 ویژگی‌های سنی
2-20-4 سطح تحصیلات
3-20-4 وضعیت مالکیت اراضی
21-4 ویژگیهای نمونه مورد بررسی عمده فروشان زرشک
1-21-4 ویژگیهای سنی
2-21-4 سطح تحصیلات
22-4 ویژگی‌های نمونه مورد برری خرده فروشان زرشک
1-22-4 ویژگی‌های سنی
2-22-4 سطح تحصیلات
23-4 انواع بازارهای زرشک
1-23-4 بازار سر مزرعه
2-23-4 بازار خرده فروشی
24-4 سازمان بازاریابی
1-24-4 عمده فروشان
2-24-4 خریداران محلی
3-24-4 نمایندگان عمده فروش
4-24-4 میدان داران
5-24-4 دلالان
6-24-4 خرده فروشان
25-4 عملیات بازاریابی زرشک
1-25-4 حمل و نقل
2-25-4 درجه بندی
3-25-4 استاندارد
4-25-4 بسته بندی
5-25-4 انبارداری
26-4 اعتبار
27-4 مسیر بازاریابی زرشک
28-4 قیمت گذاری
29-4 حاشیه بازاریابی
30-4 هزینه‌های بازاریابی
31-4 سود بازاریابی
32-4 ضریب هزینه بازاریابی
33-4 ضایعات
34-4 عدم کارایی بازاریابی
35-4 شفافیت بازار
36-4 مشکلات بازاریابی و صادرات زیره و زرشک
فصل پنجم: خلاصه تحقیق و پیشنهادها
1-5- مقدمه
2-5 نتایج و بحث
3-5 پیشنهادات جهت بهبود بازاریابی زیره و زرشک
منابع



تعداد مشاهده: 1087 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.DOC

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 241

حجم فایل:1,351 کیلوبایت

 قیمت: 19,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

بررسی مزایا و معایب آموزش الکترونیکی

بررسی مزایا و معایب آموزش الکترونیکی


مقدمه:
امروزه با فراگیر شدن موضوع فناوری کامپیوتر و استفاده از بستر اینترنتی موجود که بر مبنای ارائه خدمات و سرویسهای الکترونیکی مختلف استوار است، همسویی با توسعه جهانی و همگامی با فناوری روز مطابق استانداردهای موجود امری لازم و اجتناب ناپذیر می نماید. از سوی دیگر ، ظهور فناوری اطلاعات و الکترونیک شدن اطلاعات و انتقال آن در جهان منجر به ایجاد بستر و زمینه های لازم در عرصه هایی نظیر آموزش الکترونیکی و تجارت الکترونیک شده که مفهومی خاص به ده
«دهکده جهانی»، بخشیده است و این سیر فزاینده فرایند روبه رشد ، مجالی برای اهمال و کوتاهی کشورها در زمینه یاد شده باقی نمی گذارد. تکنولوژی های جدید اطلاعات و ارتباطات نقش مهمی در ارائه ی آموزش و یادگیری بر عهده دارد که البته به طرق مختلفی از آنها یاد می شود. یکی از این فناوریها ، آموزش و یادگیری مجازی است. یادگیری الکترونیک3 عبارتست از ارائه محتوای آموزشی و تجربیات اساتید مجرب هر رشته از طریق فناوری الکترونیک به فراگیران علاقمند، که این فراگیران می توانند در هر نقطه از جهان از آن بهره مند شوند.

فهرست مطالب:
مقدمه
بیان مسئله
آموزش مجازی
تعریف آموزش مجازی
اهداف آموزش مجازی
ویژگی های آموزش مجازی
مزایای آموزش الکترونیکی
معایب آموزش الکترونیکی
راه های ترویج آموزش مجازی در فرایند یاددهی – یادگیری
همچنین در راه گسترش آموزش های مجازی ابزارهای زیر مورد نیاز است
خلاصه و نتیجه گیری

تعداد مشاهده: 1335 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 25

حجم فایل:185 کیلوبایت

 قیمت: 3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته روانشناسی و علوم تربیتی


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

پاورپوینت آلاینده ها

پاورپوینت آلاینده ها


قسمتی از متن:
اکسید های نیتروژن که مجموعا NOx گفته می شوند.
NO: سمی است، به مقدار کم ولی در همه احتراق ها تولید می شود.
NO2: مقداری از احتراق تولید می شود. یک اکسیدان قوی می باشد. باعث رنگ قهوه ای آتمسفر می شود. 
N2O: یک گاز گلخا نه ای قوی.
UHC: در واکنش زیر به صورت کاتالیزوری نقش دارد:
NO + 2O2 +UHC + hn  NO2 + O3 + UHC
O3: در احتراق تولید نمی شود بلکه در واکنش بالا تولید شده و شدیدا باعث التهاب شش می شود. یک اکسید کننده قوی و همچنین یک ضد عفونی کننده بسیار قوی می باشد.
.....

تعداد مشاهده: 2612 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 20

حجم فایل:107 کیلوبایت

 قیمت: 12,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان گرایش محیط زیست و رشته های مرتبط


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش